Proactive Customer Care kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Proactive Customer Care

A legfrissebb ThinQ alkalmazáson keresztül a készülékek azelőtt jeleznek, hogy meghibásodnának
Az LG Electronics (LG) bemutatta továbbfejlesztett ThinQ alkalmazását, melynek köszönhetően a felhasználói okosotthon-élmény még teljesebbé válik. A hangutasítással is vezérelhető okosotthon-app az LG okos háztartási eszközeinek gördülékeny irányítása mellett több mint 150 országban kínál új mesterségesintelligencia-alapú szolgáltatásokat.

Az LG új AI-megoldásával a háztartási gépek maguk adnak tanácsot arról, hogyan érdemes használni őket
Az LG Electronics (LG) a 2019-es IFA-n mutatja be innovatív ügyfélszolgálati megoldását, a Proactive Customer Care-t. A szolgáltatás a vállalat fejlett ThinQ mesterséges intelligenciáját (Artificial Intelligence, AI) használja a személyre szabott terméktámogatásra.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció
Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.
Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás
Szinte már mindenki találkozott SMS vagy e-mail formájában érkező megtévesztő üzenetekkel, amik ismert cégek arculati elemeit felhasználva, az ő nevükben kérik el az emberek személyes adatait vagy akár egyenesen banki hozzáférésüket, amit a csalók aztán vagy a dark weben értékesítenek, vagy maguk élnek vissza a megszerzett adatokkal, megkárosítva a gyanútlan embereket. A védekezésben a legfontosabb a tudatosság, ugyanakkor létezik egy egyszerű technológiai megoldás is, ami a véletlen kattintás esetén is növeli az emberek biztonságát.