Reacty Digital kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Reacty Digital

Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába

Rohamos léptekkel közeledik a 2020-as ünnepi időszak, így a Black Friday akciók is hamarosan lázba hozzák az arra nyitott közönséget. Míg tavaly csak minden 3. ember vásárolt valamilyen Black Friday akció keretében, idén, a COVID okozta gazdasági bizonytalanság ellenére ezt a lakosság fele tervezi. Ők azok, akik kifejezetten örülnek, hogy a bolti és az online akciók nem csak 1 napig tartanak, így biztosan nem maradnak le a kedvezményekről - derült ki a LogiNet és a Reacty Digital közös, 18-79 éveseket vizsgáló, reprezentatív felmérésből.

2020. október 24. 10:40

Hazai digitalizáció: nagy lendület, kis hatásfok

A hazai kkv-szektor nagy része még épphogy csak belefogott a digitalizációba, bár minél nagyobb egy cég, annál előrébb tart - derül ki a Digiméter 2020-as kutatási jelentéséből, melyet az Internet Hungary online konferencián mutattak be. Az adminisztrációs folyamatok terén egész jól állunk, de az értékesítés és marketing a legtöbb hazai cégnél még javarészt múlt századi eszközökkel folyik.

2020. október 12. 11:10

A koronavírus nyertese a home office

Miközben a távmunka és a digitalizáció hatalmas lendületet kapott, a hazai kis- és középvállalatok gyengeségei is megmutatkoztak a koronavírus-járvány alatt. A vállalkozások többségének főleg munkaszervezési problémái akadtak, digitális felkészültségben pedig nagy a szakadék az egyes szektorok, illetve Budapest és a vidék között - állapította meg a Reacty Digital és a Smart Commerce Consulting közös kutatása, a Digiméter.

2020. július 7. 14:45

Új szintre léphet a hazai e-kereskedelem

A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2019-ben elérte a 781 milliárd forintot, ez 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – derül ki a Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatásaiból. Az előrejelzés szerint a hazai e-kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A belföldi online vásárlások gyakorisága évek óta folyamatosan növekszik, a termékkategóriák esetében a ruházat, szolgáltatások közül a szállásfoglalás a legnépszerűbb. A vásárlók egyre tudatosabban választanak szállítási és fizetési módokat, ha a webáruház nem kínál megfelelőt, akár el is állnak a vásárlástól.

2020. június 19. 10:50

Digiméter: A digitalizáció mércéje KKV-k számára

A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. A nagyvállalatoktól a mikrovállalkozásokig mindenki rohamtempóban próbál az új körülményekhez alkalmazkodni: százezrek kezdték el megtanulni az online videókonferenciától a felhő-alapú dokumentumszerkesztőkön át a webshopig a legkülönfélébb eszközök használatát. Ezt a folyamatot igyekszik hosszú távon monitorozni egy most induló kutatássorozat, a Digitális Versenyképességi Mutató - rövid nevén Digiméter -, amely kifejezetten a hazai KKV-szektor fejlődését szeretné segíteni.

2020. május 19. 09:30

Többet és többször rendelünk online

Az online vásárlást a legtöbben továbbra is biztonságosnak ítélik idehaza, de igyekeznek elkerülni a készpénzhasználatot és a külföldi webáruházak népszerűsége is visszaesett. Elsősorban a drogériai termékek, háztartási cikkek és az élelmiszerek online keresletében figyelhető meg növekedés a koronavírus terjedése miatt. Sokan tartanak a megfertőződéstől is, de még inkább aggódnak a családtagjaik esetleges elvesztése miatt – derült ki a Reacty Digital 2020. március 24. és április 7. között, 18-79 éves korosztály megkérdezésével készült online kérdőíves kutatásából. 

2020. április 14. 10:34

Többen rendelnek élelmiszert online a koronavírus miatt

Az internetezők több, mint harmada rendelne online élelmiszert a koronavírus miatt, ezzel akár a duplájára is nőhet azok aránya, akik online vásárolnak be a háztartásuk számára – derült ki a Reacty Digital 2020. március 12. és 15. között készült online kérdőíves kutatásából. 

2020. március 17. 19:05

Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. 

2019. február 21. 10:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Tapasztalja meg a legendás játékot

A világ egyik vezető játékmonitor1 és IT-kiegészítő márkája, az AGON by AOC nemrég egy teljesen új termékkategóriát vezetett be a legigényesebb és legkompetitívebb játékosok és esportolók számára: az AGON PRO-t. Most két további, kivételes specifikációjú modellel bővül a kínálat: a HDR400 támogatással rendelkező 31,5 hüvelykes (80 cm) AG324UX modellel (4K @ 144 Hz) és a 27 hüvelykes (68,6 cm) AG274FZ (FHD @ 260 Hz) modellel. Az erőteljes, élénk színek érdekében mindkét modell IPS panellel rendelkezik és az extra sima, szellemképektől mentes megjelenítésért 1 ms GtG válaszidőt kínál.

2021. szeptember 20. 18:29

A világon egyedülálló drónra szerelhető szállítódobozt fejlesztettek

Egyre több területen alkalmazzák és tesztelik a drónokkal való csomagszállítás lehetőségét. Ezek az eszközök az egészségügytől a hadiiparig számos folyamatot könnyíthetnek meg például azzal, hogy a nehezen megközelíthető vagy katasztrófa sújtotta területekre is képesek ételt vagy gyógyszert szállítani. A drónnal való szállítást forradalmasíthatja egy magyar fejlesztésű, könnyű szállítódoboz, amiben a tárgyak rögzíthetők, így többek között folyadékok biztonságos szállítását is lehetővé teszi.

2021. szeptember 15. 14:15