Sparklab by NN kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Sparklab by NN

Tech innováció: mától jelentkezhetnek az ötletgazdák a Sparklab innovációs laborjába

Változatlan cél, megújult stratégia: az eddigi két inkubációs kör sikerére alapozva új szintre lép a Sparklab, és innovációs laborként folytatja működését. A jövőben egyfelől az eddigi mentorszerepet kiegészítve a Sparklab csapata aktív partnerként vesz részt az életminőség-javító technológiai projektek megvalósításában. Másfelől kibővül a program jelentkezői köre is: a startupok és a vállalati kezdeményezések mellett magánszemélyek is jelentkezhetnek kezdeti, vagy akár már érett fázisban lévő projektjeikkel. A Sparklab január 14-étől várja a leendő partnerek ötleteit.

2019. január 14. 18:55

A Sparklab by NN legújabb projektjei

Második szakaszát zárta a Sparklab by NN, az NN Biztosító inkubációs programja, amelynek keretében újabb három magyar kezdeményezés részesült mentoráló támogatásban. A Sparklab célja olyan technológiai újítások piacra vitelének elősegítése, amelyek az emberi életminőség javításában játszhatnak szerepet. Az idén összesen 44 országból jelentkeztek ötleteikkel a startupok és egyéb cégek. Közülük az inzulinrezisztencia, a mozgásszervi problémák, valamint a gyermekkori elhízás leküzdését segítő kezdeményezések kaptak lehetőséget prototípusaik kifejlesztésére.

2018. június 22. 10:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

Szinte már mindenki találkozott SMS vagy e-mail formájában érkező megtévesztő üzenetekkel, amik ismert cégek arculati elemeit felhasználva, az ő nevükben kérik el az emberek személyes adatait vagy akár egyenesen banki hozzáférésüket, amit a csalók aztán vagy a dark weben értékesítenek, vagy maguk élnek vissza a megszerzett adatokkal, megkárosítva a gyanútlan embereket. A védekezésben a legfontosabb a tudatosság, ugyanakkor létezik egy egyszerű technológiai megoldás is, ami a véletlen kattintás esetén is növeli az emberek biztonságát.

2023. március 14. 20:32