TNS kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: TNS

Online telefonba beszél egyre több magyar

A chatet egyre inkább felváltja az online telefonálás. Az internetezők közel fele alkalmanként, 25 százaléka pedig rendszeresen hívja fel ismerőseit a világhálón keresztül - derült ki az NRC és a TNS VMR2007 első félévére vonatkozó felméréséből.

Kulcsszavak: NRC TNS felmérés VoIP
2007. augusztus 31. 13:22

Férfitúlsúly az internetes társkeresőkben

Az internetezők közel fele használta már társkeresésre a világhálót - derül ki az NRC Piackutató felméréséből. Rendszeresen viszont csak a férfiak 15, illetve a nők 3 százaléka ismerkedik a társkereső rendszerekben.

Kulcsszavak: TNS NRC
2006. április 25. 16:46

A locsolkodás ma is divat

Az internetezők kétharmada tartja a locsolkodás hagyományát és készülődik a húsvéti ünnepekre - derül ki az NRC Piackutató legfrissebb felméréséből. Sonka és tojás nélkül ma is elképzelhetetlen az ünnepi asztal.

Kulcsszavak: TNS NRC
2006. április 12. 16:08

Nem félünk a mobiltelefon-sugárzástól, vagy mégis?

A magyar mobiltelefon-tulajdonosok bizonytalanok telefonjaik egészségkárosító hatásaival kapcsolatban, azonban hajlandóak lennének többet fizetni egy olyan készülékért, amely alacsonyabb szintű sugárzást bocsát ki – derül ki a TNS Hungary kutatásából. A megkérdezettek többsége bizonytalanságától függetlenül engedélyezné kiskorúak mobiltelefon-használatát.

2005. december 5. 13:19

Egyre népszerűbb a mobilon való zenehallgatás

Világszerte a mobiltulajdonosok 13%-a hallgat rendszeresen zenét telefonján - derül ki a TNS piackutató intézet egyik legújabb tanulmányából.

Kulcsszavak: TNS mobiltelefon
2005. november 3. 19:20

Felmérés a pénzügyi teljesítmény és az IT kapcsolatáról

A Juniper Networks megbízásából a TNS által készített új felmérés szerint erős kapcsolat fedezhető fel a cégek pénzügyi teljesítménye és az IT-felhasználás között.

2005. augusztus 17. 11:09

Kampányinfó azonnal

Az NRC Piackutató - a TNS Hungary és az iAudit International együttműködésével - internetes hirdetéselemző és látogatottságvizsgáló szolgáltatást vezet be a magyar piacra.

Kulcsszavak: média TNS NRC
2005. július 7. 09:32

Tavaly 17 százalékkal nőtt az internet-előfizetések száma

Tavaly 17 százalékkal, 740 ezerre nőtt az internet-előfizetők száma Magyarországon, ezen belül az ADSL előfizetőké megduplázódott, elérte a 236 ezret - mondta Duránszkai Gábor, a TNS Hungary Kft. piackutató ügyvezető igazgatója sajtótájékoztatón kedden Budapesten.

2005. április 13. 09:30

Magyar internet helyzetkép - Fiatal férfiak többségben

A befejeződött VMR2005 médiakutatás adatai szerint a 14-69 éves, gyakori (legalább hetente egy alkalommal) internetezők között még mindig a férfiak és a fiatalok vannak többségben.

Kulcsszavak: TNS NRC kutatás internet
2005. április 12. 16:30

Szóljon be az internetnek!

A Visitor Media Research (VMR) hazánk legnagyobb online média kutatása, melyet az NRC Piackutató és a TNS ismétel meg évről évre. A felmérésben való részvétel alkalmat ad minden internetezőnek arra, hogy válaszaival segítse az általa is látogatott ingyenes tartalmakat nyújtó honlapok médiaértékesítését.

Kulcsszavak: TNS felmérés NRC
2005. február 3. 10:00

A TNS az NRC-vel közösen készíti a Visitor Media Research terméket

A TNS, a világ egyik vezető piaci információs csoportja 2005-től az NRC Piackutató Kft.-vel közösen készíti és értékesíti az internetezési szokásokról készülő Visitor Media Research (VMR) kutatási termékét Magyarországon.

Kulcsszavak: kutatás NRC TNS
2004. november 29. 09:55

Hamarosan indul Magyarország legnagyobb online kutatása

A Visitor Media Research (VMR) egy évente ismétlődő kutatássorozat folytatása, amelyet az NRC Piackutató Kft. (NRC) és a TNS készít el a hazai online médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére.

Kulcsszavak: reklám NRC TNS
2004. november 25. 19:00

Csökkent az EU-csatlakozási kedv a gyakori internetezők körében

Az internetezők többsége igent mond az Európai Unióra, bár a csatlakozást az előző évben mértekhez képest kevesebben támogatják - derül ki az NRC Piackutató Kft. és a TNS közös felméréséből.

Kulcsszavak: TNS NRC trend kutatás EU
2004. április 22. 15:36

A mobil már nem státusszimbólum

Egy nemrégiben végzett kutatás szerint a mobil kezdeti státusszimbólum szerepét a vezetékes telefon vette át. A mobilpenetráció növekedésével párhuzamosan egyre pozitívabban változnak a vezetékes telefonhoz társított értékek. A TNS Piackutató Intézet felmérése szerint például a szakmunkásokra inkább a mobilmánia jellemző, míg a vezetékes telefonhasználat a felsősokú végzettségűeknél kiemelkedő.

Kulcsszavak: TNS vezetékes mobiltelefon
2004. április 8. 11:04

NetMonitor kutatás: e-kereskedelem és interaktív szolgáltatások

Bár elégedettek az online vásárlók, még mindig sokan vannak, akik aggódnak a veszélyeitől.

Kulcsszavak: NRC TNS felmérés
2003. november 20. 14:04

A felhasználók 80%-a hasznosnak tartja otthoni internetét

Az NRC-TNS augusztusi NetMonitor kutatásának alkalmával a gyakori internetezők (hetente többször internetezők) körében vizsgálták az ISP szolgáltatókat és az otthoni internethasználat helyzetét.

Kulcsszavak: kutatás TNS NRC trend
2003. november 5. 14:52

E-Európa

Múlt hónapban jeleztük, hogy az NRC Piackutató Kft. és a Taylor Nelson Sofres Hungary (TNS) legutóbbi, az Európai Uniót is érintő kutatásait kettébontottuk, a népszavazás napjaiban megjelenő újságban csak az e-kormányzati eredményekkel foglalkoztunk, és az EU-val kapcsolatos vizsgálatra inkább most térünk vissza. Most, amikor már bizonyosan nem sértjük meg a kampánycsendet, és amikor már megfelelő optikán keresztül nézhetjük azt az adatot, hogy az internetezők háromnegyede azt ígérte, biztosan, 14 százaléka pedig, hogy nagy valószínűséggel elmegy szavazni április 12-én...

Kulcsszavak: EU TNS felmérés
2003. május 18. 18:57

Online szokásaink

Egy átlagos magyarországi internetező hetente 15 órát néz televíziót, 10,5 órát hallgat rádiót, és 4 órát olvas újságot. Az internetezésre fordított heti idő alig marad el a tévénézéstől, hiszen átlagosan 14 óra jut erre a tevékenységre, amiből 8,5 órát kifejezetten böngészéssel, információszerzéssel és weboldalak olvasásával töltenek.

Kulcsszavak: felmérés TNS NRC
2003. március 22. 09:11

Elektronikus kormányzat - Magyarország sereghajtó

A Taylor Nelson Sofres piackutató cég 28 országra kiterjedő felmérése szerint miközben az internetet átlagosan a lakosság 42 százaléka, ezen belül az elektronikus kormányzati szolgáltatásokat 30 százalék használja, addig a sereghajtó Magyarországon ez a két arány 13 százalék, illetve 3 százalék.

Kulcsszavak: TNS Sun-hu Sun e-government
2003. március 21. 10:52

NetMonitor kutatás a hagyományos és az online média kapcsolatáról

Egy "átlagos" magyarországi internetező hetente 15 órát néz televíziót, 10,5 órát hallgat rádiót és 4 órát olvas újságot. Az internetezésre fordított heti idő alig marad el a tv-nézéstől, hiszen átlagosan 14 óra jut erre a tevékenységre, amiből 8,5 órát kifejezetten böngészéssel, információszerzéssel és weboldalak olvasásával töltenek.

2003. március 3. 17:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14