Telekom Kickstart kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Telekom Kickstart

21 tehetség 24 óra alatt nyert felvételt a Magyar Telekomhoz

Egyedülálló kiválasztási folyamat során, instant visszajelzéssel zárult a jelentkezés a Magyar Telekom Kickstart gyakornoki programjára. A vállalat egy nap alatt 21 tehetséges fiatalt szerződtetett, akik a Randstad friss felmérése alapján a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyén kezdhetik építeni karrierjüket.

2021. május 27. 11:04

Indul a Telekom 24 órás gyakornoki kiválasztása

A hazai telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének választott* Magyar Telekom ismét várja egyetemisták jelentkezését Kickstart gyakornoki programjára. A toborzási folyamat különlegessége, hogy a kiválasztás garantáltan 24 óra alatt megtörténik. A jelentkezés május 20-án délben indul, másnapra kiderül, ki az a 22 tehetség, akik azonnal elindíthatják karrierjüket a Telekomnál.

2021. május 5. 09:54

A Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban

Rendhagyó, online esemény keretében hirdették ki idén hetedik alakalommal a Randstad Employer Brand hazai díját, a Randstad Awardot, mellyel a legvonzóbb hazai munkáltatók teljesítményét ismerik el. A világ egyik legnagyobb független munkáltatói márka-felmérés eredményeként a telekommunikációs szektor különdíját idén is a Magyar Telekom nyerte.

2020. május 22. 09:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Új elnököt és elnökséget választott a 2022-2024-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.

2022. január 18. 15:29