Telekom Vivicittá kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Telekom Vivicittá

Díjazták a Wavemaker fejlesztését

Egyedi kisfilmet kaptak a Telekom Vivicittán indulók a Wavemaker egyedülálló fejlesztésének köszönhetően. Az országos futóversenyhez köthetően az idei szezonban is több mint 17.000 személyes emlékvideó talált gazdára, miközben a Race TV 2017-es változata a Festival of Media Global Awards nemzetközi verseny „Best use of Technology” kategóriájában aranyat nyert.

2018. május 17. 15:11

Több mint 12 ezer személyre szabott videóval lepte meg a Vivicittán futókat a Telekom és a BSI

Egyedülálló fejlesztés mellé állt a Magyar Telekom és a Budapest Sportiroda (BSI) a 32. Telekom Vivicittá Városvédő futáson. 

2017. április 11. 08:02

32. Telekom Vivicittá városvédő futás

Szombaton elrajtol a tavasz legnagyobb szabadidős sporteseménye, a 32. Telekom Vivicittá Városvédő Futás Budapesten. A Magyar Telekom és a Budapest Sportiroda (BSI) szervezésében 2017. április 8-án és 9-én megrendezendő futamok rajtja és a befutója új helyszínen, az előbbi az Olof Palme sétányon az utóbbi az 56-osok terén lesz.

2017. április 7. 08:51

Kedvezményes ajánlatokkal készül a Telekom a Vivicittá futófesztiválra

Idén 32. alkalommal rajtol el a Telekom Vivicittá városvédő futás Budapesten 2017. április 8-án. 

2017. március 20. 08:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com