Z generáció kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Z generáció

8 másodperc és a Z generáció már nem is figyel rád

Minden eddiginél kevesebb ideig tudnak figyelni, folyamatosan elérhetőek online, mégis elutasítják az ott látott hirdetéseket, és hihetetlen tempóban változtatják szokásaikat: a Z generáció hatékony elérése napjaink egyik legnagyobb kihívása a márkák számára. Hazai szakemberek szerint személyre szabott üzenetekkel és a közösséghez való tartozás érzésével azonban ők is meggyőzhetők.

2018. február 13. 13:45

Itthon is megtalálhatnák számításaikat a fiatalok

A következő tíz évben is rengeteg fiatal tervez külföldi munkavállalást – derül ki a BT (British Telecommunications) által ismertetett, a Medián által készített országos felmérésből. A kutatást a 14-25 éves korosztály, az úgynevezett „Z” generáció bevonásával végezték el, melyben a fiatalok válaszoltak azokra a kérdésekre is, milyennek látják saját jövőjüket és a hazai társadalmi, gazdasági folyamatok alakulását a következő tíz évre vetítve. 

2017. október 20. 10:53

Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon

A 18 év alatti korosztály 92 százaléka rendelkezik Instagram-profillal, tízből heten pedig naponta többször, akár óránként is ránéznek a képmegosztó alkalmazásra – derül ki az Antall József Tudásközpont Szóda Műhelye, a Noizz.hu, a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a Deák 17 Gyermek és Ifjúsági Galéria online kutatásából.

2017. október 6. 09:45

A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő

Egyöntetű a vélekedés, hogy a fiatalok több mobiladatot használnának, ha lenne – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, mely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció (16-37 évesek) körében.

2017. szeptember 25. 14:13

#Varosipezsges: Kampány indul a Z generáció digitális edukációjáért

A Z generáció digitális és közösségimédia-oktatásáért, illetve használati szokásainak mélyebb megismeréséért fogott össze az Antall József Tudásközpont (AJTK) középiskolásoknak szóló programjaiért felelős Szóda Műhely, a Deák 17 Ifjúsági Művészeti Galéria, a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU), a Ringier Axel Springer fiatalokat megcélzó portálja, a Noizz.hu és a Noguchi Porter Novelli, együttműködésben a Középsuli.hu-val.

2017. augusztus 2. 13:41

A fiatalok a jövő munkahelyén szeretnének dolgozni

Hogyan segíti a technológia a munkavégzést egy modern munkahelyen? Milyen elvárásaik vannak azoknak a fiataloknak, akik már beleszülettek a digitalizációba és az anyanyelvük része a számítástechnika? Többek között ezekre a kérdésekre kínált válaszokat a jövő munkahelyét meghatározó innovációk terén élenjáró Microsoft az idei Meet Microsoft eseményen, amelyen 60 kiválasztott végzős hallgató és pályakezdő vett részt.

2017. június 3. 10:15

Milyen pózban tanuljunk?

A vizsgaidőszak nemcsak az agyat, de a testet is igénybe veszi, ezért nem mindegy, milyen pózban tanulunk a most már online is elérhető jegyzetekből. A könyvek helyett manapság inkább a laptopok és táblagépek felett görnyedő hallgatóknak adunk pár hasznos tippet, amivel nemcsak az elméjüket, de a testüket is felrázhatják a maratoni tanulás során.

2017. május 25. 09:57

Vége a klasszikus tévézésnek

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.

2017. május 22. 11:55

A digitális biztosítók kora jön

Az elkövetkező 5 évben a biztosítást vásárló ügyfelek 45-50 %-át már olyan fiatalok fogják kitenni, akik 1995 után születtek. A biztosítóknak őket is meg kell tudnia szólítani, mobil megoldásokkal és digitális innovációkkal. – hangzott el az UNIQA Terasz VIP sajtóeseményen.

2017. május 11. 15:19

Tanulni is lehet az Y és Z generációktól!

Legtöbbször együtt szokás emlegetni az Y és a Z generációkat, bár sokszor különbözik a munkamoráljuk, azonban mindkét generációra jellemző, hogy egyszerre több dologgal képesek párhuzamosan foglalkozni (multitasking). 

2017. április 28. 10:37

Így gyűjtöget a magyar

Vajon mi lett a nem is olyan rég még divatos VHS magnóval, vagy a 2000-es évek egyik legmenőbb innovációjával, a diskmannel, és hasonlóan népszerű társaival? A Jófogás és a GKI közös, médiafogyasztási szokásainkat vizsgáló kutatásából többek között arra is fény derül, hogy a lakosság felénél még van otthon kazettás magnó, de walkmanünket is féltve őrizzük.

2017. április 28. 08:40

Az Y generáció tetteket vár a nagyvállalatoktól

Mára a fiatal munkaerő kevésbé hajlamos elhagyni a munkahely nyújtotta biztonságot, de jobban aggasztja őket a geopolitikai és országos konfliktusokból adódó bizonytalanság, miközben – különösen a fejlett országokban – borúlátóbbak is a jövőbeli kilátásaikat illetően. Azonban tenni is hajlandóak egy jobb világért és a kirekesztettekért, és a döntéshozóktól is elvárják ezt: túlnyomó részük szerint a valódi üzleti teljesítmény megítélésében nem kizárólag a pénzügyi mutatókra kellene hagyatkozni – derül ki a Deloitte Y generációsok körében végzett felméréséből.

2017. március 27. 11:05

Önállóságra és technikai kütyükre vágyik a Z generáció

Sikeréhség, kielégíthetetlen tudásvágy, pénzszükséglet, technikai kütyük iránti rajongás és ragaszkodás a megszokott hobbikhoz – többek között ezek jellemzik a sokak által megfejthetetlen attitűdű Z generációt. 

2017. március 8. 09:46

A magyarok evés közben beszélgetnek és mobiloznak

Az IKEA „Élet otthon” elnevezésű regionális kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a magyar vendégszeretetnek valóban nincs párja, ám nem csak a házigazdák tesznek ki magukért  ̶  a vendégek kifejezetten szeretnek segíteni a házimunkában, ha látogatóba mennek. Az otthoni és vendégvárási szokásokat feltérképező reprezentatív adatok rámutatnak arra is, hogy a Z generáció 80 százaléka okostelefonját nyomkodja vacsora közben, míg a 30 év felettiek inkább beszélgetnek a közös étkezés során. A megkérdezettek 36 százaléka szerint nem illetlenség felszolgálni a földre ejtett ételt.

2016. szeptember 4. 07:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Közel az idő, amikor már nem lesz kormány

No nem az ország élén, hanem az autókban. És pedál sem.  A Volkswagen a Genfi Autószalonban bemutatkozó I.D. VIZZION tanulmányában fogalmazta mega jövő egyéni mobilitásáról alkotott elképzelését. Elektromos hajtásrendszere különösen tisztává teszi e modellt a forgalomban, míg az automatizált vezetés biztonságossá és jóval kényelmesebbé avatja. Az I.D. VIZZION immár kormánykerék és látható kezelőelemek nélküli utastere az utazás és az időtöltés teljesen újszerű élményét kínálja.

2018. február 20. 13:25

Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!

Az idei Evolution konferencia számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatja be, hogy a mindent felforgató üzleti változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik. 

2018. február 8. 10:28
cloudappsportal.com