adatcsomag kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: adatcsomag

Korlátlan adatot vezet be a Vodafone a Red tarifákban

Májusban a Vodafone bevezeti új lakossági mobil portfólióját. A RED tarifacsomagokkal újabb korlátok szűnnek meg, hiszen a korlátlan beszélgetés és SMS mellé, a magyar piacon jelenleg egyedüliként, már korlátlan adat is került a csomagokba. A két új RED tarifacsomagot a felhasználói szokások változásának hatására alkotta meg a Vodafone.

2020. május 29. 09:38

A Telenor ügyfelek időt és korlátlanságot kapnak ajándékba

Az emberek többségének legnagyobb problémája a karácsonyi készülődésben, hogy úgy érzik, semmire nincs idejük. Ezért a Telenor most időt ad: Hello Telenor csomagjával szolgáltatásainak legjavát, azaz korlátlan belföldi mobilinternetet, hanghívást és SMS-ezést kínál 3 hónapon keresztül havi 5990 Ft-ért. A korlátlan Telenor-élményt kipróbáló ügyfeleknek elegendő ezután, mobilozási szokásaikat megismerve meghozni hosszú távú döntésüket, hogy milyen tarifa illik hozzájuk leginkább.

2017. november 16. 09:13

Az ügyfelek kérésére a Telekom változtatott korlátlan mobilnet ajánlatán

Az ügyfelek észrevételeire reagálva a Telekom mostantól lehetővé teszi, hogy a nemrég debütált Net Korlátlan mobiladatcsomagot választó előfizetők hotspotként megoszthassák mobilinternet elérésüket más eszközeikkel is.

2017. szeptember 22. 08:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

A hazai szolgáltatók közül elsőként, Budapest lakott területének nagy részén elérhetővé vált a kültéri 5G hálózat a Vodafone ügyfelei számára: Budapesten és környékén több mint 200 bázisállomáson kapcsolták fel az 5G-t. A Vodafone emellett bejelentette, hogy a tervek szerint az első negyedév végéig országosan közel 300 bázisállomáson fogják felkapcsolni az 5G-t, ezzel további nagyvárosokban és kisebb településeken is elérhetővé téve az újgenerációs mobilhálózatot.

2021. március 4. 16:27

Idén 20 éves az Adverticum

Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.

2021. február 8. 14:49