adatmenedzsment kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: adatmenedzsment

Hadat üzen a hirdetési meddőszórásnak a DataMe

Miközben az online hirdetések menedzselésében, célzásában, hatékonyságában egyre nagyobb szerephez jut az automatizáció, az úgynevezett programozott kampányvásárlás, az ügynökségek, a hirdetők és a hirdetési felületet biztosító tartalomszolgáltatók is egyre jobban érzik, hogy az egyes piacokon nincs elegendő adat, amely képes lenne az automatizált rendszereket táplálni, vezérelni. Ezt az égető hiányt ismerte fel az interaktív hirdetéskiszolgálás magyarországi piacvezetője, az Adverticum Zrt., amikor a KJ IFS Kft. pénzügyi befektetésével az elmúlt hónap végén megalapította adatmenedzsmentre szakosodott leányvállalatát, a DataMe Kft.-t.

2016. november 16. 15:02

Felvásárlás a tanácsadási piacon

A vezetési tanácsadási piac egyik meghatározó szereplője, a Stratis Vezetői és Informatikai Tanácsadó Kft. részvényvásárlás útján részesedést szerez az XperTeam Zrt.-ben, mely az üzleti intelligencia területének kiemelkedő szakértője.

2016. március 8. 11:20

Adatgyárak füstjétől bűzlik az internet - Hozhatnak-e enyhülést a felhők?

Jól rávilágít az egykori és a mai általános felfogás közötti döntő különbségre az internet rejtett bugyraiban még most is fellelhető, digitális "őskori" netikett (hálóhasználati illemtan) egy kiragadott részlete: "Egy e-mail üzenet 'szállítási költsége' nagyjából egyenlő a feladónál és a címzettnél... Ez alapvetően eltér a hagyományos levéltől, a telefontól, a rádiótól, és a tv-ől. Egy levél elküldése konkrétan hálózati szélességbe, diszk helybe és CPU időbe kerülhet. Ez az alapvető gazdasági oka, amiért nem illik kéretlen hirdetést küldeni e-mail-ben." Amikor a netikett szerzője - majd a továbbfordítók tábora - a kéretlen hirdetést, illetve a tv-t, rádiót, telefont említi, vélhetően annak idején meg sem fordult a fejében, hogy a kereskedelmi lehetőségek kiaknázásának vágya egyszer majd gyakorlatilag minden technológiát a világhálóra terel.

2012. december 8. 10:13

A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával

A ma jellemzően korlátozott erőforrásokkal rendelkező vállalatok számára kulcsfontosságú a „nagy adat” elemzése és a benne rejlő összefüggések feltárása az értékesítési és marketingtevékenység hatékonyságának növelése szempontjából - derül ki a Harvard Business Review Insight Center októberben publikált riportjából , amely azt mutatja be, hogy a szervezetek hogyan nyerhetnek mélyebb betekintést és nagyobb értéket a Big Datából ügyfélintelligencia-megoldások segítségével.

2012. november 19. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás

Még két teljes hónap sem telt el az évből, de már folyamatosan jelennek meg az újabbnál újabb adathalász kampányok, amelyek egyre profibbak, ezáltal pedig egyre megtévesztőbbek. Az E.ON és a NAV után most a Nemzeti Közműszolgáltató ügyfelei is felkerültek a céltáblára: a kiberbűnözők hamis számlák online befizetésével próbálják bankkártya-adataikat megszerezni – hívja fel a lakosság figyelmét Solymos Ákos, a QUADRON Kibervédelmi Kft. szakértője, aki hozzáteszi: céges adathalász szimulációik során az alkalmazottak átlagosan 51 százaléka rákattint az ilyen típusú levelekre.

2020. február 25. 13:40

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

A Magyar Innovációs Nagydíj pályázati felhívására sok jelentős, és több kiemelkedő innovációs teljesítményt, összesen 46 pályázatot nyújtottak be különböző magyarországi cégek.

2020. február 24. 11:45
online sportfogadás