alközpont kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: alközpont

Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.

2019. január 16. 11:02

Új Zeneakadémia megújult telefon alközponti rendszerrel

Liszt Ferenc születésének 202. évfordulóján, október 22-én újra megnyitotta kapuit a Zeneakadémia főépülete eredeti pompájában, mely a továbbiakban egyszerre lesz egyetem és koncertközpont. Az akadémia gördülékeny működéséhez elengedhetetlen egy hatékonyan, szünet- és problémamentesen üzemeltethető telefon alközponti rendszer, melyről ezúttal is a Young B.T.S. Kft. gondoskodott.

2013. október 24. 14:30

Újdonságok az Aastránál

Kapható az új Aastra BusinessPhone alközpont, amely elsősorban a kis- és középvállalkozásoknak nyújt széleskörű telekommunikációs megoldásokat, azonban néhány melléktől akár 250-300 mellékig is bővíthető, különböző kapacitású kabinetekben.

2010. augusztus 9. 08:50

Céges telefonhasználat – megtakarításokkal

A NextiraOne által alkalmazott Alcatel-Lucent telefonalközpontok képesek - már a hívás indításakor - előre meghatározott kódok segítségével a hívási adatok között megkülönböztetni a munkatársak munkájához kötődő illetve magáncélú telefonbeszélgetéseiket.

2007. október 10. 13:46

Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat

Sajtótájékoztatót tartott ma az Avaya Magyarország Kft. Ezen két téma szerepelt: az Avaya megvételére irányuló fúziós tranzakciós megállapodás, illetve az Avaya Communications Manager 4.0 új kommunikációs programcsomag-változat.

2007. június 6. 13:12

Ne vegyél telefonközpontot: töltsd le ingyen!

Mark Spencer-t a Digium cég vezérét azzal a feladattal bízták meg előző munkahelyén, hogy szerezzen be cége számára egy nem túl drága, de sokat tudó központot. Mark – ahogy egy vele készült interjúban mondta – olyan felháborítóan drágának találta az összes ajánlatot, hogy gyakorlott programozóként ő maga írt egy PC-n futtatható Linux-alapú alkalmazást. Így született meg az Asterisk.

2007. május 16. 15:29

Avaya: One-X Portal és vállalati üzleti folyamatokat segítő CEBC

Az Avaya mai sajtótájékoztatóján két bejelentés hangzott el. Az egyik az Avaya One-X Portal, a másik az Avaya Intelligent Communications megoldás.

2007. május 9. 17:37

Kkv alközponti megoldások VoIP-kiterjesztése költséghatékonyan

Az eddig főleg IT outsourcing tevékenységéről ismert budapesti Navigator Informatikai Zrt. mai sajtótájékoztatójának két apropója volt...

2007. április 3. 15:14

VOIP migráció - a meglévő ISDN alközpont VOIP-osítása

A vezetékes telefóniát alapjaiban megrengető internet telefónia egy újabb fogalom megtanulására kényszerít minket: a VOIP migrációra. De mit is takar ez a ma még nagyon is idegennek tűnő szószerkezet? Hogyan lesz ettől kevesebb a telefonszámla, kényelmesebb a telefonálás és egyszerűbb az életünk?

2006. december 11. 13:34

Avaya: kitüntetett szerepben a kkv szektor

Az Avaya hazai képviseletének mai sajtótájékoztatóján a cég új vezető munkatársai mutatkoztak be, illetve ismertetésre került az IP Office vállalai kommunikációs rendszer kis- és középvállalatoknak (kkv) kialakított új, 3.2-es változata.

2006. november 23. 17:07

Újabb önkormányzati beruházás a Boschtól

A sikeres tesztüzemet követően már működik a kőbányai önkormányzatnál az a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága által forgalmazott telefonközpont, amely révén csökkenhetnek a kerület intézményei közötti telefonálás költségei. A Bosch értékesítési partnere, a BCN Rendszerház által kiépített új rendszert szolgáltatási konstrukcióban használják Kőbányán.

2006. november 13. 13:06

Puskás Tivadartól a VOIP telefonközpontig

Bell forradalmi találmánya, a telefon mindössze két készülék (és csakis kettő) között biztosított kapcsolatot. A telefonközpont, Puskás Tivadar nagyszerű találmánya annak a lehetőségét rejtette, hogy akár korlátlan számú telefontulajdonos is beszéljen egymással, nem csak kettő. Tovább olvasva megtudhatjuk, hogyan segíti a - Puskás utáni - ISDN és VOIP telefonközpont a vállalkozások életét!

2006. október 29. 14:40

Hogyan használjuk alközpontunkat ügyfeleink megtartására?

Milyen ügyfélmegtartó megoldásokat kínál meglévő alközpontunk? Néhány ügyes beállítással és egy kis odafigyeléssel sokat javíthatunk cégünk megítélésén ügyfeleink szemében. Ismerje meg az ön alközpontján is beállítható 4 fogást, mellyel meglévő ügyfélkörét tudja jobban megtartani!

2006. október 28. 14:37

Integrált Lucent-megoldások kicsiknek

Főként a kis és közepes vállalatoknak szánt alközpontokat, útvonalválasztókat és más új eszközöket mutatott be Budapesten a Lucent.

1999. augusztus 16. 15:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

Sikeresen lezárult a Vodafone Csoport és a Liberty Global közötti tranzakció, melynek köszönhetően a Vodafone Magyarország lett a UPC Magyarország 100%-os tulajdonosa. A két szolgáltató mostantól egy cégcsoportként közösen bővíti gigabit képes szolgáltatásait, hozzájárulva ezáltal Magyarország digitális fejlődéséhez. A Vodafone és a UPC egyelőre különálló vállalatként működnek tovább,  az ügyfeleket pedig változatlanul, az eddig megszokott ügyfélszolgálati csatornákon szolgálja ki.

2019. augusztus 1. 12:20
online sportfogadás