allas.hu kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: allas.hu

Az allas.hu csapata viszi tovább a Jobinfót

Új tulajdonoshoz került a Jobinfo.hu, aki az oldal üzemeltetéséhez az innovatív megoldásokat alkalmazó allas.hu menedzsmentjét kérte fel.

2017. június 28. 15:14

A fiatalok a képességalapú álláskeresést szeretik

Kiemelkedően pozitívan fogadta a piac az új online szolgáltatást. A munkaadói és munkavállalói oldalról felmerülő igények alapján fejlesztett második generációs állásportál, az allas.hu szinte az indulása pillanatában átlépte a napi 60 ezres egyedi látogatószámot, amivel azonnal megszerezte a második helyet a piacon.

2017. június 17. 09:34

Az önéletrajz a múlté?

Forradalmasítja az álláskeresési piacot az alig több mint egy hónapja indult, fiatal magyar startupperek által létrehozott álláskereső portál, az allas.hu. A csapat, a munkakeresés klasszikus és minden bizonnyal meghaladott módját bírálta felül és újította meg: az önéletrajz alapú pályázás helyett a valódi tapasztalatokra, képességekre és ismeretekre építve kapcsolják össze a munkaadót és a munkakeresőt. 

2017. május 8. 12:19

A képességekre fókuszálva újítják meg az álláskeresési piacot

A legfrissebb statisztikák szerint Magyarországon ötvenezernél is több betöltetlen állás van, és átlagosan 18 hónapot kell várni arra, hogy valaki új állást találjon. 

Kulcsszavak: allas.hu
2017. március 20. 11:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com