csomagautomata kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: csomagautomata
Az infláció megfogta a hazai webáruházak forgalmát, de így is több csomagot küldünk, mint korábban
Az idén az online kiskereskedők is megérezték a lakossági reálbércsökkenést, ám a csomagvolumen így is növekedett – derül ki a Packeta logisztikai szolgáltató és a GKID digitális gazdaságkutató szakembereinek e-kereskedelmi helyzetjelentéséből. Mindez annak is köszönhető, hogy egyre többen csomagautomatába rendelnek. A hazai piacon hasítanak a külföldi webáruházak, magyar versenytársaik viszont még mindig nem használják ki az exportlehetőségeket, pedig a nemzetközi csomagszállító partnerek ebben tudnának segíteni. A Black Friday idén visszaerősödhet, és erre a Packeta különleges újítással is készül.
Közel 40 új csomagautomatát telepít a GLS Hungary a MÁV-VOLÁN-csoport állomásaira
A MÁV-VOLÁN-csoport és a GLS Hungary együttműködésének köszönhetően egyre egyszerűbbé válik a csomagok átvétele és feladása a közösségi közlekedéssel utazók számára. A megállapodás keretében 37 forgalmas helyszínre – vasút-, Volánbusz- és HÉV-állomásokra – telepítenek GLS Automatákat.
Az automaták és applikációk jelentik a csomagszállítás jövőjét
Miközben a házhozszállítás népszerűsége stagnál, a csomagautomaták aránya a kiszállítási módok között alig egy év alatt megduplázódott a magyar logisztikai piacon meghatározó szerepet játszó Packeta tapasztalatai szerint. A fogyasztói elvárásokra válaszul a vállalat márciusban két újdonságot is bevezetett, amelyek fokozhatják a csomagautomaták népszerűségét: immár nemcsak rendelni lehet az árut Z-BOX-okba, hanem csomagot is adhatunk fel bennük, a mobilapplikáció révén pedig átruházhatóvá válik a rendelt küldemények átvételének lehetősége.
Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózatát hozná létre a Packeta Hungary
Eredményes évet zárt 2022-ban Magyarország egyik vezető logisztikai szolgáltatója, a Packeta Hungary. A vállalat csomagpontjainak, vagyis üzlethelyiségekben kialakított átvevőhelyeinek száma az év folyamán 800-ról 1200-ra nőtt, míg a Z-BOX csomagautomaták száma ugyanebben az időszakban 29-ről több mint 27-szeresére, 800-ra emelkedett. Mindeközben a vállalat árbevétele közel 90%-kal nőtt, és a következő időszakra is ambiciózus célokat tűzött ki.
Megháromszorozódott a csomagautomaták száma Magyarországon
Az elmúlt években nemcsak gyors növekedésnek indult a csomagszállítási piac, de a vásárlói igények is megváltoztak. Noha sokan még mindig a házhozszállítást választják, egyre népszerűbbek a csomagautomaták, melyek száma tavaly egy év alatt csaknem megtriplázódott hazánkban. Az üzemanyagárak emelkedése és az infláció pedig még inkább felértékeli a rövidebb szállítási utat biztosító fixpontos alternatívákat – mutatott rá Fagyas Szabolcs, a cso-magszállítási piacon Magyarországon meghatározó szerepet játszó Packeta értékesítési igazgatója.
Mit tegyünk, ha időben szeretnénk megkapni az online rendelt karácsonyi ajándékot?
Hamarosan indul az ünnepi szezon, az online boltok egy része már a hivatalos fekete péntek előtt meghirdette nagy karácsonyi akcióit. Azt gondolnánk, aki ilyenkor rendeli meg az ajándékot, nemcsak jól jár, de még az ünnepek előtt biztosan meg is kapja a csomagját. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján azonban erre nincs garancia, főleg ha rendeléskor a hagyományos kiszállítási megoldásokat választjuk.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.