cyberbiztosítás kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: cyberbiztosítás
A kisvállalatok növekedési terveinek gátat szab a nem megfelelő cyberbiztonság
A Check Point Software Technologies Ltd., a cyber-biztonsági megoldásokat szállító vállalat nyilvánosságra hozta az Analysys Mason kutatócégnek a KKV cyberbiztonsági piaccal kapcsolatos elemzésének eredményeit, mely azzal a céllal készült, hogy felmérjék, a KKV-k miként kerültek ki a pandémia időszakából, és miként alakulnak üzleti, valamint technológiai szükségleteik. A felmérés szerint, miközben a KKV-k értik a technológiai befektetések szükségszerűségét, ami együtt jár a hibrid munkavégzés világának növekedésével, sajnálatos módon, sokan nem helyezik előtérbe a biztonság kérdését.
Óvatosan az online vásárlással: minden harmadik magyart ért már cybertámadás
Évek óta hasít az online vásárlás a hazai lakosság körében, mára a magyarok 33 százaléka költi a pénzét rendszeresen webáruházakban a Generali Biztosító legújabb felmérése szerint. A tendenciát erősíti a világjárvány okozta bezártság is, azonban nem árt az óvatosság, hiszen a válaszadók 34 százalékát érte már rosszindulatú támadás az online világban. A kutatás résztvevői számos tévhitet is megcáfoltak, kiderült például, hogy nem csak a nők csavarodhatnak rá az online pénzköltésre és hogy jobban féltjük a hekkerektől a pénzünket, mint a családi fotókat.
A cyberbűnözők az ünnepek alatt sem állnak le
Habár közeleg az év végi pezsgőbontások időszaka, a hazai kis- és középvállalkozások vezetői nem dőlhetnek hátra. A cégek többsége ma már együtt robog a digitalizációval, és ezzel számos új veszélyforrással is szembe kell nézniük. A cyberbűnözők felkészültebbek, mint valaha, és egyre csábítóbbak számukra a „kishalak”: statisztikák szerint az ilyen bűncselekmények közel fele a kis és közepes méretű cégek ellen irányul. Nem véletlen, hiszen ez a szektor van a legkevésbé felkészülve a támadásokra, átlagosan csupán hét és fél perc kell ahhoz, hogy feltörjék az informatikai rendszerüket.
Az elmúlt évben jelentősen elszaporodtak a crypto-bányász programok
A Check Point Software Technologies Ltd., a világszerte vezető szerepet betöltő cyber-biztonsági megoldásokat szállító vállalat kiadta 2019-es biztonsági jelenségét, mely ismerteti a cyber-bűnözést segítő eszközök és szolgáltatások demokratizálódási folyamatát, melynek során – az egyre növekvő „malware-mint-szolgáltatás” jelenség részeként – a legmagasabb szintű támadási módszerek is elérhetővé váltak bárki számára, aki hajlandó értük fizetni.
A magyar netezők háromnegyede óvja tudatosan bankkártya adatait
Az internetlefedettség és a digitalizáció terjedése miatt fénykorát éli a cyberbűnözés, az online visszaélések, melyek egyre nagyobb fenyegetést jelentenek nemcsak a cégek, hanem a magánszemélyek számára is. Ezzel párhuzamosan azonban úgy tűnik, a tudatosság is egyre inkább előtérbe kerül, hiszen a magyar netezők háromnegyede tesz valamilyen óvintézkedést bankkártya adatai védelme érdekében, a felhasználók közel kétharmada pedig készít biztonsági mentést digitalizált adatairól – derül ki a Generali Biztosító biztonságtudatosságot felmérő, reprezentatív online kutatásából.
Lakossági cyberbiztosítási termékkel lépett piacra a Generali Biztosító
A vállalatok és kormányzati szervek mellett a magánszemélyek is egyre inkább a cybertámadások, adatlopások és online visszaélések célkeresztjébe kerülhetnek.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.