dentsu kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: dentsu
Globálisan 4,6 százalékkal bővülhet jövőre a reklámpiac
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 752,8 milliárd dollárt, ami 4,6 százalékos bővülést jelent az előző évi 719,8 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme akár a duplája is lehet a világátlagnak.
Ukrán gyermekeket segít a dentsu részvételével fejlesztett mobilapplikáció
A Dentsu csoport az Apart of ME brit mentálhigiénés szervezettel együttműködve létrehozta a „Nadiya – A Quest for a Safer Place” alkalmazást, amely az ukrán háború elől menekülő, traumatizált gyerekek és szüleik számára kínál segítséget traumáik feldolgozásában. Magyar részről a Dentsu Creative Experience Design (XD) csapata az alkalmazás funkcionális és narratív koncepciójának kidolgozásával vett részt a projektben.
Vezetőváltás a dentsu Hungary élén
2023. február 1-jétől Turóczi András váltja Novák Pétert a dentsu Hungary vezérigazgatói posztján. Az új vezető, aki több mint két évtizede dolgozik a cégcsoportnál, immár 15 éve lát el különböző vezetői feladatokat, mostani kinevezéséig a dentsu médiatevékenységét irányította.
A Dentsu újabb jelentős lépést tett a teljes karbonsemlegesség felé
A dentsu globális ügynökségi hálózat a közelmúltban bejelentette, hogy vállalatainak működéséhez kapcsolódó közvetlen és közvetett (Scope 1 és Scope 2) karbonkibocsátás tekintetében nettó karbonsemlegessé vált. Mindez pedig csupán egy eleme a Dentsu fenntarthatósági törekvéseinek, szélesebb tekintetben a Dentsu Social Impact stratégiájának.
A dentsu bemutatta a 2023-as év 10 fő médiatrendjét
A dentsu globális kommunikációs ügynökségi hálózat immár második éve teszi közzé elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „Change and Opportunity” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégeknek a szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari trendet vizsgál, amelyek három átfogó kategória: a tartalom, a kereskedelem és a közösség alapján csoportosíthatók.
A virtuális világ és a klímaválság formálja a márkaépítés idei fő kreatív trendjeit
A dentsu globális kommunikációs ügynökségi hálózat „New Worlds Order” címmel tette közzé 2022-es jelentését az idei évre várható kreatív trendekről.
A márkáknak a kereskedelemre, a kultúrára és a közösségekre meghatározó hatásuk van, ezért is fontos annak előrejelzése, hogy mely fő témák milyen irányban befolyásolhatják azok megjelenési lehetőségeit.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.