elemzés kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: elemzés

A Facebook előre mutatta a választás eredményét
Bevonódás, közösségi média használat, aktivitás. Nem elég beszélni róluk, jól is kell tudni használni azokat. Azokban a kerületekben, ahol jól tették a dolgukat az ellenzéki jelöltek a social média térben, megszerezték a győzelmet. De vajon, hogy teljesített Tarlós István, Karácsony Gergely, Puzsér Róbert Berki Krisztián ebben a küzdelemben? Kiderül Bauer Zsófia Ynsight kutatási igazgatója, és Mezei Márk, a Silberstein and Partners kommunikációs ügynökség vezetőjének alábbi elemzéséből.

A tizenévesek nagy része Instagram posztok alapján választ nyári úticélt
A PayPal online fizetési szolgáltató nyaralási szokásokat vizsgáló friss elemzése szerint a negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz[1], a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úticélt, hogy mennyire lesz könnyű az átélt élményekből népszerű Instagram posztot készíteni. Az Egyesült Államokban ez az arány még magasabb, ott a negyven év alattiak már közel kilencven százaléka veszi számításba ezeket a tartalmakat.

A bizalom az alapja a használt mobilok piacának
A használt mobiltelefonok piaca egy növekvő bevételforrás lehetne az iparági szereplők számára. Ehhez meg kellene nyerni a fogyasztók bizalmát, és meggyőzni őket, hogy érdemes szakértő kezekbe adniuk a használt készülékeket. A Blancco elemzése a használt mobiltelefonok piacáról.

Ezek a telefonok gyenge pontjai
A wifi, a kamera, a mikrofon és a hangszóró egyaránt a mobilkészülékek gyenge pontjai közé tartoznak – derült ki egy nemzetközi elemzésből.

8 másodperc és a Z generáció már nem is figyel rád
Minden eddiginél kevesebb ideig tudnak figyelni, folyamatosan elérhetőek online, mégis elutasítják az ott látott hirdetéseket, és hihetetlen tempóban változtatják szokásaikat: a Z generáció hatékony elérése napjaink egyik legnagyobb kihívása a márkák számára. Hazai szakemberek szerint személyre szabott üzenetekkel és a közösséghez való tartozás érzésével azonban ők is meggyőzhetők.

A teljesítmény és a márkaépítés összhangja
Egyre inkább meg kell küzdeniük a márkáknak a fogyasztói figyelemért, de nem mindegy, hogy azt milyen eszközökkel teszik. Az ADDICT Interactive és a MITTE Communications közös iparági felmérést készített, melyből kirajzolódik: a brandinget és a performance marketinget ötvöző kampányok értékesítéstámogatás, márkaismertség és költséghatékonyság terén is jóval nagyobb eredményességet hozhatnak.

A vészfékrendszerek adhatnak lendületet az önvezető autóknak
A Bosch, 2015-ös forgalomba helyezési statisztikákon alapuló elemzése szerint egyre nagyobb számban találhatók vezetéstámogató rendszerek az európai piacon: már most számos új autó fékez önállóan Németországban, Hollandiában, Belgiumban és például Nagy-Britanniában is a balesetek elkerülésére és – szükség esetén – az autó álló helyzetig történő, teljes lefékezésére.

Érdekes statisztikai adatok a több ezer hazai fesztiválról
Az évek múlásával egyre többen vesznek részt valamilyen fesztiválon. Számszerűsítve ez a lakosság több mint felét jelenti. De még, ha valaki nem is vesz részt egy fesztiválon sem, mégis ismerik őket. Ugyanis 10-ből 9 ember legalább egy, de sokan akár négy vagy több fesztivált is meg tud nevezni, ha erre kérik.

Így szurkoltunk a vizes vb alatt
Nemcsak élőben, a helyszínen vagy a TV képernyője előtt ülve szurkoltuk végig a 2017-es vizes vb-t. Aktívak voltunk a közösségi médiában is, szinte minden részeredményt és eredményt azonnal kommentált a magyarok jó része. Az elmúlt napokban leggyakrabban a #hajrá magyarok, a #vizilabda és a #duna aréna hashtag-eket írtuk le – derült ki az adatbányászattal foglalkozó Clementine elemzéséből.

Egyedi elemző megoldással segíti a Magyar Vízilabda Válogatottak munkáját a Vodafone és a Nextent
A Vodafone és az MVLSZ együttműködése eredményeként jött létre az az egyedi üzleti intelligencia alapú vízilabda elemző megoldás, ami segíti a magyar vízilabda-válogatottak felkészülését és támogatja az utóelemzői munkálatokat.

Deloitte Közép-európai TOP 500: Nőtt a közép-európai vállalatok árbevétele 2015-ben
2015 jó év volt a legnagyobb közép-európai vállalatok számára, így Közép-Európa továbbra is fontos célpontja marad a külföldi tőkebefektetéseknek.

Mintegy havi 12 ezer forintot fizetünk banki kiadásokra
Havonta átlagosan mintegy 12 ezer forintot költenek a magyarok különböző banki kiadásokra, azaz az átlagos nettó fizetés egy tizenharmad részét – derül ki a Bankmonitor.hu újonnan bemutatott Lakossági Banki Kiadás Mutatójából.

Horvátországba és Montenegróba utazna a magyar
A nyaralási szezon közeledtével a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség a magyar internetezők utazási szokásait vizsgálta meg internetes kereséseik alapján.

A Microsoft és a Sony lecsúszott a mobilgyártók sorában
Az idei első negyedévben a dél-koreai Samsung uralta az okostelefon piacot, ami talán nem is olyan meglepő, azonban a lista többi tagja, illetve hogy kik nem kerültek be a top 10-be, már annál izgalmasabb.

Nőtt a kártevők és férgek száma a Panda elemzése alapján
2014 második negyedévében a Panda Security elemzése alapján 15 millió fajta új rosszindulatú szoftver jelent meg. Ebben a periódusban a fertőzöttségi szint világszerte elérte a 36,8%-ot. Az okostelefonok elleni támadások száma is nőtt.

Egyre keresettebbek a karon hordható okoseszközök
A Canalys elemzőcég adatai alapján nőtt a hordható okos kiegészítők, nevezetesen a karórák és a fitnesz csuklópántok iránti kereslet. A Samsung áll az élen, de a Pebble és a Sony gyártmányok is jól fogynak.

A Crouching Yeti kiberkémkedési kampányban eddig 100 szervezet érintett
A Kaspersky Lab kiadta átfogó elemzését a vállalat Global Research and Analysis Team (GReAT) részlege által Crouching Yeti-nek nevezett kiberkémkedési kampány malware-éről, valamint parancs és vezérlő (C&C) szerveréről. A kutatók szerint a kampány 2010 végén indult, amely a mai napig aktív, és minden nap újabb áldozatokat vesz célba.

Akár tízezreket is spórolhatnánk a neten
Magyarországon az előfizetők kétharmada nem ellenőrzi rendszeresen, hogy elérhető-e a közelében új, kedvezőbb távközlési csomag. Pedig több tízezer forintot is meg lehetne spórolni alig negyedórányi befektetett idővel egy-egy távközlési csomag vagy szolgáltató váltásával – derül ki az Internetet.hu távközlési árösszehasonlító oldal elemzéséből.

NetIQ PlateSpin Recon 4: a tökéletes felderítő
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhető a PlateSpin Recon 4, tervezési és elemzési megoldásának legújabb verziója. Az eszköz minden szükséges információt összegyűjt és rendelkezésre bocsát ahhoz, hogy a vállalatok egyértelmű képet kapjanak az alkalmazások és erőforrások kihasználtságáról, és optimalizálni tudják virtualizációs környezetüket.

Új tároló és kibővített elemzési megoldások a Delltől
A Dell Enterprise Forumon mutatta be a vállalat új tároló, és kibővített elemzési megoldásait. A bejelentett termékek hozzájárulhatnak a vállalatok informatikai teljesítményének növekedéséhez, adataik áttekinthetőségének javításához és általános költségeik csökkentéséhez.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata
A hazai szolgáltatók közül elsőként, Budapest lakott területének nagy részén elérhetővé vált a kültéri 5G hálózat a Vodafone ügyfelei számára: Budapesten és környékén több mint 200 bázisállomáson kapcsolták fel az 5G-t. A Vodafone emellett bejelentette, hogy a tervek szerint az első negyedév végéig országosan közel 300 bázisállomáson fogják felkapcsolni az 5G-t, ezzel további nagyvárosokban és kisebb településeken is elérhetővé téve az újgenerációs mobilhálózatot.
Idén 20 éves az Adverticum
Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.