közösségi média kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: közösségi média

Hasznos újdonságot vezetett be a Facebook

A Facebook egy olyan új eszközt tesz elérhetővé, amelynek segítségével a felhasználók szabályozhatják a hírfolyamukban vagy az általuk működtetett oldalakon megosztott bejegyzések  kommentelhetőségét.

2021. április 1. 09:47

Az életpályát is meghatározhatja, mivel játszik a gyerek

Hatalmas generációs szakadék van a szülők és a gyerekek között, ami napról napra mélyül, miközben a kicsik a digitális világ dzsungelében annak farkastörvényei szerint nevelkednek, erről beszélt Tóth Dániel, a Pszichológus Pasi az Üzlet & Utazás legújabb epizódjában. A szakember szerint a szülőknek ha nem is kell lekövetniük heti szinten is a technológiai újdonságokat, muszály követniük csemetéik online életét másként a gyermekeik egy útvesztőben találják magukat, ahol nem számíthatnak senkire, és ők maguk is elvadulnak. Mint mondta, a közösségi média a belső értékeinket kiüresíti, és számos veszély is leselkedik ezeken a platformokon a fiatalabbakra.

2021. március 5. 12:13

Hazánkban is elindult a Facebook tényellenőrző programja

A Facebook félretájékoztatás elleni küzdelmének részeként olyan független tényellenőrző szervezetekkel társul világszerte, amelyek felülvizsgálják és értékelik a tartalmak pontosságát. 

2021. március 3. 14:58

Profil alkotás a közösségi média segítségével

Manapság már nem is kell profinak lenni, elég csak egy kicsit figyelni. – kezdte Sándor Zsolt a Gill & Murry adatvédelmi szakértője – Korábban, ha valakit meg akartunk figyelni fizikailag kellett követni ma elég felmenni az Instagramjára. Gondoljunk csak a Kim Kardashian párizsi rablás esetre. – Egy poszt az új gyűrűről és éjszaka fegyveres rablók támadnak meg.

2021. február 19. 20:03

Online gyermekvédelmi kampányt indít a Magyar Telekom

A Magyar Telekom a Hintalovon Alapítvánnyal partnerségben, véleményvezérek bevonásával indít edukációs programot Digitális Szülő vagyok! néven. A kampány célja, hogy felhívja a szülők figyelmét a gyermekek online térben való megjelenésének lehetséges veszélyeire és iránymutatást adjon, hogyan lehet tudatosan és biztonságosan tartalmakat megosztani a közösségi média felületeken. 

2021. január 25. 16:33

Sharenting – szülőnek lenni a közösségi média rivaldafényében

Hogyan befolyásolhatja a gyermekeink közeli és távoli jövőjét, ha az életük minden pillanatát megosztjuk a közösségi oldalakon? Hogyan tudjuk csökkenteni a „sharenting” – a megosztás (share) és a gyereknevelés (parenting) szavak összevonásából született fogalom –, azaz a folyamatos közösségi jelenlét kockázatait? A gyerekekről való meggondolatlan posztolás súlyosan sértheti a magánélethez való jogukat, és sajnos gyakran alapot adhat online zaklatásra is.  

2020. augusztus 4. 09:43

Volt már, akinek az állásába került az átgondolatlan posztolás

A magyar munkavállalók ötödének rugalmasak a főnökei, míg nyolc százalékuknak minden lépését figyeli a munkáltatója. Van, ahol pontos irányelvek szabják meg például, mit posztolhatnak a kollégák a közösségi médiában, míg másoknak rendszeresen átvizsgálják a csomagját a munkahelyre be- és kilépéskor – derül ki a Profession.hu 1000 fős, reprezentatív mintán végzett online felmérésének adataiból.

2019. december 19. 11:35

Öt általános hiba, melyet mindannyian elkövetünk a közösségi média használatakor

A Facebook, a Twitter és az Instagram a világ 10 leglátogatottabb webhelye közé tartozik a legutóbbi jelentés szerint. Bár emberek milliárdjai naponta több ezer órát töltenek ezeken a közösségi média platformokon, nem sokan gondolják ezt a tevékenységet kockázatosnak. A kockázat az olyan meggondolatlan online tevékenységekből származik, melynek során olykor elfeledkezünk az adatvédelemről.

2019. november 12. 11:52

Nem igaz, hogy függők vagyunk a közösségi médiától

Sok időt töltünk a közösségi médiával, de nem tartjuk magunkat függőnek. A Facebook hanyatlik a fiatalabbak körében, de helyette jönnek fel az újabb közösségi média platformok. Az ArvaliCom kommunikációs ügynökség 1128 fős Nagy Közösségi Média Kutatása a közösségi média csatornák népszerűségét és az egyes korosztályok használati szokásait vizsgálta.

2019. november 5. 17:53

A Facebook előre mutatta a választás eredményét

Bevonódás, közösségi média használat, aktivitás. Nem elég beszélni róluk, jól is kell tudni használni azokat. Azokban a kerületekben, ahol jól tették a dolgukat az ellenzéki jelöltek a social média térben, megszerezték a győzelmet. De vajon, hogy teljesített Tarlós István, Karácsony Gergely, Puzsér Róbert Berki Krisztián ebben a küzdelemben? Kiderül Bauer Zsófia Ynsight kutatási igazgatója, és Mezei Márk, a Silberstein and Partners kommunikációs ügynökség vezetőjének alábbi elemzéséből.

2019. október 30. 16:56

Idén ünnepli 25. évfordulóját az e-kereskedelem

Huszonöt évvel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az online áruházak valaha képesek lesznek átvenni a hagyományos üzletek szerepét. A mesterséges intelligencia, a virtuális valóság és a legújabb technológiák azonban egyre közelebb hoznak minket az áttöréshez. 

2019. október 11. 13:07

Újragondolt klasszikus műalkotások az Insta-generáció számára

Hey Reilly olyan festők klasszikus műveit gondolta és alkotta újra a digitális generáció számára, mint Van Gogh, Botticelli és Da Vinci. A divattervezőként és illusztrátorként is kiemelkedő művész Samsung Galaxy Note10+ okostelefon segítségével hozta létre a kizárólag digitális technikával készült „Mobile Masterpieces” (Mesterművek mobillal) sorozatát, amely a huszonegyedik századi közönség számára értelmez újra olyan ikonikus európai műalkotásokat, mint például Vermeer „Leány gyöngy fülbevalóval” című képe.

2019. október 9. 10:08

A Z és az Y generáció számára a Facebook a munkaerőpiaci iránytű

Leginkább a Facebookon találhat a munkavállalással és a munkaerőpiaccal kapcsolatos információkat a Z és Y generáció – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a SentiOne közös kutatásából. Az őket csábító vállalatoknak mindenképpen fel kell készülniük arra, hogy vonzó céges közösséget építsenek fel, ugyanis a korosztály számára ez a jó munkahely egyik legfontosabb ismérve. Körükben ugyan népszerűek a nagyvállalatok, sokuknak egyáltalán nem lenne ellenére egy startupnál kezdeni a karriert.

2019. június 18. 14:07

A tizenévesek nagy része Instagram posztok alapján választ nyári úticélt

A PayPal online fizetési szolgáltató nyaralási szokásokat vizsgáló friss elemzése szerint a negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz[1], a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úticélt, hogy mennyire lesz könnyű az átélt élményekből népszerű Instagram posztot készíteni. Az Egyesült Államokban ez az arány még magasabb, ott a negyven év alattiak már közel kilencven százaléka veszi számításba ezeket a tartalmakat.

2019. június 6. 09:02

Hódít az Instagram az újságírók körében

Négyszeresére nőtt az Instagramot rendszeresen használó újságírók száma 2014 óta a legfrissebb Trendlabor Médiaindex felmérés eredményei alapján, így mostanra a sajtó munkatársainak közel fele megtalálható a legnépszerűbb fotómegosztón. A Facebook-felhasználók arányának növekedése is folytatódott, mostanra gyakorlatilag szinte mindannyian naponta felkeresik az oldalt. Csökkent viszont a blogok népszerűsége, az újságírók blogolási kedve a 2010. évi szint alá, 23%-ra esett vissza, és már csak harmaduk olvas napi rendszerességgel ilyen típusú tartalmakat.

2019. február 14. 08:43

Európai Bizottság: egyre több gyűlöletkeltő tartalmat törölnek az internetes szolgáltatók

Az internetes szolgáltatók jelenleg 24 órán belül értékelik a bejelentett gyanús tartalmak 89 százalékát, és a jogellenes gyűlöletbeszédnek tekintett tartalmak 72 százalékát eltávolítják, az adatok mintegy kétszeres hatékonyságot mutatnak a 2016-os adatokhoz képest - közölte Vera Jourová, az Európai Bizottság jogérvényesülésért felelős tagja Brüsszelben hétfőn.

2019. február 5. 09:59

A neten jogtalanul megosztott képek és videók ellen lép fel az NMHH Internet Hotline szolgálata

Naponta két bejelentést tettek netes jogsérelmek miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolgálatánál, az Internet Hotline-nál (IH) 2018-ban, leggyakrabban az adathalászat és a hozzájárulás nélkül megosztott tartalmak kategóriájában. A február 5-ei Biztonságosabb Internet napján a szolgálat a jogtalanul közzétett képekkel és videókkal okozott jogsértésekre emlékeztet minikampányával, amelyben egy egyetemista csapat kreatív videóját osztja meg netes közösségi felületeken. 

2019. február 4. 16:05

Digitális jelenléttel az elszigeteltség ellen karácsonykor is

A karácsony az év egyik legfontosabb ünnepe. Ilyenkor azonban az együttlét öröme mellett – vagy éppen annak érdekében – nemcsak a családtagok közötti esetleges földrajzi távolságot, de az együtt ünnepelni tervező családtagok közötti generációs különbségeket is át kell, és át is lehet hidalni. Hogyan hatnak családi kapcsolatainkra, az együtt töltött idő minőségére az új, digitális kapcsolattartási formák? Erre keresi a választ az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” novemberi kutatása.

2018. december 3. 11:38

Kíváncsibbak, óvatlanabbak: hogyan védjük gyerekeinket a kibertérben?

Tudják, hogyan kell online játékokkal játszani, naprakészek a kedvenc celebjeikből, megtalálják a legfrissebb zenéket, csetelnek a barátaikkal, vagy épp megkeresik a válaszokat a neten azokra a kérdésekre, melyeket senkinek nem mernek feltenni. 

2018. augusztus 28. 15:12

Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon

Új eszközök érkeznek a Facebookra és az Instagramra, hogy a felhasználók hasznosan tölthessék el az idejüket a platformokon: az új activity dashboard felületen közösségi aktivitásukat tekinthetik át, de bekapcsolhatnak napi figyelmeztetőt is a oldalon töltött idő szabályozására, illetve egy új funkció áll rendelkezésükre az ismerősöktől érkező értesítések korlátozására is.

2018. augusztus 2. 12:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új pályázatokat indít az EIT Digital

Két új programot hirdet az EIT Digital az innovatív digitális technológia világából érkező pályázóknak. A kezdeményezés célja a deep tech vállalkozások és termékek létrehozásának támogatása (Innovation Factory), valamint digitális technológiai oktatási programok létrehozásának ösztönzése (Entrepreneurial Academy). Az EIT Digital 2022 közös néven futó két programra május 12-ig lehet jelentkezni.

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

Több mint 3,8 százalékkal növelte globális árbevételét a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat auditált teljes árbevétele a tavalyi évben 136,7 milliárd dollár lett, nettó nyeresége pedig elérte a 9,9 milliárd dollárt, ami 3,2 százalékkal magasabb az előző évinél.

2021. március 31. 13:35