közösségi média kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: közösségi média

Öt általános hiba, melyet mindannyian elkövetünk a közösségi média használatakor

A Facebook, a Twitter és az Instagram a világ 10 leglátogatottabb webhelye közé tartozik a legutóbbi jelentés szerint. Bár emberek milliárdjai naponta több ezer órát töltenek ezeken a közösségi média platformokon, nem sokan gondolják ezt a tevékenységet kockázatosnak. A kockázat az olyan meggondolatlan online tevékenységekből származik, melynek során olykor elfeledkezünk az adatvédelemről.

2019. november 12. 11:52

Nem igaz, hogy függők vagyunk a közösségi médiától

Sok időt töltünk a közösségi médiával, de nem tartjuk magunkat függőnek. A Facebook hanyatlik a fiatalabbak körében, de helyette jönnek fel az újabb közösségi média platformok. Az ArvaliCom kommunikációs ügynökség 1128 fős Nagy Közösségi Média Kutatása a közösségi média csatornák népszerűségét és az egyes korosztályok használati szokásait vizsgálta.

2019. november 5. 17:53

A Facebook előre mutatta a választás eredményét

Bevonódás, közösségi média használat, aktivitás. Nem elég beszélni róluk, jól is kell tudni használni azokat. Azokban a kerületekben, ahol jól tették a dolgukat az ellenzéki jelöltek a social média térben, megszerezték a győzelmet. De vajon, hogy teljesített Tarlós István, Karácsony Gergely, Puzsér Róbert Berki Krisztián ebben a küzdelemben? Kiderül Bauer Zsófia Ynsight kutatási igazgatója, és Mezei Márk, a Silberstein and Partners kommunikációs ügynökség vezetőjének alábbi elemzéséből.

2019. október 30. 16:56

Idén ünnepli 25. évfordulóját az e-kereskedelem

Huszonöt évvel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az online áruházak valaha képesek lesznek átvenni a hagyományos üzletek szerepét. A mesterséges intelligencia, a virtuális valóság és a legújabb technológiák azonban egyre közelebb hoznak minket az áttöréshez. 

2019. október 11. 13:07

Újragondolt klasszikus műalkotások az Insta-generáció számára

Hey Reilly olyan festők klasszikus műveit gondolta és alkotta újra a digitális generáció számára, mint Van Gogh, Botticelli és Da Vinci. A divattervezőként és illusztrátorként is kiemelkedő művész Samsung Galaxy Note10+ okostelefon segítségével hozta létre a kizárólag digitális technikával készült „Mobile Masterpieces” (Mesterművek mobillal) sorozatát, amely a huszonegyedik századi közönség számára értelmez újra olyan ikonikus európai műalkotásokat, mint például Vermeer „Leány gyöngy fülbevalóval” című képe.

2019. október 9. 10:08

A Z és az Y generáció számára a Facebook a munkaerőpiaci iránytű

Leginkább a Facebookon találhat a munkavállalással és a munkaerőpiaccal kapcsolatos információkat a Z és Y generáció – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a SentiOne közös kutatásából. Az őket csábító vállalatoknak mindenképpen fel kell készülniük arra, hogy vonzó céges közösséget építsenek fel, ugyanis a korosztály számára ez a jó munkahely egyik legfontosabb ismérve. Körükben ugyan népszerűek a nagyvállalatok, sokuknak egyáltalán nem lenne ellenére egy startupnál kezdeni a karriert.

2019. június 18. 14:07

A tizenévesek nagy része Instagram posztok alapján választ nyári úticélt

A PayPal online fizetési szolgáltató nyaralási szokásokat vizsgáló friss elemzése szerint a negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz[1], a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úticélt, hogy mennyire lesz könnyű az átélt élményekből népszerű Instagram posztot készíteni. Az Egyesült Államokban ez az arány még magasabb, ott a negyven év alattiak már közel kilencven százaléka veszi számításba ezeket a tartalmakat.

2019. június 6. 09:02

Hódít az Instagram az újságírók körében

Négyszeresére nőtt az Instagramot rendszeresen használó újságírók száma 2014 óta a legfrissebb Trendlabor Médiaindex felmérés eredményei alapján, így mostanra a sajtó munkatársainak közel fele megtalálható a legnépszerűbb fotómegosztón. A Facebook-felhasználók arányának növekedése is folytatódott, mostanra gyakorlatilag szinte mindannyian naponta felkeresik az oldalt. Csökkent viszont a blogok népszerűsége, az újságírók blogolási kedve a 2010. évi szint alá, 23%-ra esett vissza, és már csak harmaduk olvas napi rendszerességgel ilyen típusú tartalmakat.

2019. február 14. 08:43

Európai Bizottság: egyre több gyűlöletkeltő tartalmat törölnek az internetes szolgáltatók

Az internetes szolgáltatók jelenleg 24 órán belül értékelik a bejelentett gyanús tartalmak 89 százalékát, és a jogellenes gyűlöletbeszédnek tekintett tartalmak 72 százalékát eltávolítják, az adatok mintegy kétszeres hatékonyságot mutatnak a 2016-os adatokhoz képest - közölte Vera Jourová, az Európai Bizottság jogérvényesülésért felelős tagja Brüsszelben hétfőn.

2019. február 5. 09:59

A neten jogtalanul megosztott képek és videók ellen lép fel az NMHH Internet Hotline szolgálata

Naponta két bejelentést tettek netes jogsérelmek miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolgálatánál, az Internet Hotline-nál (IH) 2018-ban, leggyakrabban az adathalászat és a hozzájárulás nélkül megosztott tartalmak kategóriájában. A február 5-ei Biztonságosabb Internet napján a szolgálat a jogtalanul közzétett képekkel és videókkal okozott jogsértésekre emlékeztet minikampányával, amelyben egy egyetemista csapat kreatív videóját osztja meg netes közösségi felületeken. 

2019. február 4. 16:05

Digitális jelenléttel az elszigeteltség ellen karácsonykor is

A karácsony az év egyik legfontosabb ünnepe. Ilyenkor azonban az együttlét öröme mellett – vagy éppen annak érdekében – nemcsak a családtagok közötti esetleges földrajzi távolságot, de az együtt ünnepelni tervező családtagok közötti generációs különbségeket is át kell, és át is lehet hidalni. Hogyan hatnak családi kapcsolatainkra, az együtt töltött idő minőségére az új, digitális kapcsolattartási formák? Erre keresi a választ az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” novemberi kutatása.

2018. december 3. 11:38

Kíváncsibbak, óvatlanabbak: hogyan védjük gyerekeinket a kibertérben?

Tudják, hogyan kell online játékokkal játszani, naprakészek a kedvenc celebjeikből, megtalálják a legfrissebb zenéket, csetelnek a barátaikkal, vagy épp megkeresik a válaszokat a neten azokra a kérdésekre, melyeket senkinek nem mernek feltenni. 

2018. augusztus 28. 15:12

Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon

Új eszközök érkeznek a Facebookra és az Instagramra, hogy a felhasználók hasznosan tölthessék el az idejüket a platformokon: az új activity dashboard felületen közösségi aktivitásukat tekinthetik át, de bekapcsolhatnak napi figyelmeztetőt is a oldalon töltött idő szabályozására, illetve egy új funkció áll rendelkezésükre az ismerősöktől érkező értesítések korlátozására is.

2018. augusztus 2. 12:24

Nyilvánosságra hozza moderálási irányelveit a Facebook

A Facebook frissített közösségi alapelvei mostantól tartalmazzák azokat a belső irányelveket is, melyek alapján a cég moderátorai eldöntik, milyen káros tartalmakat kell eltávolítani a közösségi oldalról.

2018. április 24. 19:10

Újabb változás a Facebook felhasználók hírfolyamában

2018. április 9-étől kezdődően a Facebook minden felhasználója, így a magyar felhasználók hírfolyamában is megjelenít majd egy olyan figyelmeztetést, amelynek linkjére kattintva azok egyszerűen áttekinthetik, hogy milyen alkalmazások férnek hozzá a közösségi hálózaton tárolt adataikhoz.

2018. április 10. 08:39

Közérthetőbb használati szabályzatot vezet be a Facebook

A Facebook a korábbinál könnyebben értelmezhető nyelvezetben íródott  felhasználási feltételeket és adatkezelési szabályzatot vezet be annak érdekében, hogy a felhasználói könnyebben megértsék az abban foglalt dolgokat. Fontos, hogy bár a frissített szabályzat egyszerűbben értelmezhető, a vállalat a módosítások keretében nem kér jogosultságot újabb felhasználói adatok gyűjtésére. A közösségi oldal emellett egy héten át a felhasználók visszajelzését is várja adatkezelési irányelveivel kapcsolatban.

2018. április 5. 15:20

A vállalat, ahol Jediket, pszichopata gyilkosokat és szuperhősöket keresnek

A Netlife, budapesti székhelyű informatikai vállalat olyan álláshirdetéseket készített, amelyek egy-egy vicces áthallást követően más-más tematikába lettek áthelyezve. Így lett SAP Fiori kódokat író munkatársból előbb kódbűvölő, majd kígyóbűvölő. Szerencsére az adatok közlése mellett összeállítottak nekünk egy látványos infografikát is, így van min rágódni, mielőtt mi magunk is közösségi média kampányra adnánk a fejünket.

2018. január 24. 09:35

Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon

A 18 év alatti korosztály 92 százaléka rendelkezik Instagram-profillal, tízből heten pedig naponta többször, akár óránként is ránéznek a képmegosztó alkalmazásra – derül ki az Antall József Tudásközpont Szóda Műhelye, a Noizz.hu, a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a Deák 17 Gyermek és Ifjúsági Galéria online kutatásából.

2017. október 6. 09:45

Az álláskeresők Facebookjainak ellenőrzése adatkezelést valósít meg

Tévedés, hogy a munkáltatók egy jelentkező személyes adatait pusztán azért kezelhetik, mert azok egy közösségi oldalon nyilvánosan hozzáférhetőek – állapítja meg véleményében az európai uniós tagállamok adatvédelmi biztosaiból és a tagállami adatvédelmi hatóságok képviselőiből álló 29-es Adatvédelmi Munkacsoport. A legújabb vélemény számos olyan tipikus munkahelyi adatkezelési esetet tárgyal, ahol a technológiai fejlődés fokozott adatvédelmi kockázatokat jelenthet. Ezeket tekintik át Bertók Gábor és Vári Csaba, a Horváth és Társai DLA Piper Ügyvédi Iroda ügyvédei.

2017. október 3. 12:36

Álhírek és kiberpropaganda: így használják (ki) a közösségi médiát

Az „álhírek” kifejezés hallatán az embereknek általában a közösségi oldalakon megjelenő bejegyzések jutnak eszébe, amelyek hihetetlen és valószínűtlen történeteket tartalmaznak a legkülönfélébb témákról: a Föld valódi formájától kezdve egészen a rák eltitkolt ellenszeréig. 

2017. szeptember 26. 10:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

A Huawei Technologies ismertette európai mesterséges intelligencia (MI) programját a Huawei Eco-Connect Europe 2019 konferencián, és bejelentette, hogy százmillió eurót fektet be az MI-iparágba Európában a következő öt évben. A program új fejezetet nyithat az európai mesterséges intelligencia iparág történetében.

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

A PPF Csoport és az Antenna Hungária bejelentette, hogy a PPF eladta a magyarországi Telenor cégek (a Telenor Magyarország és a Telenor Real Estate) 25%-át az Antenna Hungáriának. 

2019. november 1. 08:32
online sportfogadás