kampány kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: kampány

Több hónapos kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért

A Cartoon Network Bántalmazás elleni fellépés világnapja alkalmából 1200 szülő-gyerek páros körében készített és közzétett kutatása rávilágított arra, hogy minden második gyermeket ért ’bullying’, azaz fizikai vagy lelki, másik gyerek által elkövetett támadás élete során. A csatorna az Új Nemzedék Központtal karöltve kíván javítani ezen az arányon. 

2017. október 3. 11:42

Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon

Stadionban sátrazott, és túl van első lakáskoncertjén a Pepsi kalandora, Saiid. Az Akkezdetphiai zenekar alapítója már hat napja úton van a cardiffi UEFA Champions League döntő helyszínére: a nem mindennapi utazást maguk a rajongók irányíthatják a Pepsi Facebook oldalán keresztül. 

2017. május 22. 13:47

Közösségi média realityt indít a Pepsi

Most először maguk a játékban résztvevők alakíthatják és irányíthatják az eseményeket, és kísérhetik el Európán átívelő útjára a Pepsi legújabb kampányának főhősét, aki a futball és a szurkolás világának megismerése céljából egészen az UEFA Champions League cardiffi döntőjéig utazik. 

2017. május 10. 15:22

Megérzések és hiteles arcok alapján dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció

A reputáció és hallgatói élet befolyásolja leginkább a felvételi előtt álló diákok iskolaválasztását, akik nehezen fogadják be a sulykolt üzeneteket. 

2017. április 21. 08:45

Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált

A kommunikáció napjainkban óriási változásokon megy át, számos eszköz áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy újrateremtsük a kapcsolatot. Hívhatunk valakit telefonon, írhatunk neki hosszabb vagy rövidebb formában, SMS-ben vagy a chat-applikációkon keresztül, képben, hangban, videóban. 

2017. január 3. 09:31

A Telekom karácsonyi kampánya az emberi kapcsolatok megerősítését helyezi fókuszba

A kampány célja a márka-életcél közvetítése úgy, hogy az az ünnepi hangulatban releváns legyen a befogadó számára: A Telekom minden értelemben áthidalja a távolságokat az emberek között, az ünnepi időszak pedig egy jó apropó, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit.

Kulcsszavak: kampány Telekom
2016. november 15. 14:14

29 díjat söpört be a Samsung a 2016-os Cannes Lions fesztiválon

A Samsung Electronics 29 díjat nyert a múlt héten megrendezett Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, a gyártó lett „Az év kreatív hirdetője” is.

2016. június 28. 10:22

Induló vállalkozása van? A sikeres marketing kommunikációs stratégia 6 lépése

Minden induló vállalkozásnak egy olyan tervet kell kidolgoznia, mely egyedi, fenntartható, illetve hosszabb időtávra meghatározza a szükséges tevékenységeit annak érdekében, hogy növekedjen ismertsége a piacon, illetve terméke, szolgáltatása iránt növelje a bizalmat. Ilyenkor a marketing és a design kéz a kézben járnak.

2016. május 28. 09:08

Speciális szurkolói szív a Telekomtól

Egész nyarat átívelő sportkampányt indított a Telekom, amely során ¬ a legkorszerűbb technológiát, az innovációt és az emberi érzéseket összekapcsolva igyekszik áthidalni a sportolók és az értük rajongók közti távolságot.  A „Szurkolói szív” megoldás segítségével Magyarországon bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak.

2016. május 27. 10:37

Mindig az utolsó falat a legfinomabb…

„Mit egyek reggelire, ebédre, vacsorára és úgy nassolnék is valamit.”- A legtöbb ember bele sem gondol abba, hogy milyen szerencsés, hogy csupán azon kell törnie a fejét, hogy kitalálja, milyen ételt fogyasszon az adott napszakban.

2016. május 13. 15:39

Tanulószoba

A tanuláshoz való jog alapvető emberi jog, azonban ma Magyarországon a becslések szerint több mint 250 000 gyerek él olyan körülmények között, amelyben a minőségi tanulás szinte lehetetlen. Olyan otthont képzeljünk el, ahol nincs fűtés vagy áram, nincs fürdőkád vagy penészesek a falak, ahol a bútorzatot néhány ágy jelenti – de íróasztalra már nem telik.

2016. március 15. 10:36

Az LG első Super Bowl reklámfilmjének fókuszában az OLED technológia áll

Az LG első Super Bowl reklámfilmjét Ridley Scott produkciós cége, az RSA Films készíti, Jake Scott rendezi, középpontjában pedig az OLED technológiája áll. 

2015. december 26. 08:20

A Telenor alkalmazással gyűjt a UNICEF-nek

A Telenor és az UNICEF közös jótékonysági kampányában a Telenor üzletekbe betérő ügyfelek már egyetlen mosollyal adakozhatnak. Az „Adj egy mosolyt!" alkalmazás segítségével készített szelfik 100 forint támogatást érnek egészen január 4-ig.

2015. december 24. 10:32

Blue Termite: egy kiberkémkedési kampány, mely fontos japán célpontokat támad

A Kaspersky Lab Globális Kutatási és Elemző Csapata felderítette a Blue Termite kiberkémkedési kampányt, mely cégek százait célozta meg legalább két éven keresztül Japánban. A támadók bizalmas információkra vadásznak, egy nulladik napi Flash Player sérülékenységet kihasználó kódot és egy fejlett hátsó ajtó programot használva. Ez az első olyan, a cég által ismert kampány, amely csak japán célpontokra fókuszál, és még mindig aktív.  

2015. augusztus 26. 11:27

Április 17-én indul a Samsung Galaxy S6 és S6 edge nemzetközi kampánya

Februárban debütáltak a Samsung legújabb csúcsmobiljai, néhány nap múlva pedig indul a nemzetközi Next is now kampány, amelyben bemutatkoznak a Galaxy S6 és Galaxy S6 edge okostelefonok. 

2015. április 15. 14:34

A Webox előnyeit már a vaterázók is élvezhetik

Külföldön évek óta bevett szokás a csomagküldő terminálok használata, melynek igénybevételére már a hazai online vásárlóknak is lehetősége van. A közelmúltban a Vatera is csatlakozott a Webox szolgáltatást kínáló oldalakhoz. Október 27-től a bevezető kampány keretében a Vaterán megrendelt termékek kiszállítása ingyenes a csomagküldő terminálokon keresztül.

2014. október 31. 16:27

Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését

Új grafikus vezetői riport modul segíti az e-mail marketing kampányok hatékonyságának növelését. A ReachMedia saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy jól áttekinthető infografikán az e-mail kampányok eredményeit.

2014. július 12. 18:15

Van élet a mobilon túl?

Kütyümentes övezetet hoztak létre Sárváron. A figyelemfelhívó kampány célja az, hogy használjuk tudatosabban mobileszközeinket.

2014. július 8. 16:04

Vállalati sörrel kampányol a Misys

Vállalati sörtesztelőket keres a Misys, a világ vezető pénzügyi alkalmazás-szállítója. A cég Magyarországon építi fel digitális fejlesztőközpontját. A Misys Digital Channels nem csak a legjobb szakembereket keresi, hanem azokat, akik az élet és a munka területén is nagyra értékelik a szabadságot, a kreativitást és a versenyt. Informatikus-sörtesztelő: ez az az új munkakör, amelybe csak idén közel 150 új munkatársat vesznek fel.

2014. április 16. 14:15

Közösen dolgozik a Viacom és a Tumblr

A világ szórakoztatóiparának egyik nagyhatalma, a Viacom és napjaink egyik legnépszerűbb mikroblog-szolgáltatója, a Tumblr megállapodást kötött. A 2014-es Upfronts alatt a Viacom csak a Tumblrre szánt kampányokkal jelentkezik, melyek a cég tévés portfóliójának legsikeresebb sorozatait és műsorait támogatják majd. A médiavállalat hazánkban is elérhető csatornái is profitálnak majd az együttműködésből.

2014. március 21. 10:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

AJI kártyák ajándékba

Számos helyen termékre, szolgáltatásra is beváltható, tetszőleges összeggel feltölthető ajándékkártyák érkeztek Magyarországra. A többféle választékban elérhető kártyák előnye, hogy a felhasználása sokkal szabadabb, és elektronikus formában is eljuttathatók a megajándékozottnak.

2017. november 20. 08:36

25 éves az LG Magyarország

1992-ben, alig pár évvel a rendszerváltozás után, mindössze 8 kollégával kezdte meg működését az a dél-koreai érdekeltségű leányvállalat, melyet ma Magyarország egyik legfontosabb szórakoztatóelektronikai forgalmazójaként tartanak számon. A jelenleg LG Electronics Magyar Kft. néven ismert céget akkoriban – a dél-koreai GoldStar hazai képviseleteként – GoldStar Magyar Kft-nek hívták. 

2017. november 8. 15:19
cloudappsportal.com