kampány kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: kampány

Egy magyar kampány két díjat is nyert Cannes-ban

Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában. A kezdeményezéshez több mint 35 közéleti személyiség csatlakozott, a projektet 30 000 nevezésből választották be a legjobb reklámok közé. A megvalósításában a Wavemaker, az Umbrella és a Sans Cliché működött közre.

2019. június 27. 10:00

Tesztelt magad az AXE kúlságmérőjével!

Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával, az AXE Ice Chill kúlságmérőkkel. 

2019. június 25. 18:39

Értékelte a kreatív szakma a Libri és a Bookline kampányait

Számos díjjal jutalmazták 2019-ben a Libri-Bookline kreatív szakmában nyújtott teljesítményét. A cégcsoport márkáinak több kampányát is elismerték a szakemberek. A Libri Váltsuk valóra a meséket című karácsonyi kampányával, a Bookline pedig az Olvass bajuszostól, illetve a Már egy perc olvasás is élmény elnevezésű kampányaival aratott sikert. 

2019. június 25. 15:57

Figyelemfelhívó Huawei kampány

A Magyarországon élő közel 80 ezer látássérültre hívja fel a figyelmet a Huawei legújabb videóiban. A vállalat neves színészek közreműködésével, hét különböző szituációban mutatja meg a látható és hallható érzelmek közötti különbséget. Az Orlai Produkciós Iroda művészei a Huawei mesterségesintelligencia-alapú okostelefon-alkalmazásának segítségével rövid videókban szemléltetik a hét alapérzelmet, azokra irányítva a figyelmet ezzel, akik számára a mindennapokban nehézséget okoz a látható érzelmek felismerése. A rövid felvételeken Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán rendhagyó színészi játékukkal világítanak rá, miként változtatja meg az érzékelést, ha az emberi arcon megjelenő érzelmek láthatatlanok. 

2019. március 25. 12:09

A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?

Van, aki sóval és borssal eszi a káposztás tésztát, és van, aki cukorral. Van, aki középen nyomja a fogkrémet és van, aki a tubus végén. De hogy jön ez a mobilnetezéshez? A Telenor új reklámkampányából kiderül.

Kulcsszavak: Telenor kampány mobilnet
2018. október 29. 11:01

Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!

Hatalmas sikernek örvend a Cewe sticker kampánya Szerbiában, mely pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber együttműködést alapul véve, a vállalat idén az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbotjával kiegészülve ért el kimagasló eredményeket. 

2018. október 26. 15:02

Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért

A Cartoon Network csatorna a Kék Vonal Gyerekkrízis Alapítvánnyal és az Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesületével (OFOE) karöltve idén is folytatja Aki ver, az nem haver című figyelemfelkeltő kampányát a bullying, azaz a gyerekek online és fizikai térben elkövetett bántalmazása ellen az iskolák, a média, valamint népszerű kampánynagykövetek bevonásával.

2018. szeptember 27. 18:13

Internet Hotline: 2011 óta több mint négyezer online bejelentés nyomán intézkedtek

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság új kampányban népszerűsíti 2011 óta üzemeltetett jogsegélyszolgálatát, az Internet Hotline-t. A kampány gyakran használt emojikat mutat kétféle kontextusban: az egyikben jelentésük ártalmatlan, a másikban bántó, sértő, fenyegető. 

2018. július 31. 17:11

Elindult a Telenor vállalkozóknak szóló kampánya

A kisvállalkozói lét valódi arcát bemutató, őszinte hangvételű integrált kommunikációs kampánnyal népszerűsíti a Telenor új, rugalmas üzleti tarifáit.

Kulcsszavak: kampány Telenor
2018. június 1. 15:13

Netes zaklatás elleni programot indít az UNICEF Magyarország

Az UNICEF Magyarország elindítja #nemvagyegyedül kampányát, amelynek fő célja, hogy a netes bántalmazás fiatal áldozatai felismerjék: van kihez fordulniuk a bajban. Másodsorban pedig szól az általában szintén fiatal elkövetőkhöz is, hogy nézzenek szembe sokszor meggondolatlan tetteik következményeivel.

2018. május 1. 09:56

Több hónapos kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért

A Cartoon Network Bántalmazás elleni fellépés világnapja alkalmából 1200 szülő-gyerek páros körében készített és közzétett kutatása rávilágított arra, hogy minden második gyermeket ért ’bullying’, azaz fizikai vagy lelki, másik gyerek által elkövetett támadás élete során. A csatorna az Új Nemzedék Központtal karöltve kíván javítani ezen az arányon. 

2017. október 3. 11:42

Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon

Stadionban sátrazott, és túl van első lakáskoncertjén a Pepsi kalandora, Saiid. Az Akkezdetphiai zenekar alapítója már hat napja úton van a cardiffi UEFA Champions League döntő helyszínére: a nem mindennapi utazást maguk a rajongók irányíthatják a Pepsi Facebook oldalán keresztül. 

2017. május 22. 13:47

Közösségi média realityt indít a Pepsi

Most először maguk a játékban résztvevők alakíthatják és irányíthatják az eseményeket, és kísérhetik el Európán átívelő útjára a Pepsi legújabb kampányának főhősét, aki a futball és a szurkolás világának megismerése céljából egészen az UEFA Champions League cardiffi döntőjéig utazik. 

2017. május 10. 15:22

Megérzések és hiteles arcok alapján dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció

A reputáció és hallgatói élet befolyásolja leginkább a felvételi előtt álló diákok iskolaválasztását, akik nehezen fogadják be a sulykolt üzeneteket. 

2017. április 21. 08:45

Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált

A kommunikáció napjainkban óriási változásokon megy át, számos eszköz áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy újrateremtsük a kapcsolatot. Hívhatunk valakit telefonon, írhatunk neki hosszabb vagy rövidebb formában, SMS-ben vagy a chat-applikációkon keresztül, képben, hangban, videóban. 

2017. január 3. 09:31

A Telekom karácsonyi kampánya az emberi kapcsolatok megerősítését helyezi fókuszba

A kampány célja a márka-életcél közvetítése úgy, hogy az az ünnepi hangulatban releváns legyen a befogadó számára: A Telekom minden értelemben áthidalja a távolságokat az emberek között, az ünnepi időszak pedig egy jó apropó, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit.

Kulcsszavak: kampány Telekom
2016. november 15. 14:14

29 díjat söpört be a Samsung a 2016-os Cannes Lions fesztiválon

A Samsung Electronics 29 díjat nyert a múlt héten megrendezett Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, a gyártó lett „Az év kreatív hirdetője” is.

2016. június 28. 10:22

Induló vállalkozása van? A sikeres marketing kommunikációs stratégia 6 lépése

Minden induló vállalkozásnak egy olyan tervet kell kidolgoznia, mely egyedi, fenntartható, illetve hosszabb időtávra meghatározza a szükséges tevékenységeit annak érdekében, hogy növekedjen ismertsége a piacon, illetve terméke, szolgáltatása iránt növelje a bizalmat. Ilyenkor a marketing és a design kéz a kézben járnak.

2016. május 28. 09:08

Speciális szurkolói szív a Telekomtól

Egész nyarat átívelő sportkampányt indított a Telekom, amely során ¬ a legkorszerűbb technológiát, az innovációt és az emberi érzéseket összekapcsolva igyekszik áthidalni a sportolók és az értük rajongók közti távolságot.  A „Szurkolói szív” megoldás segítségével Magyarországon bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak.

2016. május 27. 10:37

Mindig az utolsó falat a legfinomabb…

„Mit egyek reggelire, ebédre, vacsorára és úgy nassolnék is valamit.”- A legtöbb ember bele sem gondol abba, hogy milyen szerencsés, hogy csupán azon kell törnie a fejét, hogy kitalálja, milyen ételt fogyasszon az adott napszakban.

2016. május 13. 15:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32
online sportfogadás