kommunikáció kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: kommunikáció

Előnyszerzés 2023-ban: Hogyan tudjuk elérni és befolyásolni a közönséget

A kommunikáció egy folyamatosan változó tudomány, amelyet a társadalom és a technológia egyaránt befolyásol. A vállalkozásoknak élen kell járniuk azokban a változásokban, amelyek meghatározzák, hogy el tudják-e érni, be tudják-e vonni a közönséget világszerte, és meg tudják-e őket hallgatni, ha sikeresek akarnak lenni ebben a gyorsan változó világban.

Kulcsszavak: kommunikáció
2023. március 6. 13:11

Fedezz fel új tartalmakat a Viber legújabb funkciójával!

Rakuten Viber a világ egyik legnagyobb kommunikációs alkalmazása – amely Közép- és Kelet-Európában több, mint 75 százalékos piaci eléréssel rendelkezik – bemutatja saját felfedező felületét: a legújabb funkció segítségével a felhasználók az alkalmazáson belül is elérhetik kedvenc tartalmaikat. 

2022. június 16. 20:06

Iparággá vált a közönség előtti szereplés oktatása 2022-re

A TikTok és az Instagram korában nem érdemes behúzódnia egyetlen cégvezetőnek sem a négy fal közé. A nemzetközi trendekkel egyetemben idehaza is egyre több vállalat vezetője, tisztségviselője dönt úgy, hogy egy képzésen tanulja meg a közönség előtti szereplés mesterfogásait. Becslések szerint évente több, mint 100 kurzust tartanak az országban, a trendekből pedig az is látszik, hogy a 8-10 fős cégek irányítói ugyanúgy fontosnak tartják az előadói képességek, praktikák elsajátítását, mint a 100-200 főt foglalkoztató nagyobb magyar vállalatok.

2022. április 9. 14:15

Ne jusson a marketingtervezés az újévi diéták sorsára!

Számos nagy cég esik abba a hibába, hogy a karácsonyi hajtás közepette megfeledkeznek az éves kommunikációs terv összeállításáról. Számolnunk kell vele, hogy a konkurencia ilyen esetben kihasználja a rést a pajzson. De hogyan kezdjünk neki a kommunikációs tervnek, és milyen segítséget érdemes igénybe venni?

2022. január 21. 15:27

Profin Zoom-olunk, de elég ez nekünk?

Milyen hatással van a rövid és hosszútávon otthonról végzett munka a szervezetek belső kommunikációjára? Ezt a kérdést vizsgálja egy új online kutatás, melyet 2021 májusában zártak. A vizsgált minta 602 olyan munkavállaló véleményét tartalmazza, akik home office-ban dolgoztak/dolgoznak a koronavírus járvány harmadik hulláma idején.

2021. augusztus 26. 11:23

Nem engedhetjük szabadságra a marketinget

Ugyan július-augusztusban mindenki a megérdemelt pihenést helyezi előtérbe, a marketingről egy pillanatra sem szabad elvonnunk a figyelmünket. Magdó Emil kommunikációs stratéga arról beszélt, hogy a nyár és a szokások megváltozása csupán annyit jelent, hogy újra kell gondolniuk a cégeknek a terméküket. A szakember azt javasolja: a járvány elmúlásával ismét érdemes visszatérni a humorosabb, játékosabb reklámokhoz.

2021. július 11. 12:40

Az online térbe tolódnak a nagy beszélgetések

A pandémia mindössze néhány hónap alatt átrendezte a kommunikációs szokásainkat: a mély, bensőséges beszélgetések sosem látott arányban terelődtek át a digitális csatornákra, a videóchat-használat egyenesen megduplázódott. Mint arra az NN Biztosító legutóbbi kutatása rávilágított, a többség nem mond le arról, hogy az élet fontos dolgait megbeszélhesse azokkal, akikkel átmenetileg nem találkozhat. Ehhez a megkérdezettek kétharmada a telefon mellett már az online lehetőségeket is kihasználja. 

2021. május 10. 12:16

A virtuális első benyomás vált a legfontosabbá a járvány alatt

A koronavírus-járvány miatt mintha 5-6 évvel szaladt volna előre a világ az online szokásokkal kapcsolatban, ezért a vállalatoknak is dinamikusan kellett alkalmazkodniuk a digitális térben zajló változásokhoz. Magdó Emil kommunikációs szakember szerint a krízishelyzetben az egyik legfontosabb, hogy a cégek stratégiát építsenek fel az online kommunikációjukra is. Mint mondta, a két kulcsszó a hitelesség és a figyelem, hiszen a virtuális első benyomás soha nem volt még ennyire fontos a vállalkozói szférában, mint napjainkban.

2021. február 4. 16:36

Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját

A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között a Google Cégemhez tartozó, egyszerű és érthető használati utasítást kínál, arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.

2021. január 26. 14:23

Az üzleti kommunikáció titkai

A vállalkozóknak az idei év nagy kihívást hozott, és egyre többen fordulnak az internet adta lehetőségek felé. Aki eddig halogatta, hogy hírlevéllel érje el a meglévő ügyfélkörét, vagy átírja a weboldalának a szövegét, az ebben az évben biztosan nekivágott a feladatnak. Ezt a lényeges lépést már nem lehet tovább halasztani ezen a zsugorodó piacon. Ilyen körülmények között egyáltalán nem mindegy, hogyan van megfogalmazva egy weblap vagy egy hírlevél szövege. Langmár Zsuzsanna, üzleti kommunikációs szakértő tanácsokat ad, hogy ebben a nehézségekkel teli időszakban hogyan tűnjünk ki a kommunikációs eszközökkel a versenytársak közül. 

2020. december 20. 10:11

A Viber legújabb funkciói szórakoztatóbbá teszik az új tanévet

A Rakuten Viber kommunikációs alkalmazás különböző fejlesztéseket vezetett be annak érdekében, hogy támogassa a tanárokat, a szülőket és a diákokat az új tanévben. A japán tulajdonú kommunikációs platform nemrégiben feleletválasztós kvíz módot indított a szavazásoknál mind a csoportos beszélgetések, mind pedig a közösségek számára, ezzel segítve a tanárokat, hogy könnyebben ellenőrizhessék, hogy az osztályoknak az egyes tantárgyakból milyen fokú ismeretei vannak.

2020. szeptember 15. 19:32

Sok céget a kiszámíthatatlan kommunikáció vitt csődbe

Hogyan állhatnak talpra a magyar vállalkozások a koronavírus-járványt követően? És vajon milyen kommunikációs eszközöket kell bevetnünk ahhoz, hogy akár karantén idején is versenyképesek maradhassunk? A szakember szerint a kulcsszó a stabil online jelenlét.

2020. augusztus 17. 10:56

Ingyenes online kommunikációs tanfolyam indul vállalkozóknak

Egy kisebb cég vagy egy egyszemélyes vállalkozás nem engedheti meg magának, hogy napi 8 órában marketingest alkalmazzon, annak ellenére, hogy a hatékony kommunikáció és az erős online jelenlét mérhetően nagyobb forgalmat generál. Az üzleti kommunikáció fortélyait jól ismerő Langmár Kommunikáció a koronavírus miatt kihívás elé állított vállalkozásoknak nyújt segítő kezet, hogy hiánypótló, ingyenes tanfolyamuk által, online képezhessék magukat.

2020. június 26. 10:41

Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt

A járvány megfékezése érdekében számos hazai cég otthoni munkavégzést rendel el, ez azonban nem minden munkakör esetén alkalmazható. A hazai startup cég, a Talk-a-bot ezért a járvány idejére ingyenesen elérhetővé teszi azt a vállalati kommunikációs szoftvert, amivel a vállalat vezetése és a dolgozók gyorsan, hatékonyan, titkosított formában tarthatják a kapcsolatot, akkor is, ha a kollégák nem rendelkeznek számítógéppel vagy e-maillel. 

2020. március 16. 10:29

Távmunka és kríziskommunikációs innováció

A koronavírus-járvány hazánkat sem kerülte el. Napról napra, óráról órára jelennek meg sokszor pánikkeltő információk a témával kapcsolatban. Munkáltatóként új kihívások elé állít minket a kialakult helyzet, amelyeket újfajta megoldásokkal és eszközökkel érdemes kezelnünk. Az azonnali és hiteles tájékoztatáshoz, valamint a távmunka kihívásaihoz kínál a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenes megoldást a Blue Colibri App.

2020. március 14. 10:18

A Neo Interactive kutatása számos érdekes adatot mutat be a magyar Viber felhasználókról

Az emberek egyre inkább a privát csatornáikon keresztül fogadnak és osztanak meg tartalmakat. A csevegőrobot, a social media platformok új generációja sokkal személyesebb, azonnali kommunikációs kapcsolatot biztosít a felhasználóval, amely már túlmutat a klasszikus tömegkommunikáción. 

2017. november 30. 12:13

Már a magyar AIESEC is Teams-szel dolgozik

Egyre több szervezet fedezi fel magának a tavasz óta ingyenesen elérhető Microsoft Teams előnyeit. Az Office 365 üzleti csomag előfizetői számára igénybevehető új csevegésközpontú munkaterület alaposan átformálja a csapatmunkát. A közgazdászhallgatók nemzetközi szervezete (AIESEC) teljes sikernek éli meg a Teams-re való átállást.

2017. június 17. 08:47

A megbeszélések és a csoportmunka új generációja: megjelent az új Cisco Spark

A Cisco bejelentette a Cisco Spark új verzióját. A felhő alapú hang- és videohívást, illetve üzleti üzenetküldési funkciót nyújtó Cisco Spark megújítása mellett, a Cisco bemutatta Cisco Spark Meetings, illetve Cisco Spark Board elnevezésű együttműködési megoldásait is.

2017. január 25. 15:04

Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált

A kommunikáció napjainkban óriási változásokon megy át, számos eszköz áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy újrateremtsük a kapcsolatot. Hívhatunk valakit telefonon, írhatunk neki hosszabb vagy rövidebb formában, SMS-ben vagy a chat-applikációkon keresztül, képben, hangban, videóban. 

2017. január 3. 09:31

A Samsung felvásárolja a NewNet Communication Technologies-t

A Samsung bejelentette a gazdag kommunikációs szolgáltatások (Rich Communication Services, RCS) üzletágat működtető kanadai NewNet Communications Technologies (“NewNet Canada”) felvásárlását. 

2016. november 18. 08:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14