lézertévé kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: lézertévé

Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense

Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense. A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos újdonságot készül bemutatni idén.

2021. január 17. 14:29

Magyarországon is kapható a Hisense legújabb készüléke

Extra nagy, speciális képernyős lézertévét mutat be a magyar piacon a Hisense. A 100L5F modell a világ első 100 colos kijelzővel rendelkező, ultrarövid, 28,7 centiméteres vetítési távolságú, lézeres fényforrást használó projektora beépített TV- tunerrel. A készülék képernyője 2700 lumen fényerőt ígér, amellyel még világos környezetben is tiszta kép jeleníthető meg. A napszaktól független, egyedi moziélményt a tévé DLP technológiájának köszönhetőn borotvaéles és tűpontos, 4K felbontású képek fokozzák. A gyártó legújabb modellje akár 3 méteres távolságból is kényelmesen nézhető, hiszen az általa vetített kép nem fárasztja a szemet. A 100L5F lézertévé már elérhető Magyarországon is.

2020. november 20. 10:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Új pályázatokat indít az EIT Digital

Két új programot hirdet az EIT Digital az innovatív digitális technológia világából érkező pályázóknak. A kezdeményezés célja a deep tech vállalkozások és termékek létrehozásának támogatása (Innovation Factory), valamint digitális technológiai oktatási programok létrehozásának ösztönzése (Entrepreneurial Academy). Az EIT Digital 2022 közös néven futó két programra május 12-ig lehet jelentkezni.

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

Több mint 3,8 százalékkal növelte globális árbevételét a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat auditált teljes árbevétele a tavalyi évben 136,7 milliárd dollár lett, nettó nyeresége pedig elérte a 9,9 milliárd dollárt, ami 3,2 százalékkal magasabb az előző évinél.

2021. március 31. 13:35