mobilhasználat kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: mobilhasználat

Kutatás: A fiatalok és a nők ötöde napi 7 óránál is többet használ mobilalkalmazásokat

A 18-24 év közöttiek ötöde naponta 7 óránál is többet használja kedvenc mobilalkalmazását – derült ki a Huawei Technologies megbízásából készített online felmérésből. A vállalat négyezer válaszadó mobil- és alkalmazáshasználati szokásait vizsgálta, eszerint a férfiak 22 százaléka heti rendszerességgel próbál ki új appokat, míg a nők sokkal több időt töltenek legkedveltebb alkalmazásaik használatával. Utóbbiak inkább a barátaikra hallgatnak, hogy melyik appot töltsék le, míg az urak cikkek és elemzések alapján döntenek erről.

2021. január 11. 17:55

A legveszélyesebb szokások az utakon

A magyar autósok 67%-a szerint idegesítő, ha valaki használja a mobilját vezetés közben. – derül ki Európa egyik vezető gumi- es autószerviz hálózatának, a KwikFit internetes felméréséből. A közlekedésbiztonsági kérdőívet több mint 1000 jogosítvánnyal rendelkező autóvezető töltötte ki minden korosztályból.

2019. december 11. 17:16

A fiatalok többsége negatív előítéletet érez okostelefon-használata kapcsán

A Honor okostelefon márka az új Honor 20 széria bevezetése kapcsán közvélemény-kutatást végzett az Egyesült Királyságban, ahol a márka erős jelenléttel bír. A felmérés jelentős különbségekre mutat rá az egyes generációk okostelefon-használattal kapcsolatos hozzáállásában. A kutatás* szerint a 18-24 évesek 76 százaléka érzi úgy, hogy az idősebb generáció szerint túl sok időt tölt okostelefonjával, miközben ők azok, akik tudatosabban használják okostelefonjukat. A fiatalok mindössze 8 százaléka gondolja úgy, hogy az okostelefon negatív hatással van az életére, 60 százalékuk véli, hogy okostelefon segítségével hatékonyabb lehet.

2019. augusztus 7. 12:57

NMHH: tarol az okostelefonos életforma – nemcsak a fiataloknál

Az ötvenesek körében egyre népszerűbb az okostelefon, és a fotót megosztó hetven éven felüli netezők negyede posztolt már szelfit magáról a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb, 2018-at vizsgáló kutatása szerint. Az is kiderült: a húsz év alattiaknál az internet szinte az egyetlen információforrás, és ötödük már egyáltalán nem néz tévét. A hatóság évek óta tartó kutatássorozata többek között arra is rámutat: az emberek ma már olyan, számukra monotonná vagy unalmassá váló helyzetben is előveszik okostelefonjukat, ami korábban udvariatlanságnak számított: például szórakozóhelyen, koncerten, moziban, színházban, munkaértekezleten, iskolai órán, evés közben, vendégségben.

2019. május 8. 18:38

Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása

Internetes webáruházak, bevásárlóközpontok és hipermarketek a nyertesei a karácsonyi vásárlási láznak Magyarországon. Bár a plázák látogatottsága egyre emelkedik, egyre többen használnak valamilyen applikációt is az ajándékok beszerzésére – derül ki a Selectivv legfrissebb elemzéséből. A magyar piacra 2018-ban belépett kutatócég vásárlási szokásainkat, mozgásunkat mobiltelefon-használatunk elemzése segítségével képes a kereskedelem számára hasznos adatokká formálni.

2019. január 21. 09:52

A digitális korban gyakran összeér a munka és a magánélet

A munka-magánélet egyensúlyának megteremtése kiemelt életvezetési feladat és sokaknak, ha csak időszakosan is, de kisebb-nagyobb problémái adódnak belőle. A munkahelyi feladatokat, más nemzetekhez hasonlóan, mi, magyarok is gyakran engedjük túlnyúlni a munkaidőn, melyet csak egyszerűbbé tesz a folyamatos online aktivitás lehetősége – többek között ez derül ki a Samsung Electronics hazai felméréséből*.

2019. január 17. 09:56

Jobban kellene vigyázni a telefonon tárolt adatokra!

A tinédzserek jó része a telefonján tárolt adatokat személyes információnak tekinti, ezért jobban ügyelnek azok védelmére, mint a felnőtt korosztály tagjai. A Samsung Electronics megbízásából készített kutatásból* kiderül az is: a kamaszok más típusú adatokat féltenek, mint a felnőttek.

2018. december 12. 13:55

Társadalmi előítéletek akadályozzák a lányok mobiltelefonhoz való hozzáférését

A Girl Effect és a Vodafone Alapítvány megbízásából készült tanulmány 25 országban, többek között Indiában, Tanzániában, Dél-Afrikában, Nigériában és Bangladesben mérte fel a kiszolgáltatott helyzetben lévő lányok mobiltelefonhoz való hozzáférését. 

2018. október 16. 11:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Idén 20 éves az Adverticum

Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

Online, angol nyelvű képzésekkel folytatja nemzetközi terjeszkedését a Codecool programozóiskola. Legújabb, tisztán online mentorálással futó, junior front end fejlesztői kurzusuk és a hétvégi full stack tanfolyamuk már kizárólag angol nyelven is elérhető, így minden akadály elhárul az elől, hogy a világ bármely pontjáról csatlakozzanak hozzá diákok. A magyar állampolgárok számára ráadásul áfamentesen vehető igénybe az akkreditált nemzetközi front end kurzus.

2021. február 1. 14:47