mobilreklám kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: mobilreklám

A 2016-os digitális reklámköltés összvolumene 68 milliárd

A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat. A 2016-os évre vonatkozó televíziós reklámpiaci felmérés összesítése még nem zárult le, így a 2015-ös reklámtorta TV nélküli számait hasonlították össze a 2016-os reklámköltés számokkal. A 2015-ös Reklámtortához képest (142,7 milliárd Ft) a 2016-os Reklámtorta (160,06 milliárd Ft) 12,11 %-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról, de a változás mögött tendenciák áttekintésével kevésbé mutat pozitív képet.
 

2017. március 1. 19:59

A jó mobilreklám ismérve, hogy tájékoztat

A mobilhirdetések egyre elterjedtebbé válnak hazánkban, amikkel mára tömegeket lehet elérni. Jelenleg a mobiljukon netet használók 79 százaléka, azaz 2,9 millió fő szokott készülékén mobilhirdetésekkel találkozni. Számukra fontosabb, hogy egy mobilreklám tájékoztasson, mint hogy szórakoztató legyen – derül ki az eNET – Madhouse friss kutatásából, amely a mobilhirdetésekkel foglalkozik.

2016. június 9. 12:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Hamarosan átláthatóvá válik az egészségügy

Megkezdődött az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) feltöltése személyes adatainkkal. „Ezzel véget érhet az a gyakorlat, hogy a beteg viszi magával a leleteket egyik orvostól a másikig, ha nem akarja, hogy a kezelőorvos hiányos információk alapján döntsön a gyógykezeléséről. A rendszer révén olyan transzparencia valósul meg, ami a beteg, az orvosok és az ellátórendszer irányítóinak egyaránt előnyére válik” – mondja Tóth Mónika, a KPMG szenior menedzsere.

2017. április 18. 14:26

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Idén tizenegyedik alakalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj (röviden: „Évker”) versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, részben a vásárlóközönség, részben szakértő zsűri döntése alapján. A Díj legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése, az online vásárlás iránti bizalom építése. A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A közönség április 30-ig szavazhat kedvenc kereskedőire, a szavazók között értékes nyereményeket is kisorsolnak.

2017. április 13. 11:11
cloudappsportal.com