online áruház kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: online áruház

Ezért rendel a magyar Kínából

A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékeket, jó ár-érték arányt és különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket, látogatják a kínai webshopokat – derül ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád több mint 500 ember véleményét összegyűjtő, elsősorban a vásárlói attitűd feltérképezését célzó felméréséből.

2018. május 8. 08:24

Újból teljesen magyar tulajdonba került az Extreme Digital

A magyar résztulajdonosok visszavásárolták a Steinhoff International csoporttól az Extreme Digital többségi tulajdonrészét. A tulajdonosi szerkezet változása nem érinti a vállalat operatív működését, Magyarország vezető online kereskedője tovább folytatja régiós terjeszkedését, és az idei évre is kétszámjegyű növekedést vár.

2018. április 25. 18:41

Itt a Black Friday – közel 3,5 millióan számítanak rá

A Black Friday már tavaly bevette Magyarországot, idén pedig tovább nő a tét: 2017-ben több, mint 3,3 millió felnőtt magyar internetező tervezi, hogy vásárol Black Friday akciókban. Ha minden tervezett vásárlás megtörténne, az akciókban realizálódó potenciális forgalom elérné a teljes tavalyi online kereskedelmi forgalom negyedét – derül ki az eNET Internetkutató friss, a napokban zajlott online kutatásából.

2017. november 16. 15:47

Az eMAG-on idén akár 70 százalékos árengedményeket is találhat Black Friday napján

Az eMAG idén november 24-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és közel másfélszer több terméket kínál a magyar vásárlók számára, mint tavaly. 

2017. november 15. 09:37

Száguldanak a magyar webshopok

„Az év első kilenc hónapjában a hazai kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene 4,3 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit a KSH friss jelentése szerint, míg az online kiskereskedelem ennél is nagyobb növekedést könyvelhetett el. Becsléseink szerint a január-szeptemberi időszakban a hazai webshopok összesített forgalma 18-20 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit” – kommentálta a statisztikai hivatal kedden közzétett adatait Rédey Iván, az egyik legnagyobb hazai webpláza, a Mall.hu ügyvezető igazgatója. 

2017. november 10. 12:35

Az iskolakezdés már nemcsak a szülők pénztárcáját terheli

A dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu felkérésére a GKI Digital az eMAG vásárlói körében készített felmérésében arra kereste a választ, hogy az iskolakezdési időszakában mely termékek voltak a legkelendőbbek. A kérdések főként a nyár végi-őszi eleji általános vásárlási szokásokra vonatkoztak, de kiemelt szempont volt az is, hogy a vásárlók milyen jellemzők alapján döntenek a számukra megfelelő termékek mellett.

2017. október 26. 15:16

Már külföldre is adhatunk el online, akár százezrekért

Több ezer dolláros konzoljátékok, LEGO figurák és sok hasonló, elképesztő összegeket érő tárgy cserél gazdát nap mint nap az online piactereken világszerte, amelyekről első ránézésre nem is gondolnánk, hogy milyen sokat érnek. 

2017. október 11. 08:37

A szülőknek is megterhelő a tanévkezdés

Augusztusban hagyományosan az iskolakezdés pörgeti a kiskereskedelem motorját. Ahogy pedig a Vatera legfrissebb felméréséből kiderül, a szülők közel fele (45 százalék) nyár végére hagyja a tanszerek beszerzését. 

2017. augusztus 28. 11:59

PayPal: Úton a virtuális próbafülke felé

A ruházat az online kereskedelem egyik legnépszerűbb termékkategóriája, azonban sokan még mindig félnek az interneten történő vásárlástól, elsősorban attól tartva, hogy rossz méretet választanak. 

2017. augusztus 11. 10:12

Online is pörögnek a nyári slágertermékek

A kitartó nyári hőség hatására az online boltokban is többszörösére nőtt egyes szezonális termékek forgalma. A vásárlókat főként a strandruházat, a kerti bútorok és a medencék vonzzák, de jól pörögnek a grillezés és a sátorozás kellékei is – derül ki a Vatera adatelemzéséből. 

2017. július 25. 10:59

Nagy Vatera Lego-lógia

Átlagosan 16,4 percenként vásárolnak Lego termékeket a felhasználók, alkalmanként átlagosan 4.145 forint értékben – derül ki a Vatera legújabb elemzéséből, amely az elmúlt egy év felhasználói adatait vizsgálja. 

2016. november 30. 15:23

Az Euronics a konzolok, a mobiltelefonok és a TV-k népszerűségét jósolja

A Black Friday akciók hazánkban is egyre népszerűbbek, főként a műszaki termékeket kínáló online áruházakban. 

2016. november 22. 12:50

2016-ban is az Ország Boltja lett az Extreme Digital

Szórakoztatóelektronika kategóriában nyert népszerűségi díjat az Extreme Digital a magyarországi internetes áruházak számára meghirdetett Ország Boltja versenyen.

2016. október 17. 08:47

PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere

Az online áruházak sikeres üzemeltetésében és az elégedett vásárlókör megteremtésében a minőségi termékeken és szolgáltatásokon túl ma már óriási a szerepe a kereshetőségnek és az oldalon elérhető fizetési megoldásoknak. 

2016. július 1. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

Egyre többen választanak inkább készpénzkímélő fizetési megoldásokat Magyarországon. Míg az elmúlt években a felnőtt internetezők egyharmada fizetett inkább készpénzmentesen – ha tehette; arányuk mára már 44 százalékra nőtt. 

2018. október 8. 10:12

Videót vetít, kezet fog, ölel, táncol a robot

A Muzix Group Kft. elsőként mutatta be Magyarországon a CruzR mesterséges intelligenciával működő szolgáltató robotot. A felhő-alapú szolgáltatást használó robot úgy mozgatja a karjait, mint egy ember, tud ölelni és kezet rázni is. Rengeteg területen hasznosítható, kiválóan alkalmas például ügyfelek tájékoztatására és útbaigazítására, de arcfelismerésre, videóhívás indítására és táncolásra is képes. 

2018. szeptember 21. 14:07
cloudappsportal.com