online marketing kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: online marketing

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

Felkészülést indít ’Az Év Honlapja’!

A pályázati indulás és a legcélratörőbb online marketing trendek után érdeklődők számára workshopot rendez ’Az Év Honlapja’ - online és marketing kommunikációs pályázat. A “Hogyan legyen a Tiéd ‘Az Év Honlapja’ díj?” című felkészítő workshopot május 17-én délelőtt az Achat Premium Hotelben tekinthetik meg a résztvevők.

2017. április 3. 08:31

Jelentős felvásárlás az online marketing piacon

2016 októberében Magyarország első Google Partneri minősítéssel rendelkező ügynöksége, a Klikkmánia felvásárolta a főleg Youtube tartalmakra és PPC kampányok kezelésére specializálódott BugTV digitális  ügynökséget. A BugTV 2012-ben alapított vállalkozás, amely Magyarországon az elsők között indított YouTube Multi-Channel Network-öt (MCN), 2014- ben pedig a Ki Mit Tube technikai hátterét biztosította a YouTube-on és a weben egyaránt.

2016. október 15. 10:14

Itt a reklám, hol a reklám?

Az elmúlt időszakban a reklámpiac elkezdett reagálni a hirdetésblokkolók egyre növekvő mértékű használatára. Ez a terjedő „trend” ugyanis az oldalak bevételeit csappantja meg, hiszen köztudott, hogy a reklámok képezik a bevételek igen nagy részét. A nyomtatott lapokból nem tudjuk egy installálásra kiiktatni a minket zavaró reklámokat, így hát marad az online médiapiac, amely áldozatul esik a hirdetésblokkolóknak.

2016. április 12. 16:38

Nem science fiction a műholdvevővel felszerelt traktor

A precíziós gazdálkodás, mint optimalizált munkafolyamat volt az egyik főszereplője az AGROmashEXPO kiállítás ideje alatt megrendezett Mi terem a neten 2016-ban? konzultációján.

2016. január 30. 11:38

Ügynökségi szakember lett az IAB Hungary új elnöke

Az IAB Hungary 2016. január 14-én tisztújítással egybekötött évértékelő taggyűlésén megválasztotta új tisztségviselőit és elfogadta az elnökség beszámolóját az elmúlt három éves ciklusról. A jelen levő ötven tagcég képviselője egybehangzó szavazással Barnóth Zoltánt (GroupM) választotta az IAB Hungary elnökévé, aki a szervezet alapítása óta elnöki tisztségben lévő Novák Pétert váltja a pozícióban. 

 

Kulcsszavak: IAB-hu online marketing
2016. január 14. 18:49

Kampánymenedzselő, marketingtervező szoftvert fejlesztett egy online szakértő

Adplanky névre hallgat az a megoldés, melyet egy online marketingszekértő tervezettt, és amellyel egy csapásra startupper lett. A marketingtervező és kampánymenedzselő szoftver fejlesztése Damjanovich Nebojsa nvéhez kötődik, aki a hazai mellett a nemzetközi piacot is célba veszi megoldásával.

2015. május 7. 17:13

Új trendek fókuszban a Digitális Mesterkurzuson

A digitális világban megjelenő új trendekkel nem mindig könnyű lépést tartani, még azoknak sem, akik gyakorlatban is érdekeltek az adott területen. Az IAB és a MAKSZ által szervezett Digitális Mesterkurzus nemcsak átfogó, hanem alapos ismereteket is kínál képzett szakemberek tolmácsolásában a négy alkalmas képzés során. A kurzuson terítékre kerülő izgalmas témákból szemezgettünk, és magukat az előadókat kérdeztük.

2014. november 5. 12:56

Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében

A Digitális Mesterkurzus képzés az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) közös szervezése, ahol hiánypótló szaktudást szerezhetnek és értékes szakmai kapcsolatokat köthetnek a résztvevők. A 4 napos képzés novemberben lesz.

2014. október 8. 10:12

Ember alapú marketinggel újít a Facebook

Erik Johnson, az Atlas feje jelentette be hivatalos blogbejegyzésben, hogy az újratervezett Atlas hirdetési platform útjára indult. A Facebook tavaly vásárolta fel a megoldást.

2014. szeptember 30. 14:56

Internet Hungary: újrahuzalozza világunkat a digitális ipari forradalom

Eddig elképzelhetetlen változások sora zajlik az internet fejlődésével. A korábban a közösségi média egyik bűvszavának számító „megosztás” sokkal szélesebb értelmet nyer, és offline világunk egyik meghatározó fogalmává is válik. Gombamód szaporodnak a megosztáson alapuló üzleti vállalkozások. A hazai webes piac legnagyobb szakmai konferenciája többek között olyan aktuális témákat szed ízekre, mint a gép-gép közötti kommunikáció, a megosztások gazdaságtana, az e-kereskedelem, az okosodó városok, a személyes online márkaépítés vagy a hazai startupok lehetőségei. 

2014. szeptember 18. 11:34

Online reklám: növekszik a bannerkampányok szerepe és hatása

A hirdetők célja, hogy egyre hatékonyabban tudják személyre szabni ajánlataikat, a hirdetési technológia ezáltal a „hirdetéskivédés” előtt jár - mondta a Napközben szerdai adásában nyilatkozó üzleti tanácsadó.

2014. szeptember 9. 11:36

Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben

A budapesti 24. Marketing Konferenciát Digital Hack névre keresztelték, ugyanis ezen az eseményen a digitális világ újításai állnak a középpontban. Olyan megoldásokat, technológiákat ismerhetnek meg a résztvevők, amik bizonyítottan hatékonyak, ám elterjedésüket tekintve még nem használatosak széles körben, így jelentős versenyelőnyre tehetnek szert a korai adoptálók.

2013. október 28. 14:33

Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről

A digitális iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) együtt indít képzést Digitális Mesterkurzus címmel, ahol a résztvevők az online marketing világával ismerkedhetnek meg közelebbről. Az aktuális trendeket felvonultató kurzus ősszel indul.

2013. október 22. 18:33

Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary

A digitalis iparágban mostantól önszabályozás keretében bírálják el a viselkedésalapú reklámokkal (online behavioral advertising, OBA) kapcsolatos panaszokat.

2013. október 16. 20:26

Tizedével nőtt az online és mobil hirdetési piac

A tavalyi negyedik negyedévben erősödött az előző három hónap tendenciája és az IAB Adex NORI mutató alapján a magyar online és mobil hirdetési piac erősödő dinamikával növekedett.

2013. február 1. 07:48

Fizetni a hirdetésmentes online tartalomért?

Minden harmadik válaszadó szélesre tárná a pénztárcáját, hogy távol tartsa magától az online reklámokat.

2012. december 4. 16:49

A Prím Online alapítója az online marketing három legmeghatározóbb személyisége között

Az IAB Hungary az Internet Hungary keretében díjazta az elmúlt 15 év online reklámpiacának fejlődésére legnagyobb hatással bíró szakembereket. Az IAB Hungary a tagsága körében meghirdetett szavazáson a három legtöbb szavazatot kapott online szakembert díjazta. A jelölés folyamán tetszőleges számú szakembert lehetett jelölni. A három díjazott 35 jelöltből került ki és nyerte el legmeghatározóbb személyiség címet.

2012. október 18. 12:32

15 éves az online reklámszakma

Az IAB Hungary 2012-ben rendezvénysorozat keretében ünnepli az idén 15 éves hazai online reklámpiacot. A sorozat záróeseményének 2012. október 16-án az Internet Hungary estéje ad otthont, ahol a neves alkalomból díjazzák az elmúlt 15 év online reklámszakma legnagyobb hatású szakembereit. Az ünnepi hangulatot emeli, hogy az IAB bemutatja az elmúlt 15 év főbb eseményeit bemutató Timeline projektjét is.

2012. október 16. 09:32

Szereted, ha mindent tudnak rólad? - Útelágazás előtt az online reklám

A felhasználók online viselkedésére vonatkozó információk két szempontból is igen különlegesek: fizetni kell értük, és megszerzésük módja állandóan vitákat gerjeszt. A klasszikus aforizma szerint a reklámköltések fele biztosan kidobott pénz - viszont senki sem tudja, hogy melyik az a fele, amelyik veszendőbe megy. Az internet korában ugyanakkor - legalábbis elméletileg - jelentősen csökkenhet a céltalanul elfecsérelt összeg aránya.

2012. augusztus 22. 09:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Videót vetít, kezet fog, ölel, táncol a robot

A Muzix Group Kft. elsőként mutatta be Magyarországon a CruzR mesterséges intelligenciával működő szolgáltató robotot. A felhő-alapú szolgáltatást használó robot úgy mozgatja a karjait, mint egy ember, tud ölelni és kezet rázni is. Rengeteg területen hasznosítható, kiválóan alkalmas például ügyfelek tájékoztatására és útbaigazítására, de arcfelismerésre, videóhívás indítására és táncolásra is képes. 

2018. szeptember 21. 14:07

Mely területeken jelenti a fejlődés motorját a nyílt forráskód

Az elmúlt évek, illetve évtizedek során jelentősen megváltozott a felfogás a nyílt forráskódú megoldásokkal kapcsolatban. Már nem a „kockák” és hobbiprogramozók játékszerének számítanak ezek a szoftverek, hanem divatos és izgalmas projektek alapjait képezik, és valós alternatívát jelentenek a kereskedelmi forgalomban kapható termékekkel szemben is. Ezt támasztja alá, hogy az open source fontos szerepet játszik minden olyan előremutató technológiában, amelyek alaposan átformálják mindennapjainkat. A SUSE szakértői erre gyűjtöttek össze nyolc példát. 

2018. szeptember 19. 14:18
cloudappsportal.com