online piactér kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: online piactér

Swappygame néven elindult a használt videojátékok „Vaterája”

Soha nem látott népszerűségnek örvendenek napjainkban a videojátékok. A teljes nemzetközi piac értéke 2016-ban megközelítette a 100 milliárd dollárt, 2019-re pedig szakértői előrejelzések szerint elérheti a 120 milliárd dollárt is. Ezzel párhuzamosan a használt videojátékok úgynevezett másodlagos piaca is fejlődik, több milliárd dolláros üzletté nőtte ki magát. Ezt ismerte fel egy magyar startup, mely létrehozta a használt videojátékok adás-vételére és cseréjére biztonságos kereteket kínáló Swappygame nevű online piacteret.

2017. április 20. 11:21

Hamis jegy kizárva!

Több ezer regisztrált felhasználó, közel kétezer meghirdetett jegy – ez a mérlege az áprilisban indult startupnak, amely a feleslegessé vált jegyeknek kínál online értékesítési felületet. 

2016. november 7. 11:20

Tickething: közel 50 milliós befektetést kapott egy frissen indult magyar startup

Idén március végén indult a Tickething nevű, e-belépőjegyek adás-vételére szakosodott magyar startup, mely a feleslegessé vált koncert-, fesztivál és egyéb esemény belépőjegyek adás-vételére kínál online piacteret. 

2016. június 7. 10:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Hamarosan átláthatóvá válik az egészségügy

Megkezdődött az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) feltöltése személyes adatainkkal. „Ezzel véget érhet az a gyakorlat, hogy a beteg viszi magával a leleteket egyik orvostól a másikig, ha nem akarja, hogy a kezelőorvos hiányos információk alapján döntsön a gyógykezeléséről. A rendszer révén olyan transzparencia valósul meg, ami a beteg, az orvosok és az ellátórendszer irányítóinak egyaránt előnyére válik” – mondja Tóth Mónika, a KPMG szenior menedzsere.

2017. április 18. 14:26

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Idén tizenegyedik alakalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj (röviden: „Évker”) versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, részben a vásárlóközönség, részben szakértő zsűri döntése alapján. A Díj legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése, az online vásárlás iránti bizalom építése. A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A közönség április 30-ig szavazhat kedvenc kereskedőire, a szavazók között értékes nyereményeket is kisorsolnak.

2017. április 13. 11:11
cloudappsportal.com