online piactér kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: online piactér

Vatera-felmérés a hazai könyvvásárlási és olvasási szokásokról

Átlagosan 10 000 forint körüli összeget tervezünk elkölteni az elkövetkező fél évben hagyományos, digitális és hangoskönyvekre – többek között ez is kiderül a Vatera saját, több mint 8500 felhasználó részvételével készült friss felméréséből. Elsősorban a gyermekkönyvek, bestsellerek, szakkönyvek, történelmi és fantasztikus regények pörögnek. A beszerzésben egyre nagyobb szerepet kap az e-kereskedelem: a válaszadók 40 százaléka vallotta, hogy főként online vásárolja meg a könyveket.

2018. április 11. 09:52

Ausztriában terjeszkedik a magyar startup

Alig egy évvel a hazai indulása után nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az egyik legígéretesebb magyar startup, a belépőjegyek adás-vételére online piacteret kínáló Tickething. Ennek első lépéseként a cég elindította az osztrák piacra specializált szolgáltatását. A cél a folyamatos bővülés, hiszen iparági becslések szerint világszinten több ezer milliárd forintos piacot jelent a jegyek újraértékesítése. 

2017. május 5. 15:05

Swappygame néven elindult a használt videojátékok „Vaterája”

Soha nem látott népszerűségnek örvendenek napjainkban a videojátékok. A teljes nemzetközi piac értéke 2016-ban megközelítette a 100 milliárd dollárt, 2019-re pedig szakértői előrejelzések szerint elérheti a 120 milliárd dollárt is. Ezzel párhuzamosan a használt videojátékok úgynevezett másodlagos piaca is fejlődik, több milliárd dolláros üzletté nőtte ki magát. Ezt ismerte fel egy magyar startup, mely létrehozta a használt videojátékok adás-vételére és cseréjére biztonságos kereteket kínáló Swappygame nevű online piacteret.

2017. április 20. 11:21

Hamis jegy kizárva!

Több ezer regisztrált felhasználó, közel kétezer meghirdetett jegy – ez a mérlege az áprilisban indult startupnak, amely a feleslegessé vált jegyeknek kínál online értékesítési felületet. 

2016. november 7. 11:20

Tickething: közel 50 milliós befektetést kapott egy frissen indult magyar startup

Idén március végén indult a Tickething nevű, e-belépőjegyek adás-vételére szakosodott magyar startup, mely a feleslegessé vált koncert-, fesztivál és egyéb esemény belépőjegyek adás-vételére kínál online piacteret. 

2016. június 7. 10:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com