online vásárlás kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: online vásárlás

Így vásárolunk iskolakezdéskor

Iskolakezdési időszakban felpörög a kereskedelem, mindenhol megnő a tanévre szükséges eszközök iránti kereslet és ezzel együtt az árak is.* Tavaly augusztusban a KSH adatai szerint kismértékben nőttek a fogyasztói árak, majd szeptemberben jelentősen emelkedtek. 

2019. augusztus 20. 12:55

Biztonsági öv nélkül száguldozunk az internetes sztrádán

Hazánkban is egyre kedveltebb az online vásárlás. Ma már a rendszeresen internetező magyarok 94%-a szokott online beszerezni árucikkeket – derül ki az eNET Internetkutató friss kutatásából, amely az OTP Mobil megbízásából készült. Az interneten vásárlók között többségben vannak a készpénzmentes fizetési módokat preferálók, ám az online vásárlás biztonságosságában saját felelősségét még csak kevés felhasználó látja.

2019. augusztus 3. 12:45

Megváltozó bankkártyás fizetést és új mobilos megoldásokat hoz az Európai Unió új pénzforgalmi irányelve

A következő hónapokban jelentősen megváltozik a digitális pénzügyi szolgáltatások piaca. Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelvének, a PSD2-nek köszönhetően módosulnak a bolti és online bankkártyás fizetések szabályai, és új mobilos, valamint online fizetési megoldásokkal találkozhatnak a lakossági és vállalati ügyfelek. Mit hoz a PSD2? – az év innovatív terméke díjjal kitüntetett BlockBen szakértői elemzik a várható változásokat.

2019. június 28. 14:10

Bemutatkozott a Decathlon Magyarország első robot munkatársa

A vásárlók egyre nagyobb elvárásokat támasztanak az áruházakkal szemben: gyorsabban, kevesebb várakozással szeretnének hozzájutni az online rendelt termékekhez. Ezekhez az igényekhez alkalmazkodva indította el a Decathlon a Cleveron projektet, melynek eredményeképpen munkába állt a hihetetlen gyorsan dolgozó Cleveron 402-es robot a Decathlon Nyugati téri üzletében. A Cleveron 402 segítségével a vásárló 10 másodperc alatt átveheti csomagját, így még több időt spórolhat az online rendeléssel.

2019. június 27. 15:31

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést: míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, 2018-ban már elérte a 669 milliárd forintot. Az eNET minden évben tavasszal, a május 31-ei mérlegzárásokhoz közeledve készíti el a hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó elemzését, amelyet idén is hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikált.

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban az eMAG webáruházában költötték a legtöbbet.

2019. május 28. 12:05

Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban

Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a vásárlás intenzitásának növekedése jelenti majd az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját. Ehhez előreláthatólag nagyban hozzá fog járulni az online bevásárlási szolgáltatások terjedése, melyeket eddig 1,2 millióan vettek igénybe idehaza. Az eNET rendszeres, éves lakossági e-kereskedelmi kutatása az online vásárlás fő trendjeit vizsgálta.

2019. május 22. 12:56

Magyar startup sikere az e-commerce piacon

A Prefixbox természetes nyelv feldolgozó (Natural Language Processing, azaz NLP) funkcióival az e-kereskedők versenyelőnyhöz juthatnak a kompetitív kiskereskedelmi piacon.

2019. május 12. 13:21

Han Solot valljuk be, de Darth Vadert gyűjtünk

A közelgő Star Wars-nap apropóján a Vatera kutatást végzett a kultuszfilmszériáról, és a filmehez kötődő relikviagyűjtési szokásokról. A felmérésből az is kiderül, melyik a magyarok kedvenc része, illetve ki a kedvenc karaktere.

2019. május 3. 11:17

Online vásárlás Magyarországon

Bár vitathatatlan tény, hogy a netes vásárlás mennyivel kényelmesebbé teszi az emberek életét, a kereskedőknek mégis érdemes a jelenség mélyére nézni és az esetleges kihívásokkal megküzdeni, megoldásokat keresni. Milyen eszközöket használnak például a magyarok online vásárlás esetén? Mennyit költenek ilyenkor? Hogyan változik a vásárlói trend az év folyamán? Férfiak vagy inkább nők veszik igénybe ezt a szolgáltatást? A Picodi.com elemzői ezeknek jártak utána a tavalyi és az idei év rendelkezésre álló adatai alapján.

2019. március 21. 10:02

Friss online kiskereskedelmi számok – 2018

A GKI Digital és az Árukereső ma publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2018-as eredményeit: a szektorszintű, mintegy 3200 magyar webáruházzal rendelkező e-kereskedő bevonásával készült felmérés alapján a hazai online kiskereskedelem 2018-ban elérte a nettó 425 milliárd forintos éves forgalmat, ami mintegy 17%-kal múlta felül a 2017-es szintet és 4,5%-át adja a teljes magyar kiskereskedelmi forgalomnak.

2019. március 12. 15:58

Az online vásárlóknak is tartogat meglepetéseket a Brexit

Komoly meglepetéseket hozhat a Brexit azok számára is, akik az Egyesült Királyságból rendelnek terméket az interneten keresztül, mivel jelentősen nőhetnek a költségek és az adminisztratív tennivalók is.  

2019. február 23. 12:56

Online vásárlási szokásaink

Vajon mennyi időt szánunk egyes termékek megvásárlására? Ebben a cikkben a ShopAlike csapata megvizsgálta, hogy mennyi ideig tartott az európai vevőknek bizonyos termékek online vásárlása 2018-ban. Vajon ki a leggyorsabb döntéshozó az online piacon és melyek azok a termékek, amelyeket alaposan megfontolunk vásárlás előtt? Vajon mennyire különböznek az európai nemzetek egymástól?

2019. február 19. 19:03

További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon

A 2018-as év végi, ünnepi időszak kereskedelmi szempontból sikeresnek bizonyult: csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és offline együtt) az eNET 2018 decemberében és 2019 januárjában végzett felmérései szerint. 

2019. január 24. 15:26

E-kereskedelmi Körkép 2018: online vásárlás külföldről

Egyre többen vásárolnak a magyar netezők közül külföldről online. Az eNET összegyűjtötte a legfőbb tudnivalókat és egy infografikába rendezte azokat: Hányan vannak? Mennyit költenek? Mit vásárolnak? További részletek az eNET e-kereskedelmi infografikájában, amit immár 4. éve készít el a kutatócég minden év végén.

2018. december 27. 12:53

A vevők kétharmada futott már bele minőségi problémába a Vatera friss felmérése szerint

A legtöbb hagyományos és online kereskedő a karácsonyi időszakban bonyolítja éves forgalmának jelentős részét – így nem csoda, hogy ilyenkor a minőségi kifogások száma is megugrik. Érdemes tehát jól megválasztani, hol szerezzük be az ajándékokat, mivel a csalódott vevők negyedét a kereskedők semmilyen módon nem kompenzálják a Vatera friss felmérése szerint. 

2018. december 19. 09:56

Kimaxolták a kínai webshopok kedvezményeit a magyar vásárlók

Kínai csúcsmobil, robotporszívó, soundbar és fülhallgató – ezek az idei karácsony slágertermékei a kínai webshopokból vásárló magyarok körében. A RendeljKínait.hu adatai szerint a kínai webshopokból rendelő magyarok többsége nem hagyta az utolsó pillanatra a vásárlást és még időben megrendelte a karácsonyi ajándékokat. A statisztika szerint a vásárlók a különböző kedvezményeket biztosító napokon voltak a legaktívabbak – a forgalom nagy részét a Szinglik Napján, valamint a Black Friday és a Cyber Monday közötti időszakban bonyolították le. 

2018. december 19. 08:48

A karácsonyi készülődés elmaradhatatlan kelléke – az online vásárlás

A karácsony közeledtével felpörög az online vásárlás is, a hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják ebben az időszakban. Az év végi hajrá azonban nem ér véget az ünnepekkel, hiszen kezdetét veszi a termékek cseréjének, visszaküldésének időszaka, az Egyesült Államokban például tavaly az interneten vásárolt áruk csaknem 30 százalékát vitték vissza az üzletekbe.

2018. december 18. 18:42

Stresszmentes karácsony? Igen!

A PayPal éves karácsonyi vásárlási szokásokat vizsgáló nemzetközi felmérése* szerint az ajándékvásárlás a magyarok számára különösen nagy kihívást jelent, aminek egyik oka, hogy egyre később kezdünk ajándékokat keresni: tavaly még 83% volt azoknak az aránya, akik a karácsonyt megelőző négy hétben már vásároltak valamit, idén viszont már csak 64% gondol ilyen korán a meglepetések beszerzésére.

2018. december 11. 11:33

Végre nem leszünk másodrendű állampolgárok az online világban

Az online vásárlás mára mindennapi életünk része lett. Tavaly az európaiak 57%-a vásárolt a neten, harmaduk egy másik európai uniós ország kereskedőjétől szerette volna beszerezni a kívánt terméket. Ez azonban nem mindig sikerült, a magyarok gyakran szembesültek azzal, hogy nem fogadják el a rendelést. Mostantól ez valószínűleg másképp lesz, tájékoztat dr. Bitai Zsófia reklámjogi és GDPR szakértő.

2018. december 11. 09:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32
online sportfogadás