online vásárlás kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: online vásárlás

Az online shopping a magyarok új hobbija

Régóta találgatják a szakértők, hogy vajon mit hoz majd az új évtized a dinamikusan fejlődő e-kereskedelem területén, az idei év eseményei azonban minden előzetes elképzelést felülmúltak. Míg a világjárvány számos szektort küldött a padlóra hazánkban is, azok a cégek, melyek sikeresen fel tudták venni az online értékesítés száguldó tempóját, nagyot nyertek: a pandémiának köszönhetően az aktív felnőtt lakosság harmada kapcsolódott be az e-kereskedelembe. Legyen szó ételkiszállításról, barkácseszközökről vagy sportruházatról, fókuszba került a személyre szabott vásárlói élmény és az ehhez nélkülözhetetlen technológiai fejlesztések. Chatbot, mesterséges intelligencia, kiterjesztett valóság – mi kell egy sikeres webshophoz ma?

2020. augusztus 24. 17:53

Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja

„A Sonkás” Gódor András 25 éve dédelgetett álma vált valóra azzal, hogy két hagyományos boltja mellett elindította a webáruházát is. Ha már online lábat növesztett, itt is a minőségre törekszik: rekordméretű sonkakínálatot állított össze, közel 500 termék közül válogathatunk nála. Magyar gyártók válogatott húskészítményei mellett a külföldi sonkák legnagyobb hazai választékával indult el a hazánk legnagyobb kínálatú sonkás webshopja, a sonka.hu.

2020. július 14. 13:50

NMHH-felmérés: a netezők hetven százaléka vásárol online

A magyarok már a járvány előtt is rendszeresen használták az internetet különböző ügyeik intézésére, derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) piackutatásából. Az online vásárlás és az azzal kapcsolatos tevékenységek a legelterjedtebbek, tízből hét netező vett már valamit a világhálón. A bankolás, a hivatalos ügyek és a fizetés intézése azonban még jelentősen függ attól, hogy mennyire képzett és iskolázott valaki.

2020. július 1. 18:40

Új szintre léphet a hazai e-kereskedelem

A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2019-ben elérte a 781 milliárd forintot, ez 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – derül ki a Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatásaiból. Az előrejelzés szerint a hazai e-kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A belföldi online vásárlások gyakorisága évek óta folyamatosan növekszik, a termékkategóriák esetében a ruházat, szolgáltatások közül a szállásfoglalás a legnépszerűbb. A vásárlók egyre tudatosabban választanak szállítási és fizetési módokat, ha a webáruház nem kínál megfelelőt, akár el is állnak a vásárlástól.

2020. június 19. 10:50

Ez lehet a kulcsa az e-kereskedelem jövőjének

Az e-kereskedelem a globális trendeket követve Magyarországon is folyamatosan növekedett az elmúlt években, a COVID-19 kereskedelemre gyakorolt hatásai pedig még inkább meggyorsították az online szektor erősödését. Március óta számos új webáruház jött létre, a folyamat pedig az elemzések alapján nem áll meg, hiszen egyre többen részesítik előnyben az online vásárlást. Kérdés persze, hogy hogyan érdemes a lehető legegyszerűbben és leggazdaságosabban webshopot üzemeltetni, hiszen egy új online vállalkozás sikere számos apró részleten múlhat. Az alábbiakban ehhez adunk segítséget kezdő, és már működő webáruházak tulajdonosainak. 

2020. május 27. 10:50

Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása

Szemünk láttára változott meg a kereskedelem megszokott rendje, trendje az elmúlt hónapokban. A koronavírus-járvány hatására számottevően élénkült az online kereskedelem Európa-szerte, melynek hatása a korlátozások enyhítése után is megmarad.

2020. május 25. 09:33

Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon

A szülők, nagyszülők igen gyorsan átálltak az online vásárlásra a gyerekjátékoknál, sporteszközöknél is, hamar megrohamozták az online boltokat. Húsvétkor jóval megnőtt a forgalom a tavalyihoz képest, Magyarország egyik legnagyobb gyermekjáték webáruháza, a JátékNet.hu hasonló rohamra számít a gyereknap előtt is. A szabadtéri játékok iránt mutatkozik a legnagyobb igény, és már megérkeztek a nyár várható slágertermékei is. Ahhoz, hogy ne maradjunk le a kedvencekről, érdemes időben elkezdeni a vásárlást. Szakértők felhívják a figyelmet arra is, hogy a mostani helyzetben még fontosabb a körültekintés: minden esetben győződjünk meg arról, hogy megbízható felületről vásárolunk-e.

2020. május 22. 17:16

Óvatosan az online vásárlással: minden harmadik magyart ért már cybertámadás

Évek óta hasít az online vásárlás a hazai lakosság körében, mára a magyarok 33 százaléka költi a pénzét rendszeresen webáruházakban a Generali Biztosító legújabb felmérése szerint. A tendenciát erősíti a világjárvány okozta bezártság is, azonban nem árt az óvatosság, hiszen a válaszadók 34 százalékát érte már rosszindulatú támadás az online világban. A kutatás résztvevői számos tévhitet is megcáfoltak, kiderült például, hogy nem csak a nők csavarodhatnak rá az online pénzköltésre és hogy jobban féltjük a hekkerektől a pénzünket, mint a családi fotókat.

2020. május 8. 10:39

A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem

2020. március közepén a koronavírus egyik napról a másikra átrajzolta Európa és Magyarország hétköznapjait. Az emberek nagy részét teljesen felkészületlenül érte, amikor a járvány hazai megjelenésével szinte egyidejűleg a kormány meghirdette a #maradjotthon kampányt, ezért mindenki elkezdte a legszükségesebb élelmiszerek, tisztítószerek, távmunkához és otthon tanuláshoz szükséges eszközök pánikszerű beszerzését. Miközben a gazdaság szinte teljesen leállt, a koronavírus miatt kialakult helyzet sebességváltásra késztette az online kereskedelmet. Az új vásárlók megjelenése és a karácsonyi szezont idéző csomagszámok vajon meddig tartják lendületben az e-kereskedelmi piacot és hogyan reagáltak a helyzetre a kereskedők? – ezekkel a kérdésekkel foglalkozik a GKI Digital friss online kiskereskedelmi gyorsjelentése.

2020. május 7. 14:43

Többet és többször rendelünk online

Az online vásárlást a legtöbben továbbra is biztonságosnak ítélik idehaza, de igyekeznek elkerülni a készpénzhasználatot és a külföldi webáruházak népszerűsége is visszaesett. Elsősorban a drogériai termékek, háztartási cikkek és az élelmiszerek online keresletében figyelhető meg növekedés a koronavírus terjedése miatt. Sokan tartanak a megfertőződéstől is, de még inkább aggódnak a családtagjaik esetleges elvesztése miatt – derült ki a Reacty Digital 2020. március 24. és április 7. között, 18-79 éves korosztály megkérdezésével készült online kérdőíves kutatásából. 

2020. április 14. 10:34

Szárnyra kapott a netes vásárlások piaca a járvány hatására

Bár március közepén kevesebben rendeltek online, a hónap végére szárnyalni kezdett a netes rendelések piaca és egyre szívesebben végzik a magyarok webshopon keresztül a napi bevásárlást. A higiéniai árucikkek megrendeléseinek száma csaknem megnégyszereződött, a szórakoztató elektronikai cikkek online vásárlása pedig megduplázódott a hónap végére, csak a luxuscikkek iránti kereslet csökkent drasztikusan az elmúlt hetekben. Sok kereskedőt az online értékesítés menthet meg, amely az új webshopok számának növekedésében is tapasztalható – többek között ez is kiderül az ország egyik legnagyobb fulfillment webshop logisztikával foglalkozó cége, az iLogistic.hu elemzéséből, amely során partnereik márciusi eladási adatait vizsgálták meg. 

2020. április 13. 15:36

Koronavírus járvánnyal kapcsolatos intézkedések az online értékesítésben

Az Ecommerce Hungary, mint szakmai szövetség lehetőségeihez képest igyekszik segíteni az online kereskedelemben érdekelt cégeknek, valamint hiteles tájékoztatást nyújtani a járvány terjedésének megelőzésével kapcsolatos teendőkről, intézkedésekről. Ezen kívül több más a kereskedelemben érdekelt szervezettel együtt, az MKIK-val együttműködve a kiskereskedelem zavartalan működését segítő munkacsoport tagja, mely társaság közvetlen javaslatokat tesz a kormányzati döntéshozók felé.

2020. március 23. 14:01

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

Egy koronavírussal kapcsolatos átverés jelent meg Magyarországon, amelyet az ESET szakemberei már más országokban is észleltek. A kampányban kéretlen levelekkel (spam), illetve hamis webshopokkal támadják a hazai felhasználókat. A csalók arcmaszkokat kínálnak a levelekben, amelyek egy átverős oldalra irányítják a gyanútlan áldozatokat. Az ilyen helyzetek sajnos nagyon jó terepet kínálnak kiberbűnözőknek, ezért a felhasználóknak még jobban oda kell figyelniük az internetes vásárlások során. Az ESET szakemberei a konkrét eset bemutatása mellett, néhány általános jótanáccsal is szolgálnak a biztonságos online vásárlásokhoz.

2020. március 18. 09:11

Többen rendelnek élelmiszert online a koronavírus miatt

Az internetezők több, mint harmada rendelne online élelmiszert a koronavírus miatt, ezzel akár a duplájára is nőhet azok aránya, akik online vásárolnak be a háztartásuk számára – derült ki a Reacty Digital 2020. március 12. és 15. között készült online kérdőíves kutatásából. 

2020. március 17. 19:05

Online könnyen átverhetők vagyunk

Ha minőségi probléma merül fel online vásárlás során, akkor Európában a vásárlók 89 százaléka legalább egyszer megpróbál kompenzációt, pénzvisszafizetést kérni és csupán 6 százaléka hagyja annyiban a dolgot.* Ehhez képest Magyarországon közel háromszor ennyien (17%) törődnek bele automatikusan a veszteségbe – derül ki a Vatera friss felméréséből*, amelyet a március 15-i Fogyasztóvédelmi világnap kapcsán készített. 

2020. március 12. 19:03

Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból

A GKI Digital és az Árukereső március 11-én publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2019-es eredményeit: a hetedik éve készülő, szektorszintű felmérés alapján a hazai online kiskereskedelem 2019-ben elérte a bruttó 625 milliárd forintos éves forgalmat, ami mintegy 16%-kal múlta felül a 2018-as szintet. Az online értékesítés adja a teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 6,3%-át.

2020. március 12. 09:17

Így rendeltünk tavaly a neten

A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, azonban a Valentin-nap és a Halloween is alkalmat ad a magyaroknak a vásárlásra. A fizetés módját tekintve még mindig ragaszkodunk a jól bevált módszerekhez: a vásárlók csaknem háromnegyede az utánvétes fizetést preferálja. Az e-kereskedelemben forgó termékeket tekintve a fővárosban a műszaki cikkek, vidéken pedig a kisebb értékű ruházati cikkek és autós kiegészítők a legkelendőbbek – többek között ez is kiderül az ország egyik piacvezető fulfillment webshop logisztikával foglalkozó cége, az iLogistic 2019-es évre vonatkozó elemzéséből. 

2020. január 16. 17:44

Online játékvásárlási Black Friday rekordok, érdekes trendek

A JátékNet.hu webáruháznál az év legforgalmasabb időszaka a tél: a Black Friday napjai, az adventi hétvégék és az Ország Játéka verseny. Magyarország legnagyobb gyermekjáték webáruházának vasárnap zárult Black Weekend akciója során, csütörtök és vasárnap között közel 25 000 rendelés érkezett és 95 000 darab játékot adtak el. Ezalatt összesen 82,9 millió forint kedvezményhez jutottak a vásárlók, az összes rendelés eredeti és akciós ára közötti különbséget tekintve. Ennek a négy napnak a forgalma 30 százalékkal magasabb lett, mint az első negyedéves teljes forgalom volt, illetve több, mint 16 százalékos forgalomnövekedést értek el az előző év azonos időszakához képest. A JátékNet.hu szerint a Black Friday hétvégi forgalmának a háromszorosa várható decemberben.

2019. december 4. 15:02

A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t

2019-ben a magyar webáruházak nem várták meg a Black Friday hivatalos, november 29-i dátumát, és a vásárlók sem vártak a kifejezetten ehhez az eseményhez kapcsolódó akciókra, korábban elkezdték a beszerzéseket. Az e-kereskedelem csúcsszezonja a korábbi évekhez képest korábban, már november elején elkezdődött, az egész hónapra vetítve 75-80 milliárd forintos online forgalom várható – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozat idei negyedik jelentéséből.

2019. november 28. 18:33

Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek

A Black Friday mára az egész világon valódi jelenséggé nőtte ki magát, a Google adatai szerint az elmúlt 5 évben az internethasználók körében több, mint duplájára nőtt az érdeklődés az esemény iránt. A világon szinte minden évben, minden országban újabb és újabb eladási rekordok dőlnek meg, a vásárlók ebben a néhány napban akár tízszer annyit költenek az online áruházakban, mint egy átlagos hétköznapon. Egyes becslések szerint az éves forgalom körülbelül 20%-át realizálják ebben a hónapban a kereskedők, miközben a 18–40 év közötti fogyasztók egyharmada körében a leárazások időszakában történő vásárlás már-már hagyománynak tekinthető.

2019. november 25. 11:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

Október 13-án immár nyolcadik alkalommal rendezik meg az Országos Cégvezetői Csúcskonferenciát, az esemény viszont ezúttal a koronavírus-járvány terjedésére való tekintettel online formában zajlik majd. A konferencia résztvevői megtudhatják, hogyan építhetnek stabil céget a jelenlegi instabil piaci környezetben. Piroska Gyula szervező tájékoztatása szerint a rendezvényen több olyan szakértő és sikeres vállalkozó is előadást tart majd különböző területekről, akik korábban már átéltek nehézségeket, és hiteles információkat tudnak átadni az érdeklődőknek.

2020. szeptember 21. 10:11

Virtuális nézőteret nyit a Budai Szabadtéri Színház

A vírushelyzetre reagálva online színházi rendszert fejlesztett a Budai Szabadtéri Színház. Már szombat estétől „dupla nézőtérrel” lesz látható a ’Négyen Extra’ című előadás Mészáros Árpád Zsolt, Serbán Attila, Egyházi Géza, Csengeri Attila és Kerényi Miklós Máté szereplésével. Így tehát nem csak azoknak játszanak majd a színészek, akik az épített nézőtéren ülnek, hanem azoknak is, akik otthonról, élőben, HD minőségben követik majd az előadást. A virtuális nézőtérre kedvezőbb áron válthat jegyet a közönség. Az elkövetkezendő fél évben számtalan musical, operett és vígjáték kerül bemutatásra ezzel a módszerrel.

2020. szeptember 9. 12:11
online sportfogadás