online vásárló kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: online vásárló

Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban

Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a vásárlás intenzitásának növekedése jelenti majd az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját. Ehhez előreláthatólag nagyban hozzá fog járulni az online bevásárlási szolgáltatások terjedése, melyeket eddig 1,2 millióan vettek igénybe idehaza. Az eNET rendszeres, éves lakossági e-kereskedelmi kutatása az online vásárlás fő trendjeit vizsgálta.

2019. május 22. 12:56

Online vásárlási szokásaink

Vajon mennyi időt szánunk egyes termékek megvásárlására? Ebben a cikkben a ShopAlike csapata megvizsgálta, hogy mennyi ideig tartott az európai vevőknek bizonyos termékek online vásárlása 2018-ban. Vajon ki a leggyorsabb döntéshozó az online piacon és melyek azok a termékek, amelyeket alaposan megfontolunk vásárlás előtt? Vajon mennyire különböznek az európai nemzetek egymástól?

2019. február 19. 19:03

Miben különböznek az európai online vásárlók?

Van különbség az egyes európai országok online vásárlói közt. Látványos infografikán nézhetjük meg, milyen operációs rendszerek, mobileszközök és böngészők jellemzik az egyes régiókat.

2017. július 27. 12:18

Először nyerte el külhoni magyar iskola a ”Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola” címet

Egyre ismertebb és sikeresebb a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium „Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola” elismerése, amelyet első alkalommal vehet át határon túlról pályázó iskola, a vajdasági Közgazdasági és Kereskedelmi Iskola.

2017. február 9. 09:15

22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten

2015-ben több mint 22 milliószor vásároltunk terméket online, melynek közel 30%-át személyesen a webáruház saját boltjában vettük át, azonban éves szinten így is közel 15 millió csomag talált gazdára valamely köztes logisztikai szereplő révén – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei második, logisztikára fókuszáló felméréséből.

2016. május 26. 13:09

A jó ár már nem elég

„A jelenlegi piaci irányokból az látszik, hogy ma már nem elég a jó ár a fogyasztók megnyeréséhez, olyan szolgáltatásokat kell nyújtani, ami élménnyé, teszi a vásárlást és a termék használatát is”- mondta el Német Károly Csongor a Media Markt Magyarország ügyvezető igazgatója a vállalat szerdai sajtótájékoztatóján. 

2016. február 25. 06:45

A high-tech online vásárlók egyre több mobileszközt használnak

A technológiai kérdésekben jártas fogyasztók elsősorban vásárlásra, fizetésre és csomagkövetésre használják mobileszközeiket – derült ki a UPS vezető csomagküldő vállalat friss „Pulse of the High-Tech Online Shopper” című kutatásából. A high-tech online vásárlók emellett egyre inkább elvárják, hogy a kereskedők  különleges mobilszolgáltatást is nyújtsanak  számukra. 

2016. február 22. 12:58

Uniós békéltető honlap indul

A fogyasztók és vállalkozások közötti, online adásvétellel vagy szolgáltatással összefüggő viták rendezését szolgálja a február 15-étől elérhető uniós békéltető honlap, amelynek kezelésében Magyarországon a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület segít.

2016. február 15. 11:11

ReadyPay – a mobil kártyaelfogadó

„A ReadyPay egy egészen új, a kis és középvállalatok életét megkönnyítő, a készpénzkímélő elektronikus fizetésre való gyors átállást lehetővé tevő megoldás” – mondta Király István, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások vezérigazgató helyettese.

2016. február 10. 11:46

Biztonságosabb lesz az adásvétel a Vaterán

Biztonságos Vásárlás Programot indított a Vatera, melynek keretében garanciát vállal az egyes tranzakciókra 100 ezer forintos értékhatárig. A felhasználók évente ötször vehetik igénybe a szolgáltatást.

2014. október 17. 13:26

Erősítheti a vásárlási kedvet az új e-kereskedelmi törvény

Az első negyedévben összesen 27 milliárd forintos forgalmat bonyolított le az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektora hazánkban. Az internetes vásárlás fejlődése évek óta töretlen, a vásárlói elégedettség, a felhasználói élmény erősítése, valamint a bizalom kiépítése központi kérdéssé vált. A június 13-án hatályba lépett e-kereskedelmi törvénnyel a vásárló elállási joga 8-ról 14 napra emelkedett online vásárlás esetén, amely tovább erősítheti a bizalmat a webáruházak iránt.

2014. július 4. 12:28

Már 300 magyar webáruház verseng az Ország Boltja címért

Három hete indult a II. Ország Boltja verseny, máris több mint 300 hazai webshop jelentkezett a megmérettetésre. 

Kulcsszavak: online vásárló verseny
2012. augusztus 8. 14:15

A Bónusz Brigád a forgalom megduplázásával számol az idén

A közösségi vásárlói oldalként működő Bónusz Brigád 2011-ben 1 milliárd 44 millió forint árbevételt ért el, 2012-ben a forgalom megduplázásával számol, és várhatóan az idei év első negyedévének végére lesz nyereséges - mondta Kaprinay Zoltán alapító tulajdonos szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.

Kulcsszavak: online vásárló
2012. január 25. 17:01

Előnyben a belföldi web-áruházak

Az Európai Unióban végzett kutatások azt mutatták, hogy az uniós fogyasztók tartanak a határon átnyúló vásárlás veszélyeitől, a jogérvényesítés nehézségeitől, ezért inkább a belföldi web-áruházakat részesítik előnyben - közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság csütörtökön az MTI-vel.

Kulcsszavak: online vásárló
2011. október 27. 18:49

Elektronikai webáruház lett az Ország Boltja

A 220volt.hu elektronikai webáruház nyerte az Ország Boltja elnevezésű, Magyarország legnagyobb webáruházversenyét - tájékoztatták a szervezők hétfőn az MTI-t.

Kulcsszavak: webshop online vásárló
2011. október 18. 16:25

Internetes vásárlás barátok közt, a Facebookon

Az Árukereső.hu ár-összehasonlító oldalon megtalálható 1,3 millió terméket mostantól a felhasználók a Facebook közösségi oldal segítségével is értékelhetik, megoszthatják.

2011. május 5. 10:34

Nem mindenkiből lesz profi e-kereskedő

Idehaza is gombamód szaporodnak a webáruházak. Azonban a tulajdonosaik közül csupán kevesen veszik tudomásul, hogy működtetésük is egy „szakma”, amelyhez a kereskedelmi vénán túl összetett tudásra és többféle kompetenciára is szükség van.

Kulcsszavak: online vásárló
2009. július 2. 15:36

Hogyan vásárolunk a neten?

A hazai e-kereskedők az idén tavasszal hatodik alkalommal megrendezett konferenciáján a GKieNET a SZEK kérésére készített felmérése érdekes információkkal szolgált a vásárlási szokásain nehezen változtató magyar lakosság körében is mind ismertebb, de még ma is sok anomáliával küzdő, elsősorban a fiatalok körében kedvelt, terjedő értékesítési csatornáról.

Kulcsszavak: online vásárló
2009. július 2. 15:20

Trend: az EU-polgárok kedvelik az online vásárlást, de saját hazájukban

Az unió polgárai között egyre terjed az online vásárlás, ám ezen a téren mégsem annyira nyitott a közös belső piac, a vásárlók jellemzően saját országukból szerzik be az árukat.

Kulcsszavak: trend EU online vásárló
2009. március 10. 09:35

Minden második internetező vásárol online boltban karácsonyi ajándékot

A D-Link és a Millward Brown ünnepi felmérése a hazai online vásárlás előretörését mutatja az idei karácsony előtti időszakban: a magyar internetezők 52%-a vásárolt vagy tervez vásárlást karácsonyra online boltban. A legnépszerűbb helyek a hazai webáruházak, a legkeresettebb ajándékok a könyvek, mozifilmek és elektronikai cikkek. Az átlagköltés a vásárlók nagy részénél meglepően magas.

2008. december 15. 20:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!

18. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 183 nevezés érkezett.

2019. december 3. 18:18

Megtartották Magyarország eddigi legnagyobb informatikai versenyét

Minden idők legnagyobb informatikai versenye zajlott a múlt héten Magyarországon: a Neumann Társaság és az ELTE Informatikai Karának szervezésében lezajlott e-Hódon 202 magyarországi iskola 27 702 diákja vett részt. A kezdeményezés célja, hogy felkeltse a diákok érdeklődését az informatika iránt, megmutassa annak sokszínűségét, és eloszlassa az azzal kapcsolatos negatív előítéleteket.

2019. november 26. 11:05
online sportfogadás