rádiózás kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: rádiózás
A magyar rádiók zenei repertoárját vizsgálta az NMHH
Több mint 12 ezerszer játszották le 2022-ben a hazai rádiók a Szikora Róbert közreműködésével készült ValMar szerzeményt, az Úristent. A legnépszerűbb dalok közül viszont csak hat íródott ebben az évtizedben – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, ami a magyar rádiók zenei repertoárját és a zenei toplistákat vizsgálta 2022-ben a médiaszolgáltatók adatai alapján.
97 éves a magyar rádió-műsorszórás
1925. december elsején indult el Magyarországon a rendszeres rádiósugárzás. Az évfordulóról közös ünnepségen emlékezett meg a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület Média Klub szakosztálya, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Postamúzeum.
Még mindig a hagyományos rádiózás dominál
Az elmúlt négy évben a rádiózás műfajában 82-88 százalék között mozgott a rádiózás hagyományos, egyben legnépszerűbb formája – derül ki a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának legutóbbi ülésén elfogadott új tanulmányából. A testület bírságot rótt ki helytelen korhatár-besorolás miatt, figyelmeztetett egy szolgáltatót, amiért az túl hangosan adott le reklámokat, és továbbított egy bejelentést a román társhatóságnak.
Hírek első kézből, a rádióból
Az emberek jelentős részét érdekli a világ történései, és szomjaznak a friss hírekre. A mai felgyorsult világunkban már nem kell napokat várni, mire a nyomtatott sajtóban megjelennek az aktualitások, hiszen az internet segítségével egy fontos esemény gyakorlatilag másodpercek alatt bejárhatja az egész világot.
NMHH: négy rádió ér el naponta legalább egymillió embert
Naponta 5,5 millióan, hetente pedig több mint 7,1 millióan hallgattak rádiót 2019 harmadik negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hallgatottsági adatai alapján. Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság 66%-ánál naponta, míg 85%-ánál hetente szól rádió. A milliós hallgatottsági küszöböt a Retro, a Petőfi, a Kossuth Rádió és a Rádió 1 lépte át.
NMHH: országszerte 7,2 millióan rádióznak hetente
Naponta 5,8 millióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgattak rádiót 2019 második negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint, ami azt jelenti, hogy Magyarországon a 15 éves vagy idősebb lakosság 69 százaléka naponta, míg 86 százaléka hetente hallgat rádiót.
NMHH: a rádióműsorok vetélytársaivá válnak az egyénileg összeállított tartalmak
Egy év alatt öt százalékponttal csökkent a hazai rádióhallgatók száma, ugyanakkor egyre többen rádióznak naponta legalább három órát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása szerint. A hatóság tavalyi, 2018 végén készült vizsgálatából az is kiderült, hogy az internet terjedésével a rádióhallgatási, zenehallgatási szokások is gyorsan változnak: a szerkesztett tartalom felől egyre többen fordulnak a saját maguk által összeválogatható, elsősorban digitális klipek, zeneszámok, videók felé.
Három országos rádiónak van napi milliós hallgatótábora
Naponta csaknem 5,8 millióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgatnak rádiót a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 első negyedéves hallgatottsági adatai szerint. Ez azt jelenti, hogy országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság 69 százaléka naponta, míg 87 százaléka hetente rádiózik.
Nem változott számottevően a rádiózók száma a második negyedévben
Áprilistól júniusig országosan naponta több mint hatmillióan hangoltak valamilyen rádióra, derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legújabb országos és budapesti hallgatottsági adataiból. A fővárosban a 15 éves vagy idősebb lakosság több mint 74%-a naponta, míg 91%-a heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.