segély kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: segély
Mintegy 400 család otthona épül újjá a Magyar Telekom támogatásával
A Magyar Telekom által júniusban adományozott 60 millió forintos támogatásból mintegy 400 rászoruló árvízkárosult család otthonának újjáépítése valósul meg. A pénzadományt az észak-magyarországi árvíz károsultjainak megsegítésére létrehozott átfogó támogatási csomagja keretében ajánlotta fel a szolgáltató, és azt otthonuk újjáépítésére használják fel a rászoruló családok a Magyar Vöröskereszt közreműködésével.
UPC-támogatás: havidíj-jóváírás a felsőzsolcaiaknak
Jóváírja a júniusi havidíjat felsőzsolcai előfizetőinek és ingyen állítja helyre a lakások megrongálódott vezetékeit a UPC. A 1749-es segélyvonalon összegyűlt támogatás mellett most tárgyi adományokkal is segíti a Sajó menti település bajbajutottjait a szolgáltató. Az infrastruktúra helyreállítása megerősített szakembergárdával zajlik.
Az Invitel is csatlakozik a rendkívüli árvíz károsultjainak megsegítéséhez
Az országos megmozduláshoz csatlakozva az Invitel Távközlési Szolgáltató Rt. körzeteiből (24, 25, 27, 28, 33, 57, 62, 63 és 88-as) is hívható április 6-án 16 órától a rendkívüli magyarországi árvíz és belvíz károsultjainak megsegítésére létrehozott 1749-es hívószámú adományvonal.
Segélyvonal az árvízkárosultak megsegítésére
Április 7-én 0 órától egy hónapon keresztül a 1749-es segélyvonalon hívásonként, illetve SMS-enként 200 forinttal támogathatják a Magyar Telekom (T-Com, T-Mobile), a Pannon és a Vodafone ügyfelei az árvíz és belvíz károsultjait. Az adományokat a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatják el a rászorulókhoz.
Árvízi segélyvonalat indít a a UPC és a Monortel
Április 5-én éjféltől egyelőre egy hónapon át, május 5-ig a UPC Magyarország Kft. és a UPC-csoporthoz tartozó Monor Telefon Társaság ismét üzembe állítja a 1749-es Segélyvonalat a hazai belvíz és árvíz károsultjain segíteni szándékozó telefon-előfizetői számára.
A Szilikon-völgy is segítséget nyújt a Katrina hurrikán áldozatainak
Többek között az Intel, Microsoft, Lenovo, Cisco, SBC Communications és Dell vállalatok küldik pénzadományaikat az érintett térségekbe valamint szakembereik segédkeznek a tönkrement kommunikációs rendszerek megjavításában.
Délkelet-ázsiai tragédia: 133,8 milliós támogatást gyűjtöttek a hazai távközlési szolgáltatók
A délkelet-ázsiai tragédiát követően a hazai távközlési szolgáltatók összefogása nyomán 2005. január 31-ig a segélyszámra több mint 668 ezer hívás érkezett, így 133,8 millió Ft adomány gyűlt össze.
63 millió forintot gyűjtöttek a hazai mobilosok a szökőár károsultjainak
A közel 300 ezer áldozatot követelő délkelet-ázsiai szökőár nyomán világméretű összefogás segíti az érintett országok lakóit. Az eddigi talán legnagyobb segélyakcióból Magyarország és azon belül is a három hazai mobilcég ügyfelei is kiveszik a részüket.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.