tanulmány kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: tanulmány

A Dell új tanulmánya szerint a játékosközösség soha nem látott mértékben növekszik

A Dell megbízásából készített új tanulmány lerántja a leplet a játékosok szokásairól, hozzáállásáról és napjaink játékosközösségéről.

Kulcsszavak: e-sport gamer tanulmány Dell
2018. május 29. 08:28

Kedvező piaci dinamika a hazai vállalatértékesítési és felvásárlási piacon

Ugyan az elmúlt évben a közép-kelet-európai régióban és Magyarországon is bizonyos mértékben csökkent a tranzakciós aktivitás az M&A piacon, azonban a gazdasági növekedés és alacsony forrásköltségek továbbra is kedvező környezetet biztosítanak a tranzakciók megvalósulásához – derül ki a Deloitte új tanulmányából

Kulcsszavak: piac tanulmány Deloitte
2018. május 15. 10:59

Messze lehagyják a versenytársaikat az informatikát átszervező vállalatok

A Dell EMC bejelentette az Enterprise Strategy Group (ESG) új kutatásának eredményeit, amely megerősíti, hogy az informatikai átalakulás olyan gazdasági előnyöket jelenthet, melyek kiemelik a vállalkozást a versenytársak közül, valamint ösztönzik az innovációt és a növekedést.

2018. május 7. 12:34

Az agilitás létfontosságú a kkv-k életben maradásához

Az agilitás javítása kiemelt fontosságú azon európai kis- és középvállalatok vezetőinek, akik a modern munkahelyben rejlő előnyöket szeretnék kihasználni. A Ricoh Europe megbízásából készített új tanulmány szerint a megkérdezett 1608 kkv vezetőinek többsége (86%-a) azt állítja, hogy a 2018-as évben üzleti agilitásuk fejlesztésére összpontosítanak.

Kulcsszavak: Ricoh tanulmány kkv
2018. február 15. 19:04

Az Épületinformációs modell forradalmasíthatja az építőipart

A háromdimenziós tervezés és dizájntechnológia, azaz az Épületinformációs Modell (Building Information Modeling - BIM) egyre elterjedtebb az építőiparban. A technológiának köszönhetően gyorsabban és hatékonyabban kivitelezhetőek az építési projektek, ráadásul mindez költségek csökkentése mellett. A BIM elterjedése ugyanakkor számos vállalat üzleti modelljét komolyan átalakítja, ugyanis azok a vállalatok, amelyek nem alkalmazzák a technológiát, azt kockáztatják, hogy kiszorulnak a piacról. Ezek a legfőbb megállapításai a Roland Berger „Fordulópont az építőiparban – az Épületinformációs modell felforgató hatása” című tanulmányának, amelyben meghatározó európai építőipari szakértők véleménye alapján foglalták össze a legfontosabb tanulságokat.

2018. január 29. 13:12

Így fest a fogyasztók 5G-s kívánságlistája

Az Ericsson a mai napon kiadta az eddigi legrészletesebb 5G-vel kapcsolatos fogyasztói elvárásokról szóló tanulmányt, mely világszerte 800 millió okostelefon-felhasználó véleményét reprezentálja. Az 5G-alapú fogyasztói jövő felé (Towards a 5G consumer future) címmel megjelentetett iparági elemzés egy fogyasztói véleményekből levezetett, hat elemű feladatlistát mutat be, amelynek mentén az 5G technológia bevezetését a szolgáltatóknak biztosítaniuk kellene.

2018. január 17. 08:23

Hódít a hibrid informatika

A hibrid informatika fogalma már nem újkeletű a szakmai berkekben, a valódi üzleti előnyt eredményező alkalmazása azonban még jókora megmérettetések elé állítja a cégeket. 

2018. január 15. 19:01

Lassú a digitalizáció a kintlévőségek kezelésében

Az EOS Csoport európai fizetési szokásokat vizsgáló tanulmánya kimutatta, hogy a digitalizáció csak lassan hódít teret a késedelmes kintlévőségek kezelésének területén. 

2017. december 7. 10:35

Azok vagyunk, amit megveszünk?

Egy szép dolog birtoklása – legyen szó akár ékszerről, könyvről vagy kozmetikumról – élvezetet okoz számunkra. Sőt, az általunk használt eszközök sokat el is mondanak rólunk: hogy milyen az ízlésünk, mit tartunk fontosnak, és hová tartozunk. Többek között ez az oka annak, hogy a márkák az élet minden területén komoly szerepet játszanak. Vajon az irodaszerek beszerzésekor is a vágyaink motiválják vásárlásainkat? Az innovatív irodaszer márkaként ismert Leitz a „Work better by design” című tanulmányában ennek próbált utánajárni.

2017. október 5. 08:27

Nőnek a helyreállítási költségek az informatikai piacon

Évről évre többet költenek a vállalkozások a kiberbiztonságra (tavaly 56%, míg idén már 63%), ennek ellenére mégis nőttek a gyakori kiberincidens költsége – derül ki a Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös tanulmányából. 

2017. szeptember 26. 11:48

Az európai munkavállalók számára kulcsfontosságú a munkahelyi digitális innováció

Az európai munkaerő innovatív technológiákra és digitális megoldásokra vágyik munkahelyén a termelékenység növelése érdekében, a Ricoh Europe megbízásából készített tanulmány szerint.

2017. szeptember 15. 08:37

Kína a világ vezetője e-mobilitásban

Kína vezeti a Roland Berger és a Forschungsgesellschaft Kraftfahrwesen Aachen (fka) 2017 második negyedéves e-mobilitás rangsorát, megelőzve Franciaországot és Németországot. 

2017. augusztus 28. 10:03

A digitális átállás kulisszatitkai

Negyedével nagyobb bevételnövekedést várnak a digitális átállásban élenjáró vállalkozások a következő két évben a transzformációnak köszönhetően, mint a folyamatban hátrább lévő riválisaik– többek között ez derül ki egy nemzetközi tanulmányból.

2017. augusztus 27. 08:39

Magyarországon is egyre népszerűbbek a csomagátvételi pontok

Robbanás előtt áll az átvevőhelyi csomagkézbesítés piaca Kelet-Közép-Európában – derül ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. 

2017. augusztus 15. 10:17

Mostantól leginkább erre kellene spórolnia mindenkinek

Lakás-és autóvásárlás, utazás. Legtöbbünk ezekre a dolgokra igyekszik rendszeresen pénzt félretenni. Családi eseményre, oktatásra, nyugdíjcélra nagyon kevesen képeznek tartalékot. * Egy, a napokban közzétett friss tanulmány** szerint azonban az élethosszig tartó tanulás lesz a jövőben az a nélkülözhetetlen tényező, amelyre mindenkinek spórolnia kellene.

2017. augusztus 14. 08:45

Az utasok kétharmada szeretne internetezni a repülési idő alatt is

Bevételeik mellett hatékonyságukat is növelhetik azok a légitársaságok, amelyek utasaik számára a repülőutak alatt is biztosítják az internet-hozzáférést, derült ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. 

2017. július 18. 08:32

Oracle-tanulmány a felhő alapú infrastruktúráról

Az Oracle új tanulmánya kimutatta, hogy a teljesítmény és az innováció növelése érdekében a vállalatok gyors ütemben térnek át az infrastruktúra szolgáltatásra (IaaS, Infrastructure as a Service) használatára. 

2017. július 11. 13:19

A hackereknél is okosabb városokra van szükség

Néhány éve még elképzelhetetlennek tűnt, hogy a mobilunkon nézzük, mikor jön a busz vagy hol van parkolóhely, hogy internethez csatlakozó kamerák őrzik a biztonságunkat az utcákon és okos rendszerek vigyáznak az egészségünkre a légszennyezettség mérésével. 

2017. június 19. 13:22

A fogyasztók digitális DNS-ének megértésén múlik az online kiskereskedelem jövője

Az online kiskereskedőknek meg kell érteniük vásárlóik „digitális DNS-ét”, ha versenyképesek akarnak maradni – állítja a Roland Berger új tanulmánya. A fogyasztók ott szeretnek vásárolni, ahol személyre szabott termékajánlásokat kapnak, ezért a kereskedőknek tisztában kell lenniük a fogyasztói preferenciákkal. Ezek megértéséhez a közösségi média ad elképesztő segítséget.

2017. június 14. 12:36

Radikális változás előtt áll az autóipar

Radikális változás előtt áll a globális autóipar. A Roland Berger új tanulmánya, az Automotive Disruption Radar az iparág meghatározó trendjeit vizsgálta, a felmérésben több mint tízezer fogyasztót kérdeztek, tíz országban.

2017. május 24. 13:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com