verseny kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: verseny

Magyar győztes a világ legnagyobb mobilfotós versenyén

Magyar amatőr fotós diadalmaskodott a HUAWEI NEXT-IMAGE Awards 2021 nemzetközi mobilfotós versenyén. Tompa Attila Generációk című alkotásával – két másik versenyzővel egyetemben – elnyerte az Év fotósa címet, valamint a fődíjjal járó 10 ezer dolláros nyereményt. A világ legnagyobb mobilfotós versenyén idén több mint száz országból egymilliót meghaladó nevezés érkezett, az amatőr és profi fotósok tíz kategóriában küldhették be HUAWEI telefonokkal készített képeiket, vagy videóikat.

2022. január 13. 15:34

Jöhetnek a merész ötletek – indul a Go Green

Napenergiával működő víztisztító, akkumulátor aloe vera növényből, környezetbarát energiára váltó halászok – többek között ezek az innovációk bizonyultak a legjobbaknak az elmúlt évek Schneider Go Green versenyein. A Schneider Electric fenntarthatóság témájú innovációs versenyére a felsőoktatásban tanuló magyar diákok jelentkezését is várják, a tét pedig nem kicsi, a 10.000 eurós fődíj mellett fizetett gyakornoki állást kapnak a cégnél a legjobbak. 

2022. január 13. 11:13

Hibrid rendezvényekkel alkalmazkodik a járványhoz a magyar technológiai eseményeket szervező cég

Az utóbbi két év a rendezvényszervezői iparág számára talán a legsötétebb időszakot jelentette és úgy tűnik, a gondterhes időszak még mindig nem ért véget – a járványhelyzet súlyossága, így rendezvényeket érintő biztonsági intézkedések is folyamatosan és gyorsan változnak. Ez a megbízói oldal komoly kételkedésével és a megbízások lemondásával járt, de egy magyar szakemberekből álló csapat megpróbált megoldást találni a kialakult helyzetre – úgy tűnik, sikerrel jártak, méghozzá nemcsak itthon, hanem rögtön a nemzetközi porondon is.

2021. december 25. 17:10

Megvan Magyarország legjobb csomagolása

Az autóipari beszállítóként működő, móri székhelyű 800 fős ADIENT Hungary Kft. Mór2-es gyára nyerte az idén a HUNGAROPACK csomagolási versenyt. Az elismerés egyben továbbjutást is jelent a világverseny WPO (World Packaging Organisation) nemzetközi fordulójába, ahol hazánkat képviselik.

2021. december 7. 14:06

Rekordszámú versenyző a 2021-es e-Hód informatikai versenyen

Minden eddiginél több versenyző, 305 iskola 33 467 diákja mérette meg magát Magyarország legnagyobb informatikai versenyét, az informatikai gondolkodáshoz kedvet csináló e-Hódon. A Neumann Társaság Közoktatási Szakosztálya és az ELTE IK rendezésében lezajlott megmérettetésbe a hazai diákokon túl határon túli magyar területeken élő gyerekek is bekapcsolódhattak.

2021. november 24. 15:27

Cseh fejlesztésű interaktív játék tarolt az idei Ország Játéka versenyen

Gyerekzsűri is részt vett a 2021-es Ország Játéka verseny győzteseinek kiválasztásában. A kilenc, különböző életkorú gyerekből álló zsűri a versenyen induló játékokat kipróbálta, és személyes játékélmények alapján tettek javaslatot a nyertesekre a szakmai zsűrinek. Tavalyihoz képest 20.000-rel több, összesen 78.000 szavazat érkezett a 7 kategóriában pályázó 62 játékra. Idén az Interaktív kategóriában volt közös nyertes, a zsűri és a közönség részéről is a Tolki: Játékos tanulás interaktív foglalkoztató könyv lett a befutó. A Családi/parti társasjátékok kategóriában holtverseny alakult ki, ezért két zsűrinyertes is született: a kitüntető minősítésen a Rumini hajónapló és a Szörnyek bandája társasjáték osztozott.

2021. november 16. 19:54

Közeleg a 31. Ifjúsági Tudományos és Innovációs Verseny beadási határideje

Ötmillió forint jutalmat osztanak ki azon legeredményesebb kreatív fiatalok között, akik 2021. november 25-ig beadják nevezésüket. A kidolgozandó vagy megoldandó természettudományi ötlet, feladat legfeljebb kétoldalas vázlatával lehet nevezni. A felkészítő tanárok és középiskolák szintén kiemelt támogatásban (10-10 M Ft) részesülhetnek.

2021. november 10. 15:44

Elkezdődött a szakmai zsűrizés az Ország Játéka versenyen

Környezettudatosságra nevelő újdonságok és örökzöld társasjátékok mellett idén több kategóriában is versenybe szállnak az Ország Játéka címért a retro játékok - köztük az itthon is 14 éves múltra visszatekintő Bakugan – közölte a szervező JátékNet webáruház. Az idén kilencedik alkalommal megrendezett versenybe hét kategóriában 62 játékkal neveztek a hazai gyártók és forgalmazók. A JátékNet szerint továbbra is érzékelhető az elhúzódó pandémia hatása: a nevezések csaknem fele társasjáték. A kedvencekre november 7-én éjfélig lehet a www.orszagjateka.hu oldalon szavazni.

2021. október 26. 12:40

JunctionX Budapest: 30 izgalmas innováció született a magyar szervezésű nemzetközi hackathonon

Több mint 300 fiatal fejlesztő csillogtatta meg kreativitását és szakmai felkészültségét a hétvégén a magyar CraftHub által szervezett hibrid hackerversenyen. Az induló csapatok a világ minden tájáról csatlakozhattak a budapesti JunctionX izgalmas kihívásaihoz, hogy a gyakorlatban is hasznos innovációkkal kápráztassák el az EPAM, a Vodafone, a Varian és a Wise szakértőiből álló zsűrit. Az abszolút nyertes a világjárást és a pénzügyi tudatosságot támogató Team Discover lett, míg a közönség kedvencévé a The Bridge munkaerőpiaci applikációt választották. A legjobbak a több ezer eurós jutalom mellett azt is bebizonyították, hogy a technológiai fejlesztések valóban hozzájárulhatnak a fontos társadalmi problémák legyőzéséhez. 

2021. október 26. 09:58

Mondd mivel játszol és megmondom, ki vagy!

2021.10.08-án indult el az Ország Játéka szavazás, ahol hét kategóriában, több mint hatvan Játék versenyez majd a legjobb helyekért. Ennek kapcsán kérdeztük Tóth Zsuzsát, a Bárányfelhő Gyermek Fejlesztőközpont alapítóját és vezetőjét a játékról, a játékokról és szerepükről a gyermekek fejlődésében.

2021. október 24. 10:11

Találjuk meg együtt Magyarország legnépszerűbb játékait!

Neked mi a kedvenc játékod? Sokszor halljuk ezt a kérdést, de van erre jó válasz valójában? Van kedvenc játékunk, ha gyerekekkel vagyunk, van kedvenc játékunk, ha egyedül ütnénk el az időt, van kedvenc játékunk, ha kevés időnk van, és van megfelelő választás a hosszú téli estékre. Nem beszélve arról, hogy életkor és érdeklődési kör szerint is változik a kedvenc. Woody jó fej, de egy ideje már a padláson van, míg a kedvenc társasjáték kiemelt helyet kapott a könyvespolcon.

2021. október 15. 18:53

48 óra a kódok világában

Hat éve indult hódító útjára a Junction-mozgalom Finnországból, az ebből kinövő JunctionX hackathon-sorozat pedig villámgyorsan letarolta a globális tech közösséget és a kódolók kedvencévé vált világszerte. A nemzetközi megmérettetés ismét Közép-Kelet-Európába hívja a tehetséges IT-fejlesztőket október 22. és 24. között, hogy innovációikkal és szakmai felkészültségükkel lenyűgözhessék a piaci nagyágyúkból álló zsűrit - és a közönséget. 

2021. október 10. 16:51

Elindult a K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedő

A pénzügyi tudatosság fejlesztését több mint tíz éve kiemelten kezelő K&H ismét megrendezi a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőt, amelyen 3-5 fős csapatokban általános és középiskolába járó diákok vehetnek részt. Az idei vetélkedés középpontjában a fenntarthatóság és a mindennapi életet átszövő digitalizáció áll majd. A csapatok díjazására a K&H közel 4 millió forint összértékben készül, a legjobbak innovatív digitális eszközöket nyerhetnek. A versenyre több ezer diák jelentkezését várják 2022. január 14-ig az ország minden részéből.

Kulcsszavak: verseny
2021. október 6. 19:13

Magyar informatikusok kiemelkedő sikere Grazban

A múlt héten Grazban lezajlott a szakmák Európa bajnoksága, a EuroSkills 2021. A versenyen 31 ország közel 400 fiatal szakembere mérte össze szakmai tudását 38 szakmában. A 26 fős magyar csapat négy arany, egy ezüst, egy bronz, valamint hat kiválósági éremmel tért haza, továbbá a bemutató szakmákban is született egy ezüst- és egy bronzérem. A kiemelkedő eredményből a két informatikai szakma képviselői is alaposan kivették a részüket. A rendszerüzemeltető csapat - Papp Ádám és Bóné Áron - szoros küzdelemben lett második, míg a webfejlesztőknél Mérő Bálint magabiztos versenyzéssel szerezte meg az aranyérmet. 

2021. október 1. 12:39

Magyar újítók ötleteit is várja innovációs versenyén a Siemens

A gazdaság zöld átalakítása, a fenntarthatóság fokozása az emberiség egyik legnagyobb és legfontosabb feladata, amelynek megoldásában a digitális technológiákra építő, közös innováció kulcsszerepet kap.

2021. augusztus 8. 10:18

Nemzetközi tudományos versenyen szereztek bronzérmet a SZTAKI kutatói

A nemzetközi ICAPS 2021 konferencia keretében szervezett, The Dynamic Pickup And Delivery Problem című nyílt versenyen a Huawei egyik problémájára kellett megoldást nyújtania a csapatoknak. A SZTAKI (Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet) kutatóiból álló Quickest Route („leggyorsabb út”) nevű csapat, Horváth Markó, Kis Tamás és Györgyi Péter a kétezer dollárt érő harmadik helyet szerezték meg.

2021. augusztus 7. 17:32

Egyetemi hallgatók fogtak össze a pandémia ellen

Még a pandémia ideje alatt az online térben zajlott le a VETATHON verseny, (az állatorvoslás angol elnevezését és a marathont összekombinálva), az Állatorvostudományi Egyetem és az Óbudai Egyetem közös szervezésű, 24 órás hackatonja, „Az állatok és a pandémia” témakörében. A csapatok a megmérettetés során egy általuk beazonosított probléma megoldására tettek javaslatot és demonstrálták is innovatív ötleteik kidolgozását.

2021. augusztus 2. 12:39

A legnagyobb hazai vasútrajongót keresi a Dunakeszi Járműjavító

Kétfordulós versenyen keresi Magyarország legnagyobb vasútrajongóját a Dunakeszi Járműjavító és a TMH Hungary. Az idei év az Európai Vasút Éve, ennek alkalmából először az online térben, majd később személyesen is megmérkőzhetnek egymással az igazi vonatfanatikusok a vetélkedőn, melynek főnyereménye egy utazás Oroszország európai „fővárosába”, Szentpétervárra, ahol a szerencsés nyertes megtekintheti a világ egyik legnagyobb gyűjteményével rendelkező szentpétervári vasúti múzeumot is. A verseny szakmai partnere a Vasúttörténeti Park.

2021. június 23. 18:49

A holnap mérnökeit keresik az Engineering Newcomer versennyel

A nyolcadik éve megrendezésre kerülő Engineering Newcomer verseny a kezdő mérnököknek nyújt lehetőséget arra, hogy rangos díjat nyerjenek, bemutassák terveiket és pénzdíjat vigyenek haza.

2021. június 18. 14:58

Hasznos és gondoskodó robotokat fejlesztenének a lányok

A járvány lecsengésével az élet lassan visszatér a régi kerékvágásba. De ki fogja megetetni a család kedvenc tacskóját, ha már senki nem tanul és dolgozik otthonról? Microbit, a robot – adta meg a választ a nyolcéves Horváth-Nagy Grace és programot is írt hozzá. Hasonlóan kreatív és mesterséges intelligenciát alkalmazó ötleteket mutatott be a többi pályamunkát beküldő versenyző is a Microsoft DigiGirlz AI Challenge 2020-2021 tanévi versenyén. Főként a digitális oktatással és a környezetvédelemmel kapcsolatos koncepciók, appok, robotok és digitális asszisztensek szerepeltek a lányok pályamunkáiban.

2021. június 5. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

Bejelentették, hogy 2022. február 17-én rendezik meg a Lurdy Házban Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciáját. Az Ecommerce Expo 2016 óta a magyar internetes kereskedelem csúcstalálkozójának számít, élvonalbeli előadókkal, jövőt formáló trendekkel, mindenki egy helyen, aki számít a magyar e-kereskedelemben.

2022. január 12. 15:07