videómegosztó kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: videómegosztó
A YouTube bővítette Partnerprogramját
A YouTube e hónapban ismét új szintre emelte Partnerprogramjának (YPP) fejlettségét, mely mostantól lehetővé teszi az arra jogosult tartalomgyártók számára, hogy Magyarországon is aktiváljanak olyan új, rajongói finanszírozási funkciókat, mint a Super Chat, Super Thanks, Super Stickers és fizetős csatornatagság.
Átlépte a 11 milliárdos megtekintést a legnézettebb YouTube-videó
Újabb világrekordot döntött meg a legnézettebb YouTube-videó: a Baby Shark-dalt immár 11 milliárdnál is többször hallgatták meg a legnépszerűbb videómegosztó platformon. Dallos Zoltán, a DLX MEDIA marketingügynökség ügyvezetője arról beszélt a top 20-as listán továbbra is csak zenék és gyerekdalok találhatók, de az edukatív tartalmak is egyre inkább törnek felfelé, és egyre több cég használja márkaépítésre is a hatalmas felhasználói bázissal rendelkező oldalt.
Az NMHH összeállításából kiderült, hogy mit hallgattunk tavaly a neten
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) összeállította a 2021-es zenei toplistákat a Spotify és a YouTube lejátszásai alapján. Az elemzés igyekszik bemutatni, hogy mely előadók és zeneszámok a legnépszerűbbek a sokak által használt zenei streamingszolgáltatón és a leggyakrabban látogatott videómegosztón. A vizsgálat középpontjában a magyar közönség toplistái állnak, melyeket összehasonlítottak a hazai rádiók lejátszási listáival.
A VIDDO támogatja az EU digitális szerzői jogi irányelvének szabályozását
A VIDDO közösségi videómegosztó platform üdvözli a digitális szerzői jogokról szóló EU-irányelv tervezetét, amelyről ezen a héten szavaz az Európai Parlament. A magyar innovációra épülő rendszer csatlakozott azokhoz az európai startup cégekhez, amelyek aláírtak egy, az új szabályozást üdvözlő hétfőn közzétett nyilatkozatot.
Magyar innováció globális célközönséggel
A sikeres próbahónap után megkezdte üzemszerű működését a VIDDO közösségi videómegosztó platform. A magyar innovációra épülő rendszer az online videók felhasználóinak és a tartalomkészítőknek is újszerű megoldásokat kínál, választ adva az online tér kihívásaira. A kreátorok már az első megnézéstől számítva bevételhez jutnak, a felhasználók pedig megosztásaikkal részesülhetnek ebből a jövedelemből. A tartalmak igény szerint reklámmentesen, pay-per-view alapon tekinthetők meg, ám a felhasználók reklámok megnézésével „figyelmükkel” is fizethetnek.
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.