virtuális valóság kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: virtuális valóság

Mely területeken jelenti a fejlődés motorját a nyílt forráskód

Az elmúlt évek, illetve évtizedek során jelentősen megváltozott a felfogás a nyílt forráskódú megoldásokkal kapcsolatban. Már nem a „kockák” és hobbiprogramozók játékszerének számítanak ezek a szoftverek, hanem divatos és izgalmas projektek alapjait képezik, és valós alternatívát jelentenek a kereskedelmi forgalomban kapható termékekkel szemben is. Ezt támasztja alá, hogy az open source fontos szerepet játszik minden olyan előremutató technológiában, amelyek alaposan átformálják mindennapjainkat. A SUSE szakértői erre gyűjtöttek össze nyolc példát. 

2018. szeptember 19. 14:18

Az Emirates lebilincselő 3D-s, 360 fokos betekintést ad a repülőgépeinek belsejébe

3D-s ülésmodelleket vezetett be honlapján az Emirates – ezzel az első légitársasággá vált, amely digitális felületein VR technológiát alkalmaz. A honlap látogatói az egyedi vizualizációs motornak köszönhetően lenyűgöző, interaktív 3D-s 360 fokos betekintést nyerhetnek az Emirates A380-as és Boeing 777-es járatainak belsejébe. Az utasok így megismerhetik ülőhelyüket, megtapasztalhatják a tágas kabin előnyeit és felfedezhetik a fedélzeti eszközök nyújtotta lehetőségeket.

2018. július 5. 09:48

Ingyenes VR technológiás applikáció felújítóknak, építkezőknek

A VELUX Cégcsoport a virtuális valóság technológiáját felhasználva fejlesztette ki a mostantól magyar nyelven is ingyenesen elérhető MyDaylight mobilapplikációt. A 360 fokos digitális szimuláció napszaktól, évszaktól és tájolástól függően megmutatja az otthonunkba beáramló természetes fény mennyiségét is. Az alkalmazás segítségével már az építési munkálatok, a bontás és átalakítás előtt meggyőződhetünk arról, milyen előnyei lehetnek a több természetes fénynek.

2018. április 13. 12:35

Virtuális valóság headset segíti a UPS sofőrök képzését

A UPS a közeljövőben olyan képzést indít, melynek során sofőrjeit virtuális valóság (VR) headset segítségével tanítja meg az úton előforduló veszélyhelyzetek észlelésére és azonosítására. A technológia valósághűen szimulálja a forgalomban való vezetés élményét, így téve még befogadhatóbbá a képzési anyagot.

2017. augusztus 28. 11:14

Virtuális valóság funkcióval felszerelt rendszer tesztelésébe kezd az Air France

Az Air France bejelentette, hogy augusztus 1-jétől olyan, virtuális valóság headsettel felszerelt fedélzeti szórakoztató rendszert tesztelésébe kezd, melynek köszönhetően az ügyfelek az utastértől elszeparálva, saját repülő-mozitermükben élvezhetik kedvenc 2D-s, illetve 3D-s filmjeiket és sorozataikat.

2017. augusztus 13. 09:14

A HP új portfóliója forradalmasítja a VR piacot

A HP bejelentette új kereskedelmi forgalomba szánt virtuális valóság (Virtual Reality, VR) megoldását, amely egy teljesen új megközelítés eredményeként forradalmasítja a VR piacot. 

2017. augusztus 4. 08:34

Gazdagabb interaktív kínálattal nyit meg a Gateway To Space űrkiállítás

Július 1-jén nem csupán a világ legnagyobb utazó űrkiállítása, a Gateway to Space landol a Millenárisban, de egy különleges 3D-s vetítési technikával és gyönyörű animációval illusztrált ökomusical is várja a nagyérdeműt a kiállítás alatt.

2017. június 30. 08:14

AR technológiával megvalósuló élő beszélgetés a Telekom Electronic Beats rendezésében

A következő időszakban a Telekom Electronic Beats és a Gorillaz együttműködésének eredményeképpen a legmodernebb technológia segítségével válik valósággá a Gorillaz virtuális világa Európa-szerte.

2017. április 20. 13:29

Nagy a tét, időben kell lépni

"Digitális jövő – oktatás" címmel rendeznek konferenciát május 10.-én Budaörsön a Sportcsarnokban. A programtervezet szerint - a BBC oktatási programjával kapcsolatos angol és magyar tapasztalatokat, a magyar kormányzati szándékokat, a hátrányos helyzetű gyerekeket érintő kérdéseket felvető előadások után - nyitott műhelyfoglalkozások keretében 15-20 – ezen a téren jelentős - kezdeményezés mutatkozik be: iskolák, technológia fejlesztők,  oktatás kutatók, kormányzati és önkormányzati emberek. Jelen lesznek a legfőbb érintettek, a gyerekek, akik konkrét foglalkozások keretében a gyakorlatban ismerkednek a lehetőségekkel. Jelenlétükkel, érdeklődésükkel arra fogják figyelmeztetni az „okoskodó felnőtteket”, hogy „értünk szól a harang”, hogy „a tét nagy”, „kérünk szépen benneteket időben lépni, amíg lehet”.

2017. március 31. 13:57

A HTC hivatalosan is bejelentette a Vive Trackert és a Vive Deluxe Audio Strapet

A HTC VIVE, a világ egyik vezető virtuális valóság eszköze, új kiegészítőket jelentett be, melyeken keresztül további területek és felhasználási módok egészíthetik ki a virtuális valóság világát. A Vive Tracker valós tárgyakat képes követni és megjeleníteni a virtuális térben, míg a Vive Deluxe Audio Strap kiegészítő a megfelelő hangzásról gondoskodik.

2017. március 2. 09:19

Gondolatra szikrázó gyufa a virtuális térben

A kreatív mobilalkalmazások fejlesztésével foglalkozó ARworks egy forradalmi technológiai párosítást mutat be a barcelonai Mobile World Congress magyar standján. A budapesti székhelyű cég az Emotiv egyik vezeték nélküli EEG készülékét és a HTC Vive virtuális valóság szemüveget kötötte össze, így a felhasználók a gondolataik segítségével interakcióba léphetnek a virtuális környezettel.

2017. február 28. 15:05

Megérkezett az új, kontrollerrel ellátott Samsung Gear VR

A Samsung bemutatta legújabb, kontrollerrel ellátott Gear VR szemüvegét. Az Oculus alapú készülék tovább bővíti a VR-ökoszisztémát és még élvezhetőbbé teszi a virtuális valóság élményt. A kontroller - optimális kialakítása miatt - egy kézzel is könnyen kezelhető, ráadásul a legkisebb kéz- és fejmozdulattal is irányítható, ami kényelmes hosszú távú használatot tesz lehetővé.

2017. február 28. 10:12

A Samsung C-Lab új virtuális valóság projektekkel érkezik az idei Mobil Világkongresszusra

A Samsung Electronics az idei barcelonai Mobil Világkongresszuson (Mobile World Congress, MWC) négy innovatív Creative Lab (C-Lab) projektjével új élményeket kínál a virtuális valóság (VR) és a kiterjesztett valóság (AR) területén. 

2017. február 23. 10:30

Biztonságos vezetés a virtuális valósággal

Az ÖAMTC Fahrtechnik és a Samsung együttműködik a „Samsung Drive” VR-alkalmazás fejlesztésében. A kezdő vezetők a Samsung Gear VR segítségével biztonságos virtuális környezetben tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a közúti balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

2017. január 19. 11:03

Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetőkaz ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

2016. december 25. 09:14

Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia

Az Oracle új kutatása szerint, a márkák 78 százaléka számít a VR (Virtual Reality – virtuális valóság) megoldások használatára 2020-ra az ügyfélszolgálatok esetében, és négyötödük (80 százalék) pedig chatbotok használatával bonyolítja majd az ügyfelek kiszolgálásához kapcsolódó feladatokat.

2016. december 20. 11:20

A hollywoodi filmes trükkök technológiája élőben a Telekom üzletében

A hollywoodi filmstúdiók digitális trükkjének alkalmazásával bárki küldhet személyre szabott 3D videóüzenetet szeretteinek egy virtuális világból, aki ellátogat a Telekom Allee bevásárlóközpontban található üzletébe. 

2016. december 15. 10:16

A Telenor segítségével virtuális valóságba invitál az UNICEF

Az UNICEF a gyermekbénulás leküzdésében eddig 99%-os eredményt ért el, a fennmaradó 1% eléréséhez a most induló karácsonyi adománygyűjtő kampányában a VR technológiát veti be. December 13. és 23. között Budapesten az Allee bevásárlóközpontban a világ vezető gyermekvédelmi szervezetének kitelepülésén egy különleges virtuális utazáson a világhírű színész, Ewan McGregor kíséri kalandra az érdeklődőket.

2016. december 13. 11:40

Új szövetségbe tömörülnek a VR-ipar vezető szereplői

A Samsung, az Acer Starbreeze, a Google, a HTC VIVE, a Facebook Oculus és a Sony Interactive Entertainment megalapította a VR készülékeket gyártók nemzetközi nonprofit szervezetét, hogy elősegítse a globális virtuális valóság piacának fejlődését. 

2016. december 9. 07:40

Ericsson: A 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben

A várható fogyasztói trendekről szóló, jövőbe tekintő éves jelentésének legújabb, hatodik kiadásában az Ericsson Consumer Lab a 2017-ben és azt követő években várható 10 legfontosabb fogyasztói trendről számol be.

2016. december 7. 11:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

Egyre többen választanak inkább készpénzkímélő fizetési megoldásokat Magyarországon. Míg az elmúlt években a felnőtt internetezők egyharmada fizetett inkább készpénzmentesen – ha tehette; arányuk mára már 44 százalékra nőtt. 

2018. október 8. 10:12

Videót vetít, kezet fog, ölel, táncol a robot

A Muzix Group Kft. elsőként mutatta be Magyarországon a CruzR mesterséges intelligenciával működő szolgáltató robotot. A felhő-alapú szolgáltatást használó robot úgy mozgatja a karjait, mint egy ember, tud ölelni és kezet rázni is. Rengeteg területen hasznosítható, kiválóan alkalmas például ügyfelek tájékoztatására és útbaigazítására, de arcfelismerésre, videóhívás indítására és táncolásra is képes. 

2018. szeptember 21. 14:07
cloudappsportal.com