virtuális valóság kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: virtuális valóság

AR technológiával megvalósuló élő beszélgetés a Telekom Electronic Beats rendezésében

A következő időszakban a Telekom Electronic Beats és a Gorillaz együttműködésének eredményeképpen a legmodernebb technológia segítségével válik valósággá a Gorillaz virtuális világa Európa-szerte.

2017. április 20. 13:29

Nagy a tét, időben kell lépni

"Digitális jövő – oktatás" címmel rendeznek konferenciát május 10.-én Budaörsön a Sportcsarnokban. A programtervezet szerint - a BBC oktatási programjával kapcsolatos angol és magyar tapasztalatokat, a magyar kormányzati szándékokat, a hátrányos helyzetű gyerekeket érintő kérdéseket felvető előadások után - nyitott műhelyfoglalkozások keretében 15-20 – ezen a téren jelentős - kezdeményezés mutatkozik be: iskolák, technológia fejlesztők,  oktatás kutatók, kormányzati és önkormányzati emberek. Jelen lesznek a legfőbb érintettek, a gyerekek, akik konkrét foglalkozások keretében a gyakorlatban ismerkednek a lehetőségekkel. Jelenlétükkel, érdeklődésükkel arra fogják figyelmeztetni az „okoskodó felnőtteket”, hogy „értünk szól a harang”, hogy „a tét nagy”, „kérünk szépen benneteket időben lépni, amíg lehet”.

2017. március 31. 13:57

A HTC hivatalosan is bejelentette a Vive Trackert és a Vive Deluxe Audio Strapet

A HTC VIVE, a világ egyik vezető virtuális valóság eszköze, új kiegészítőket jelentett be, melyeken keresztül további területek és felhasználási módok egészíthetik ki a virtuális valóság világát. A Vive Tracker valós tárgyakat képes követni és megjeleníteni a virtuális térben, míg a Vive Deluxe Audio Strap kiegészítő a megfelelő hangzásról gondoskodik.

2017. március 2. 09:19

Gondolatra szikrázó gyufa a virtuális térben

A kreatív mobilalkalmazások fejlesztésével foglalkozó ARworks egy forradalmi technológiai párosítást mutat be a barcelonai Mobile World Congress magyar standján. A budapesti székhelyű cég az Emotiv egyik vezeték nélküli EEG készülékét és a HTC Vive virtuális valóság szemüveget kötötte össze, így a felhasználók a gondolataik segítségével interakcióba léphetnek a virtuális környezettel.

2017. február 28. 15:05

Megérkezett az új, kontrollerrel ellátott Samsung Gear VR

A Samsung bemutatta legújabb, kontrollerrel ellátott Gear VR szemüvegét. Az Oculus alapú készülék tovább bővíti a VR-ökoszisztémát és még élvezhetőbbé teszi a virtuális valóság élményt. A kontroller - optimális kialakítása miatt - egy kézzel is könnyen kezelhető, ráadásul a legkisebb kéz- és fejmozdulattal is irányítható, ami kényelmes hosszú távú használatot tesz lehetővé.

2017. február 28. 10:12

A Samsung C-Lab új virtuális valóság projektekkel érkezik az idei Mobil Világkongresszusra

A Samsung Electronics az idei barcelonai Mobil Világkongresszuson (Mobile World Congress, MWC) négy innovatív Creative Lab (C-Lab) projektjével új élményeket kínál a virtuális valóság (VR) és a kiterjesztett valóság (AR) területén. 

2017. február 23. 10:30

Biztonságos vezetés a virtuális valósággal

Az ÖAMTC Fahrtechnik és a Samsung együttműködik a „Samsung Drive” VR-alkalmazás fejlesztésében. A kezdő vezetők a Samsung Gear VR segítségével biztonságos virtuális környezetben tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a közúti balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

2017. január 19. 11:03

Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetőkaz ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

2016. december 25. 09:14

Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia

Az Oracle új kutatása szerint, a márkák 78 százaléka számít a VR (Virtual Reality – virtuális valóság) megoldások használatára 2020-ra az ügyfélszolgálatok esetében, és négyötödük (80 százalék) pedig chatbotok használatával bonyolítja majd az ügyfelek kiszolgálásához kapcsolódó feladatokat.

2016. december 20. 11:20

A hollywoodi filmes trükkök technológiája élőben a Telekom üzletében

A hollywoodi filmstúdiók digitális trükkjének alkalmazásával bárki küldhet személyre szabott 3D videóüzenetet szeretteinek egy virtuális világból, aki ellátogat a Telekom Allee bevásárlóközpontban található üzletébe. 

2016. december 15. 10:16

A Telenor segítségével virtuális valóságba invitál az UNICEF

Az UNICEF a gyermekbénulás leküzdésében eddig 99%-os eredményt ért el, a fennmaradó 1% eléréséhez a most induló karácsonyi adománygyűjtő kampányában a VR technológiát veti be. December 13. és 23. között Budapesten az Allee bevásárlóközpontban a világ vezető gyermekvédelmi szervezetének kitelepülésén egy különleges virtuális utazáson a világhírű színész, Ewan McGregor kíséri kalandra az érdeklődőket.

2016. december 13. 11:40

Új szövetségbe tömörülnek a VR-ipar vezető szereplői

A Samsung, az Acer Starbreeze, a Google, a HTC VIVE, a Facebook Oculus és a Sony Interactive Entertainment megalapította a VR készülékeket gyártók nemzetközi nonprofit szervezetét, hogy elősegítse a globális virtuális valóság piacának fejlődését. 

2016. december 9. 07:40

Ericsson: A 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben

A várható fogyasztói trendekről szóló, jövőbe tekintő éves jelentésének legújabb, hatodik kiadásában az Ericsson Consumer Lab a 2017-ben és azt követő években várható 10 legfontosabb fogyasztói trendről számol be.

2016. december 7. 11:55

Virtuális Valóság (VR) megoldások az ARworks-től

A Virtuális Valóság (VR) egy különleges, új médiaformátum, melyet tényleges, valós eredménnyel lehet az értékesítés, a marketing de akár a trainingek támogatására használni. Legyen az egy fesztiválmegjelenés, egy sales meeting, egy áruházi promóció, egy kiállítási stand vagy egy bemutató szalonban használt VR megoldás vagy valamilyen más ötlet. Alább bemutatunk kettőt a számos lehetőség közül.

2016. november 10. 08:21

Microsoft Device Day: A 3D hamarosan az otthonodban van

Október 26-án, New Yorkban zajlott a Microsoft nagyszabású eseménye, a Device Day. A vállalat nem mást tűzött ki céljául, minthogy felhasználói asztalát egy kreatív stúdióvá alakítsa, így a világ minden lakóját hozzásegítse a kreativitása kibontakozásához és kiaknázásához. Méghozzá 3D-ben!

2016. október 27. 12:29

Visszatér Budapestre a CREW: a világ kutyaszemszögből videós sisakkal

Öt év után visszatér Budapestre a CREW belga művészeti kollektíva, amely a virtuális, a kiterjesztett és az immerzív valósággal kísérletezik, és korszakalkotó technológiájával hoz létre rendhagyó produkciókat. Ezúttal október 25- 26-27-én a Reality Research Festival látogatóit repítik el egy másik világba. A C.a.p.e._Drop_Dog című produkció során a közönség tagjai egy videós sisak segítségével azt is megtapasztalhatják, milyen érzés egy kutya bőrébe bújni.

2016. október 25. 08:10

High-tech jövő a jelenben

Távolról irányítható otthon, vezető nélküli tömegközlekedési eszközök, önműködő autók, robotok által végzett műtétek – az eddig csak sci-fi filmekre álmodott technológiák ma már egyre inkább begyűrűznek a mindennapokba, ezzel együtt pedig a hálózatfejlesztési kérdések is egyre égetőbbek lesznek. De hogy is állunk jelenleg? Mely területeken érzékelhető leginkább a „jövő szele”? A HTE Infokom konferencián szakemberek sora véleményezte a kérdést.

2016. október 21. 09:15

Valóságkutatók hete Budapesten: jön a Reality Research Festival

Mi a valóság? A válasz egyre nehezebben meghatározható és egyre több kérdést vet fel. A Reality Research Festival október 21. és 27. között Budapesten városi játékokkal, kiállítással, filmvetítéssel, előadásokkal és gyerekprogrammal igyekszik művészeti, fejlesztői és kutatói szempontokból vizsgálni a témát. Az izgalmas és hiánypótló esemény a Kitchen Budapest (KIBU) és a PLACCC kezdeményezésére jön létre. A programok többsége ingyenes.

2016. október 16. 09:09

A jövő technológiája többé nem elérhetetlen

A tenger mélyén kalandozni, virtuális lufit fújni, térben rajzolni és az alkotást minden szögből megcsodálni? Július 25-től a Magyar Telekom Allee-beli üzletében mindez lehetséges a bemutatásra kerülő dinamikusan növekvő, iparágának legfejlettebb, legélethűbb technológiával bíró készülékével, a HTC VIVE-val.

2016. július 26. 11:16

VR szemüveg gyerekeknek, ami tanít?

Idén júliusban kerül a hazai polcokra a Mattel játékgyártó gyerekeknek szánt VR szemüvege, a View-Master, ami amellett, hogy ellenőrzött és biztonságos tartalmakat használ,  szórakoztató módon vezeti be a gyerekeket a virtuális világba és hasznos információkkal tanítja is őket.

2016. július 21. 12:46

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Hamarosan átláthatóvá válik az egészségügy

Megkezdődött az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) feltöltése személyes adatainkkal. „Ezzel véget érhet az a gyakorlat, hogy a beteg viszi magával a leleteket egyik orvostól a másikig, ha nem akarja, hogy a kezelőorvos hiányos információk alapján döntsön a gyógykezeléséről. A rendszer révén olyan transzparencia valósul meg, ami a beteg, az orvosok és az ellátórendszer irányítóinak egyaránt előnyére válik” – mondja Tóth Mónika, a KPMG szenior menedzsere.

2017. április 18. 14:26

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

Idén tizenegyedik alakalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj (röviden: „Évker”) versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, részben a vásárlóközönség, részben szakértő zsűri döntése alapján. A Díj legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése, az online vásárlás iránti bizalom építése. A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A közönség április 30-ig szavazhat kedvenc kereskedőire, a szavazók között értékes nyereményeket is kisorsolnak.

2017. április 13. 11:11
cloudappsportal.com