Ügyfélkapu kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Ügyfélkapu

Egyre népszerűbb az Ügyfélkapu+

2022 nyarának kezdetén elindult a NISZ Zrt. emelt szintű, kétlépcsős azonosítási szolgáltatása, az Ügyfélkapu+. A Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztül elérhető új azonosítási szolgáltatás előnye, hogy a kétlépcsős védelemnek köszönhetően illetéktelen személyek még az ügyfélkapus felhasználónév és jelszó ismeretében sem tudnak bejelentkezni egy adott személy ügyfélkapus azonosításával az elektronikus ügyintézési felületekre. Az indulástól számított 4 hónap alatt már a húszezret is meghaladta az Ügyfélkapu+ segítségével történt azonosítások száma.

Kulcsszavak: NISZ Ügyfélkapu
2022. október 5. 16:50

Akadozik az amerikai egészségügyi reformprogram ügyfélablakának működése

Noha az Obama-kormány jelentős erőfeszítéseket tett annak érdekében, hogy november végéig kiküszöböljék a műszaki problémákat, a megugrott ügyfélforgalom miatt hétfőn továbbra is akadozott az amerikai egészségügyi reformprogram ügyfélablaka, amelyen keresztül kívülállók millióinak csatlakozását várják az egészségbiztosítási rendszerhez.

2013. december 3. 11:05

Másfél millió regisztrált felhasználó az Ügyfélkapun

Idén augusztusban az Ügyfélkapu regisztrált felhasználóinak száma meghaladta az 1,5 milliót. A felhasználók a regisztráció, majd a bejelentkezés után csaknem száz szolgáltatást vehetnek igénybe.

Kulcsszavak: e-government Ügyfélkapu
2013. szeptember 16. 10:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14