Ügyfélkapu kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Ügyfélkapu
Egyre népszerűbb az Ügyfélkapu+
2022 nyarának kezdetén elindult a NISZ Zrt. emelt szintű, kétlépcsős azonosítási szolgáltatása, az Ügyfélkapu+. A Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztül elérhető új azonosítási szolgáltatás előnye, hogy a kétlépcsős védelemnek köszönhetően illetéktelen személyek még az ügyfélkapus felhasználónév és jelszó ismeretében sem tudnak bejelentkezni egy adott személy ügyfélkapus azonosításával az elektronikus ügyintézési felületekre. Az indulástól számított 4 hónap alatt már a húszezret is meghaladta az Ügyfélkapu+ segítségével történt azonosítások száma.
Akadozik az amerikai egészségügyi reformprogram ügyfélablakának működése
Noha az Obama-kormány jelentős erőfeszítéseket tett annak érdekében, hogy november végéig kiküszöböljék a műszaki problémákat, a megugrott ügyfélforgalom miatt hétfőn továbbra is akadozott az amerikai egészségügyi reformprogram ügyfélablaka, amelyen keresztül kívülállók millióinak csatlakozását várják az egészségbiztosítási rendszerhez.
Másfél millió regisztrált felhasználó az Ügyfélkapun
Idén augusztusban az Ügyfélkapu regisztrált felhasználóinak száma meghaladta az 1,5 milliót. A felhasználók a regisztráció, majd a bejelentkezés után csaknem száz szolgáltatást vehetnek igénybe.
Cikkgyűjtő
További híreink
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.