üzenőszolgáltatás kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: üzenőszolgáltatás

Még egyszerűbb mobil kommunikáció a Novell megújult termékeivel

A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a Novell Messenger 3.0 és a Novell GroupWise Mobility Service 2.1.

2015. március 11. 09:33

Facebook: fizetőssé válnak egyes üzenetek

Az Egyesült Államokban már tesztelték a Facebook legújabb módszerét, amellyel megszűnik a közösségi oldal teljesen ingyenes formája: bizonyos üzenetekért fizetni kell a felhasználóknak. A  sikeres tesztidőszak után az Egyesült Királyságban is bemutatkozott az új megoldás.

2013. április 8. 16:32

Mobiltelefonos üzenetküldő szolgáltatás felvásárlására készül a Facebook

A TechCrunch technológiai hírportál értesülése szerint a WhatsApp mobiltelefonos üzenetküldő szolgáltatás megvásárlására készül a Facebook.

2012. december 4. 08:17

Azonnali üzenetküldő alkalmazás a Samsungtól - ChatON

A koreai gyártó bemutatta saját fejlesztésű, ChatON névre keresztelt csevegőprogramját. A ChatON alkalmazás letölthető lesz a Samsung mellett más márkájú okostelefonokra és a legfontosabb mobil platformokra is.

2011. augusztus 30. 12:09

Elérhető az e-mailt leváltó Google Wave

A Google egy évvel ezelőtt mutatta be az online kommunikáció egy új formáját, az e-mailt forradalmasító Wave-et, amely mától vált mindenki számára elérhetővé.

2010. május 20. 13:52

Internetes táviratszolgáltatást indított az ukrán posta

A modern telekommunikációs technológiát és a hagyományos táviratozást ötvöző új szolgáltatással rukkolt elő az ukrán posta, amely az internetes honlapjára beírt üzenetet táviratként kézbesíti a címzettnek.

2010. január 29. 09:12

Számos újdonságot kínál a Trillian Astra 4 üzenetküldő alkalmazás

A Trillian Astra nevű multimessenger végre kilépett a béta stádiumból, és elérte a 4-es verziószámot. A szoftver számos újdonságot tartalmaz.

Kulcsszavak: üzenőszolgáltatás
2009. augusztus 19. 13:55

A Yahoo nem fejleszti tovább Vistára szabott IM-programját

A Yahoo bejelentette, hogy nem kísérletezik tovább a kifejezetten a Vista adottságaihoz kifejlesztett „Yahoo Messenger for Vista” azonnali üzenetküldő programjával, hanem ezentúl egységes élményt kínál az XP- és a Vista-felhasználóknak.

2008. október 24. 20:46

Hangvezérelt Avaya üzenetkezelés - veszélyek nélkül

Az Avaya legújabb fejlesztésének köszönhetően mostantól lehetővé válik, hogy akár vezetés közben telefonálhassunk és tarthassuk a kapcsolatot a munkahelyünkkel, szerkesszük naptár bejegyzéseinket vagy ütemezzünk konferenciát, mindezt pedig tegyük nyugodtan, minden veszély nélkül.

2008. június 3. 11:18

Vista kompatibilis üzenőszolgáltatás az AOL-tól

A Vista két hét múlva érkezik a boltok polcaira, és az eseményre egyre több cég próbál időben felkészülni, most az AOL adta ki népszerű üzenőszolgáltatásának együttműködésre képes változatát.

2007. január 17. 09:39

A netező amerikai tizenévesek 3/4-e használja az azonnali üzenetküldő szolgáltatásokat

Egy friss felmérés szerint az internetező amerikai tizenévesek háromnegyede használja az azonnali üzenetküldő szolgáltatásokat, főként az egymás közötti kommunikációra, szemben a felnőttek 42%-ával.

Kulcsszavak: üzenőszolgáltatás
2005. július 29. 21:03

Átjárás a különböző üzenőszolgáltatások között: NGMS

NGMS néven Európában egyedülálló vállalkozás kezdte meg munkáját: olyan megoldást fejlesztenek ki, mely egymással kompatibilissá teszi a sokszor rivális üzenőszolgáltatásokat.

2004. május 1. 21:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14