Céginfó

Új elnökséggel erősíti a szakmai képviseletének erejét a Magyar Marketing Szövetség

Az idén éppen harmincéves, patinás Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) nem csak vallja, de gyakorolja is, hogy a marketingszakma szerepe az, hogy lendületben tartsa, motorizálja a gazdaságot, illetve támogassa annak gyors újraindulását: alkalmazkodva a körülményekhez a szövetség idei, tisztújító közgyűlését online platformon bonyolította le május 13-án. A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítja a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére fókuszáló, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.

2020. május 20. 16:27

A Huawei Technologies nyilatkozata az amerikai exportszabályozással kapcsolatban

A Huawei Technologies alábbi nyilatkozatában kategorikusan ellenzi az Amerikai Egyesült Államok Kereskedelmi Minisztériumának exportszabályozást kiegészítő újabb rendelkezéseit, amelyek kifejezetten a vállalatukat célozzák. 

2020. május 18. 17:04

A Fujitsu elérhetővé teszi szellemi tulajdonát a COVID-19 elleni harc támogatásához

A Fujitsu Limited bejelentette, hogy a COVID-19 világjárvány társadalmi és gazdasági hatásainak enyhítésére tett folyamatos erőfeszítései részeként csatlakozik az „Open COVID Pledge” kezdeményezéshez, amelynek résztvevői ingyenesen elérhetővé teszik szellemi tulajdonukat a betegség globális terjedésének megállítását célzó tevékenységekhez. 

2020. május 14. 20:07

A Magyar Telekom 2020. első negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2020. első negyedévre vonatkozó, Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2020. május 14. 13:16

Az autózás jövőjét formáló cégbe fektet a Lead Ventures

Újabb, ezúttal 3 millió eurós befektetést hajt végre a közép-kelet-európai régióban a Lead Ventures. A scaleupok finanszírozására specializálódott kockázati tőketársaság ezúttal egy az autósok hétköznapjait és a biztosítótársaságok jövőjét egyaránt befolyásoló insurtech társaság, az Amodo fejlődését segíti. A horvát illetőségű vállalkozás által fejlesztett, az úgynevezett felhasználás alapú biztosítások bevezetését támogató telematikai platformot már világszerte több neves biztosítótársaság alkalmazza.

2020. május 11. 15:38

A kórházi dolgozókért fogtak össze a Bridgestone munkatársai

Maszkokkal segítették a Bridgestone budapesti irodájának munkatársai a koronavírus-járvány frontvonalában harcoló kórházak dolgozóit. A 400 000 Ft értékű adományt a fővárosi Szent Imre Kórház és két vidéki, a ceglédi és a balassagyarmati kórház kapta meg. A kezdeményezést az alkalmazottak hirdették meg, és önkéntesen vehettek részt benne. A gyűjtéshez a budapesti iroda mind a 20 munkatársa csatlakozott, akik közösen döntötték el, hogy mely intézmények kapják meg a maszkokat. 

2020. május 11. 12:59

A gyik.hu-val és 2 további oldallal bővül a SAKKOM média-portfóliója

Megvásárolta a gyakori kérdések és válaszok közösségi platformját, a gyik.hu-t a SAKKOM Interaktív. Az egyre bővülő média-portfólióval rendelkező cég így már több mint 600 ezer egyedi látogatót ér el havonta.

2020. május 8. 09:32

Folyamatos a Vivre növekedése

A 8 éve elindult Vivre mára Kelet- és Közép-Európa vezető lakberendezési és dekorációs áruházává vált. A folyamatosan fejlődő cég ezen idő alatt összesen több mint 200 millió eurós forgalmat bonyolított le, 9 országra terjesztette ki tevékenységét, és több mint 800 ezer fős ügyfélkört alakított ki.

2020. május 7. 11:57

A Circeo kibővíti együttműködését az IBM Cloud-dal

Az IBM partnerségre lépett a Circeoval, egy magyar fintech vállalattal. A Circeo az IBM Public Cloud segítségével szeretné felgyorsítani globális terjeszkedését. A cég új és innovatív digitális hitelkonstrukciókat alakított ki az IBM nyilvános felhőjén futtatott Red Hat OpenShift használatával. Ez a környezet rendkívüli rugalmasságot, biztonságot és még gyorsabb elérhetőséget biztosít az ügyfelek számára. 

2020. május 3. 11:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

Történetének legjobb negyedévi üzemi eredményéről számolt be pénzügyi gyorsjelentésében az LG Electronics Inc. (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2020 január-márciusi időszakában 14,73 ezer milliárd won (12,45 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, míg az első negyedévi üzemi eredmény 1,09 milliárd wont (921,47 millió dollár) tett ki. 

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás