Keresés

Keresett kifejezés:
Rendezés:
Rovat:
Időkorlát:
-tól:
-ig:
 
 

Találatok

vissza

Találatok a következő kifejezésre: piackutat


A keresésnek 917 találata van.

« 3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    »

Idén végleg megszűnik a telefonkönyv

2022. január 31. 18:00

Idén már nem kötelező a távközlési szolgáltatóknak papíralapú telefonkönyvet megjelentetni. A hangalapú és online tudakozók, illetve a netes keresők és közösségi oldalak szinte teljesen megszüntették a vaskos kiadványok iránti keresletet.

Így változtak az online vásárlási szokások

2022. január 31. 16:28

Jócskán eltérnek a magyarok vásárlási szokásai, ha nem műszaki eszközt, hanem élelmiszert, drogériai terméket vagy háztartási cikket rendelnek az internetről. Itthon és a világban az FMCG termékek online értékesítése az e-kereskedelem egyik leggyorsabban fejlődő területe. A GKI Digital piackutató cég hazai felhasználók körében készült Online Retail Big Picture*  című, a mintegy 3,5 millió hazai internetezői sokaságra reprezentatív felmérése a szegmens számos jellegzetességét fedte fel.

Keresik a 2022-es év célgépeit

2022. január 20. 15:03

Idén második alkalommal rendezik meg az ország legnagyobb ipari célgép versenyét, amelyre az egészen egyszerű géptől a korszerű technológiákon át az Ipar 4.0 szempontjainak megfelelő célgépekkel is várják a nevezéseket. A szakmai zsűri értékelése alapján a 6 kategória első helyezettjei előtt értékes lehetőségek nyílnak és nívós díjat vehetnek át a Gépész Szalonban 2022. május 31-én, a Magyar Ipari Célgép Nagydíj eredményhirdetőjén.

2021 harmadik negyedévében az OPPO Európában 45 százalékos éves növekedést ért el

2021. december 8. 12:29

A Canalys* piackutató adatai szerint 2021 harmadik negyedévében az OPPO növekedés tekintetében minden versenytársat maga mögé utasított a közép- és kelet-európai régióban, az olyan fontos piacokon is mint például Románia (+130% év/év), Törökország +60% (év/év), vagy Lengyelország (+44%/év). Az összességében 45 százalékos éves növekedés rávilágít az OPPO  egyre nagyobb népszerűségére a régióban, illetve hozzájárult ahhoz, hogy a márka megszilárdítsa pozícióját Európa negyedik legnagyobb okostelefon-gyártójaként.

Pályázat a magyar e-kereskedelem helyzetét felmérő kutatás lefolytatására

2021. november 27. 13:11

A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) meghirdette a magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására felhívó pályázatát, amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről, megalapozza azt a stratégiát és kijelölje azokat az irányokat, amelyek a hazai kereskedelem digitális felzárkóztatását célozzák. A DKSZ alapító partnerei között van az Adevinta Hungary, a Google, az IVSZ, a DHL, a Mastercard, a Growww Digital és a Webshippy. A szövetség létrehozásának célja a magyar digitális kereskedelem helyzetének előmozdítása, ezt a munkát segíti a tervezett kutatás. 

Kiváló ötletekkel indult az ország egyik leginnovatívabb startup versenye

2021. november 24. 11:16

Lezárult az országos Ideathon 4.0 by K&H verseny első fordulója: a hétvégén volt az első győri megmérettetés, amelyen a FoxToy gyerekjátékok cseréjét IT logisztikai módon támogató platformjának pályázata lett a befutó. Az Ideathon 4.0 by K&H célja, hogy a csapatok az innovációra és a fenntarthatóságra fókuszáló bankoláson túli szolgáltatásokra tegyenek javaslatokat. 

22 országban vizsgálta az 5G és az üzleti sikeresség összefüggését az Ericsson

2021. november 15. 11:10

Az 5G bevezetésében élen járó mobilszolgáltatókhoz háromszor nagyobb eséllyel maradnak hűségesek a fel-használók, és kétszer akkora eséllyel tudják növelni elő átlagos bevételüket, mint a legújabb hálózati technológia terén lemaradó versenytársak – derül ki az Ericsson nagyszabású piackutatásából. A tanulmány megállapítja: míg az 4G korszakában stagnált a szolgáltatók bevétele, az 5G proaktív használatával felgyorsítható a növekedés.

Nem utópia: ügyfélszolgálat helyett e-aláírás mobilon

2021. november 11. 12:38

Az előrejelzések szerint évente átlagosan negyedével bővül majd a következő időszakban az e-aláírást támogató megoldások piaca. A fejlődésnek komoly lökést adtak a COVID-járvány által kikényszerített változások és az otthoni munkavégzésre történő tömeges átállás. Mindemellett – és a járványtól függetlenül is – általánosan erősödik a személyes találkozó nélküli ügyintézés igénye, amely ugyancsak hozzájárul az elektronikus aláírás terjedéséhez.

Még nagyobb képernyőt, tudatosan

2021. november 3. 19:43

A Samsung legfrissebb hazai kutatásából kiderül, a televízió újra egyre nagyobb szerepet játszik a felhasználók életében. A megkérdezettek közel fele (47%) nézett rendszeresen filmeket az elmúlt másfél évben, és ehhez jellemzően minél nagyobb képernyőt választott. A bevásárlókosarakba került készülékek harmada már 2020-ban is legalább 43 colos volt, ez a trend az otthon töltött idő alatt vásárolt TV-k esetében is megfigyelhető, ugyanakkor a vírushelyzet okozta nehézségek magasabb fokú tudatosságra is ösztönözték a magyar felhasználókat. A választásnál továbbra is fontos szempont, hogy a készülékeken elérhetők legyenek a különféle okos funkciók.

A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást

2021. október 27. 17:02

Az Oracle és a Workplace Intelligence HR-kutató és tanácsadó cég új tanulmánya szerint az emberek a robotokhoz fordulnak karrierfejlesztési iránymutatásért, miután a COVID-19 járvány miatt magányosnak és a saját életükben is kívülállónak érzik magukat. A 13 ország több mint 14 600 alkalmazottja, menedzsere, HR-vezetője és C-szintű vezetője körében végzett tanulmány szerint az emberek szerte a világon úgy érzik, hogy megrekedtek személyes és szakmai életükben, de készen állnak arra, hogy visszaszerezzék az irányítást jövőjük felett.

« 3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    »

vissza

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05