Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 920 találata van.
Így változott meg az adatközpontok szerepe a koronavírus idején
2020. augusztus 1. 13:17A koronavírus hatására szinte azonnal és jelentősen megváltozott, hogy hogyan dolgozunk, tanulunk és élünk. Minden, amit korábban személyesen, „offline módban” csináltunk, átkerült a digitális térbe, ez pedig elképesztő mértékű adatforgalmat eredményez. Az életvitelünk átalakulása, a távoktatás bevezetése és a rendszeres otthoni munkavégzés miatt nagy mértékben megnőtt a különféle digitális alkalmazások (videohívások, e-kereskedelem, e-learning, szórakozás, távegészségügy) használata, és ezzel együtt a számítási kapacitás iránti igény, nem beszélve a vírus megismerését és a védőoltások kidolgozását segítő kutatásokról. Ezért a fejlett digitális infrastruktúra, és azon belül is az adatközpontok szerepe soha nem volt még ilyen fontos a világgazdaság szempontjából.
Hazai cégvezetők: optimista hangulat a következő 6 hónappal kapcsolatban
2020. július 31. 18:51Míg áprilisban százból csupán négy cég vezetője várt javulást a következő fél évben, addig most már minden második vállalat optimistán tekint a jövőbe. Jelenleg minden ötödik cég távmunkában dolgozik továbbra is, minden másodiknál pedig hosszú távon megmarad a home office lehetősége – derül ki a Profession.hu friss, 750 hazánkban működő cég helyzetét vizsgáló felmérésének adataiból.
A HP bejelentette új, globális partnerprogramját
2020. július 31. 13:35A HP bejelentette legújabb globális* programját szolgáltató és értékesítő partnerei számára, amely segíti a piaci növekedést és biztosítja a fogyasztók elégedettségét. Az egyedi, integrált struktúrára épülő HP Amplify olyan tudást, szervezeti készségeket és az együttműködést segítő eszközöket kínál a partnereknek, amelyek a folyamatosan változó vásárlói szokások és a digitális transzformáció mellett is biztosítják a dinamikus növekedést. Az új program 2020 november 1-én indul a nagyvállalati ügyfeleket kiszolgáló viszonteladói hálózatban, a retail partnerek számára pedig 2021-ben várható az átállás.
NMHH-felmérés: csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest
2020. július 24. 12:31Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint. Az internet teret nyer minden korosztály hírfogyasztásában és szórakozásában, de ez a tendencia a Z-generációnál a leglátványosabb.
NMHH-felmérés: a netezők hetven százaléka vásárol online
2020. július 1. 18:40A magyarok már a járvány előtt is rendszeresen használták az internetet különböző ügyeik intézésére, derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) piackutatásából. Az online vásárlás és az azzal kapcsolatos tevékenységek a legelterjedtebbek, tízből hét netező vett már valamit a világhálón. A bankolás, a hivatalos ügyek és a fizetés intézése azonban még jelentősen függ attól, hogy mennyire képzett és iskolázott valaki.
5+1 képzés, mellyel könnyen indíthatsz saját vállalkozást
2020. június 29. 14:41A vállalkozói életforma egyre vonzóbb a fiatalok körében, de sokaknak nincs ötlete, milyen vállalkozást indítsanak. Szerencsére ma már rengeteg szakmai képzés van, melyek elvégzése után viszonylag gyorsan, jelentős befektetés nélkül, akár egyedül is el lehet indítani egy vállalkozást.
Felgyorsult a banki digitalizáció
2020. június 10. 13:22Digiméter: A digitalizáció mércéje KKV-k számára
2020. május 19. 09:30A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. A nagyvállalatoktól a mikrovállalkozásokig mindenki rohamtempóban próbál az új körülményekhez alkalmazkodni: százezrek kezdték el megtanulni az online videókonferenciától a felhő-alapú dokumentumszerkesztőkön át a webshopig a legkülönfélébb eszközök használatát. Ezt a folyamatot igyekszik hosszú távon monitorozni egy most induló kutatássorozat, a Digitális Versenyképességi Mutató - rövid nevén Digiméter -, amely kifejezetten a hazai KKV-szektor fejlődését szeretné segíteni.
Cégvezetők a munkaerőpiacról: látszik a fény az alagút végén
2020. május 8. 14:25A hazai vállalatok a következő fél év gazdasági kilátásait illetően döntően pesszimisták, ugyanakkor az alkalmazottaik megtartását illetően már elkötelezettnek mutatkoznak – derül ki a Profession.hu, friss, saját adatbázisban, a cégvezetők, HR döntéshozók és munkatársak megkérdezésével készített reprezentatív kutatásából. Éppen ezért a HR osztályok többsége immár olyan költségcsökkentési megoldásokat igyekszik találni, amely nem járnak a dolgozói állomány csökkenésével. Ez a magyar gazdaság egészét tekintve is kedvező fejleménynek mondható.
A HONOR az okoseszközök használatát vizsgálta
2020. március 10. 16:40A Honor a Canalys piackutató céggel készített kutatásában az okoseszközök használatát és az ezekből felépülő ökoszisztémák adaptációját elemezte. A kutatás* tárgyául szolgáló ökoszisztémák eszközöket, szoftvereket és szolgáltatásokat foglalnak magukban, amik egymáshoz kapcsolódva alkotják meg a felhasználót körülvevő rendszert.