Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 920 találata van.
A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
2023. június 2. 17:00Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára válik elérhetővé a marketing – állítja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.
Véleménykutatás készült az elektronikus fizetési és digitalizációs trendek témájában
2023. május 26. 20:20Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) újabb országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett: az Egyesület ezúttal az elektronikus fizetési és digitalizációs trendek kapcsán végezte el a felmérését.
Minden ötödik hazai cég tervezi a mesterséges intelligencia használatát
2023. május 25. 09:55Megoszlik a vállalatok hozzáállása a mesterséges intelligencia egyre nagyobb térnyerésével kapcsolatban. A cégek egy része már használ mesterséges intelligenciára épülő megoldásokat, és bár többen is tervezik a közeljövőben ilyen szoftver bevezetését hatékonyságuk növelése érdekében, jelentős arányban számolnak be kétségekről is. A Profession.hu legújabb kutatásában 197 vállalatot kérdezett meg tapasztalataikról, terveikről és esetleges félelmeikről e témában.
AZ NMHH-kutatásából kiderült, hogyan változott az üzleti távközlési piac
2023. május 16. 12:45A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) üzleti felmérése során a 2019 és 2022 között megkérdezett cégek döntéshozói évente átlagosan 3 százalékos kiadáscsökkenésről számoltak be. A legalább 10 főt foglalkoztató vállalkozások távközlési igényeit kiszolgáló piac becsült mérete a 2019. évi 104 milliárd forintról 2022-re 95 milliárdra csökkent. Ez a visszaesés még jelentősebbnek tűnik, ha a növekvő inflációt is figyelembe vesszük.
Csökkentek a PC-kiszállítások a világon az első negyedévben
2023. április 14. 15:56Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat honlapjára felkerült előzetes adatok szerint a személyi számítógépek (asztali számítógép, notebook és munkaállomások) kiszállítása világszerte 56,9 millióra esett a március végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 80,2 millióról.
A pandémia után a BNPL szolgáltatások adhatnak új lökést a magyar e-kereskedelemnek
2023. április 13. 12:55Itthon tavaly jelentek meg az első vedd most, fizess később, vagyis BNPL (buy now, pay later) fizetési szolgáltatók. Az újnak számító fizetési megoldás elterjedéséből hasznot húzhatnak a hazai webshopok: a nemzetközi statisztikák ugyanis azt mutatják, hogy a késleltetett fizetést választó ügyfelek többet vásárolnak a hagyományos megoldásokat preferáló társaiknál. A Digitális Kereskedelmi Szövetség számai szerint a hazai internetes vásárlók különösen szolgáltatások megrendelése kapcsán nyitottak a BNPL-megoldásokra.
A Z generáció kevésnek érzi az iskolában megszerzett digitális készségeket
2023. március 25. 11:31A Z generáció (18-26 évesek) tisztában van a jövőbeli karrierjükhöz szükséges digitális készségek fejlesztésének fontosságával. Háromnegyedük (76%) nélkülözhetetlennek tartja az új digitális készségek elsajátítását, és szándékában áll megszerezni ezeket – derült ki a Dell Technologies 15 országban végzett globális kutatásából.
Felhőpiac: közel négyszeres növekedés a Baltikumban és Kelet-Európában az évtized végére
2023. március 22. 14:13A gyártás és kereskedelem területén alkalmazott felhőtechnológia piacának árbevétele a Baltikumban és Kelet-Európában évente átlagosan 16,7 százalékkal fog nőni 2022 és 2029 között – állítja a Fortune Business Insights piackutató. Tanulmányukban, amelyet a Microsoft számára készítettek, úgy vélik, hogy elsősorban az Ipar 4.0-ás technológiák elterjedése (mint például a 3D nyomtatás), az ugyancsak erőteljesen terjedő e-mail marketing, az online bevásárlás és az e-kereskedelem, a kiterjesztett és virtuális valóságot alkalmazó technológiák fogják ösztönözni a felhőpiac további bővülését a következő években. Magyarországon a régió átlagánál is nagyobb lehet majd a szektor növekedése, a B2C e-kereskedelem bővülése pedig már 2020-ban a legkiemelkedőbb volt a régióban. A hazai piac további sajátossága a KKV-k hangsúlyos szerepe a felhőpiac növekedésében.
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
2023. március 20. 20:07Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Kutatás-fejlesztési leányvállalatot alapított az LG Vietnámban
2023. március 16. 18:26Hivatalosan is kutatás-fejlesztési leányvállalattá vált az LG Electronics (LG) vietnámi K+F központja: a döntés célja, hogy megerősítse az LG elektromos járművekkel foglalkozó, gyors növekedést felmutató üzletágát.