Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 920 találata van.
A Xiaomi ismét megszerezte a második helyet a magyarországi okostelefonpiacon
2022. május 10. 13:59A Canalys vezető piackutató szerint Magyarországon a Xiaomi 21%-os részesedéssel második szereplő a magyar okostelefonpiacon, a társaság 2021 negyedik negyedéve óta tartja ezt a pozíciót. A Xiaomi éven belüli növekedése a magyar piacon 2022 első negyedévében 45% volt.
Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
2022. április 30. 14:36A GLAMI divatkereső friss kutatása szerint a következő hónapokban az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem várható jelentősebb visszaesés a régió divat webáruházainak forgalmában. A nemzetközi felmérés alapján a fogyasztók többsége az eddig tapasztalt áremelkedést csak kismértékű drágulásnak tekinti, és idén legalább ugyanannyit tervez divatra költeni, mint tavaly.
Három új Oppo okostelefon mutatkozik be a magyar piacon
2022. április 14. 16:50Az Oppo vezető globális okoseszköz márka áprilistól három új okostelefonnal és egy vezeték nélküli fülhallgatóval bővíti kínálatát Magyarországon. Néhány nap eltéréssel kereskedelmi forgalomba kerül a márka februárban bemutatott felsőkategóriás csúcskészüléke, a Find X5 Pro, valamint a népszerű Reno széria két legújabb modellje, a Reno7 5G és a Reno7 Lite 5G.
A beszerzési marketing mentheti meg a cégeket a válságban
2022. április 6. 20:11Eddig is fenyegetett a hiánygazdaság, de az orosz-ukrán háború, az EU és az egész világ által bevezetett gazdasági szankciók hatására ez a félelem egyre inkább valósággá válik. Eddig a vállalkozásoknak az értékesítési tevékenységükre kellett nagyobb figyelmet, költséget, időt szánniuk, azaz vevőszerzési marketingtevékenységet végezniük. Az új trend, hogy a cégeknek a beszerzést támogató marketing tevékenységét kell megerősíteniük. Részben megfordul a gazdasági világ, soha nem volt olyan fontos az hogy hatékony legyen a beszerzés. A beszerzési marketing gyerekcipőben jár Magyarországon, de annak, aki időben kapcsol, ez segíthet csökkenteni a krízis hozta nehézségeket.
Az európai iskolák el vannak maradva a digitális készségfejlesztés terén
2022. április 6. 09:52Miközben a munkáltatók minden iparágban alapkövetelménynek tekintik a digitális készségeket, az oktatáspolitika, az iskolák felszereltsége és a tanárok felkészültsége ezt Európa legnagyobb részén nem tükrözi – állapította meg a Fujitsu maga nemében egyedülálló vizsgálata*.
71 milliárdra nőtt a Huawei márkaértéke
2022. április 5. 15:24Egy év alatt 29 százalékkal, 55,4 milliárd dollárról 71,2 milliárd dollárra nőtt a Huawei márkaértéke, és továbbra is a harmadik legértékesebb elektronikai márka a világon – derül ki a Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat közelmúltban közzétett Brand Finance „Elektronika & készülékek 50 2022” (Electronics & Appliances 50 2022) jelentéséből. A piackutató cég az év elején megjelent Global 500 ranglistáján is a tíz legértékesebb brand közé sorolta a vállalatot. A Huawei márka ismertsége és elismertsége Magyarországon is tovább nőtt tavaly.
K&H: újabb okosfizetés jön – itt a Xiaomi Pay
2022. április 5. 12:39Újabb szereplővel gyarapodott az okoseszközös fizetési lehetőségek sora a K&H-nál, áprilistól a magyarországi bankok közül először teszi a pénzintézet elérhetővé a Xiaomi Payt. Az ügyfelek így az Apple Pay, a Google Pay és a Garmin Pay mellett még egy szolgáltatást vehetnek igénybe.
Az ABB Robotika divíziójának új vezetője felvázolja a 2022-es legfontosabb robotikai trendeket
2022. március 21. 10:02Napjainkban növekszik a robotok iránti kereslet, mivel a vállalatok számos ágazatban olyan új megoldásokat keresnek, amelyekkel a pandémia utáni időszakban növelni tudják a termelékenységüket és versenyképességüket. Tekintettel a kereslet élénkülésére, az ABB összeállított egy sor növekedési előrejelzést, amelyek tükrében megvizsgálja azokat a főbb trendeket, amik meghatározzák a robotok iránti keresletet a következő évben.
A munkaerőpiac, ahogy a munkaadói oldal látja
2022. március 2. 19:56A „Randstad HR Trends Survey 2022” riportja szerint a hazai cégek jelentős hányada részben vagy teljesen felépült a pandémia okozta válságból. Ennek következtében a döntően közép- és nagyvállalatoknál dolgozó, megkérdezett hazai szakemberek optimisták cégük idei üzleti teljesítményével kapcsolatban, 61%-uk számít az értékesítési volumen növekedésére.
Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
2022. február 23. 15:16A vezető divat webáruházak kínálatát egy platformon összekötő Glami.hu keresőplatform országjelentése szerint 2021-ben tovább nőtt Magyarországon az e-kereskedelem részesedése a divatszegmensben. Az online értékesítés közel 23 százalékkal nőtt 2020-hoz képest, amivel az e-kereskedelem teljes divatkereskedelemben való részesedése 19,7%-ra emelkedett. Az idei évben a fizikai boltokban történő értékesítés újra elérheti járvány előtti szintet.