Keresés

Keresett kifejezés:
Rendezés:
Rovat:
Időkorlát:
-tól:
-ig:
 
 

Találatok

vissza

Találatok a következő kifejezésre: piackutat


A keresésnek 920 találata van.

« 2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    »

A Xiaomi ismét megszerezte a második helyet a magyarországi okostelefonpiacon

2022. május 10. 13:59

A Canalys vezető piackutató szerint Magyarországon a Xiaomi 21%-os részesedéssel második szereplő a magyar okostelefonpiacon, a társaság 2021 negyedik negyedéve óta tartja ezt a pozíciót. A Xiaomi éven belüli növekedése a magyar piacon 2022 első negyedévében 45% volt.

Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben

2022. április 30. 14:36

A GLAMI divatkereső friss kutatása szerint a következő hónapokban az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem várható jelentősebb visszaesés a régió divat webáruházainak forgalmában. A nemzetközi felmérés alapján a fogyasztók többsége az eddig tapasztalt áremelkedést csak kismértékű drágulásnak tekinti, és idén legalább ugyanannyit tervez divatra költeni, mint tavaly.

Három új Oppo okostelefon mutatkozik be a magyar piacon

2022. április 14. 16:50

Az Oppo vezető globális okoseszköz márka áprilistól három új okostelefonnal és egy vezeték nélküli fülhallgatóval bővíti kínálatát Magyarországon. Néhány nap eltéréssel kereskedelmi forgalomba kerül a márka februárban bemutatott felsőkategóriás csúcskészüléke, a Find X5 Pro, valamint a népszerű Reno széria két legújabb modellje, a Reno7 5G és a Reno7 Lite 5G.

A beszerzési marketing mentheti meg a cégeket a válságban

2022. április 6. 20:11

Eddig is fenyegetett a hiánygazdaság, de az orosz-ukrán háború, az EU és az egész világ által bevezetett gazdasági szankciók hatására ez a félelem egyre inkább valósággá válik. Eddig a vállalkozásoknak az értékesítési tevékenységükre kellett nagyobb figyelmet, költséget, időt szánniuk,  azaz vevőszerzési marketingtevékenységet végezniük. Az új trend, hogy a cégeknek a beszerzést támogató marketing tevékenységét kell megerősíteniük. Részben megfordul a gazdasági világ, soha nem volt olyan fontos az hogy hatékony legyen a beszerzés. A beszerzési marketing gyerekcipőben jár Magyarországon, de annak, aki időben kapcsol, ez segíthet csökkenteni a krízis hozta nehézségeket.

Az európai iskolák el vannak maradva a digitális készségfejlesztés terén

2022. április 6. 09:52

Miközben a munkáltatók minden iparágban alapkövetelménynek tekintik a digitális készségeket, az oktatáspolitika, az iskolák felszereltsége és a tanárok felkészültsége ezt Európa legnagyobb részén nem tükrözi – állapította meg a Fujitsu maga nemében egyedülálló vizsgálata*.

71 milliárdra nőtt a Huawei márkaértéke

2022. április 5. 15:24

Egy év alatt 29 százalékkal, 55,4 milliárd dollárról 71,2 milliárd dollárra nőtt a Huawei márkaértéke, és továbbra is a harmadik legértékesebb elektronikai márka a világon – derül ki a Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat közelmúltban közzétett Brand Finance „Elektronika & készülékek 50 2022” (Electronics & Appliances 50 2022) jelentéséből. A piackutató cég az év elején megjelent Global 500 ranglistáján is a tíz legértékesebb brand közé sorolta a vállalatot.  A Huawei márka ismertsége és elismertsége Magyarországon is tovább nőtt tavaly.

K&H: újabb okosfizetés jön – itt a Xiaomi Pay

2022. április 5. 12:39

Újabb szereplővel gyarapodott az okoseszközös fizetési lehetőségek sora a K&H-nál, áprilistól a magyarországi bankok közül először teszi a pénzintézet elérhetővé a Xiaomi Payt. Az ügyfelek így az Apple Pay, a Google Pay és a Garmin Pay mellett még egy szolgáltatást vehetnek igénybe. 

Az ABB Robotika divíziójának új vezetője felvázolja a 2022-es legfontosabb robotikai trendeket

2022. március 21. 10:02

Napjainkban növekszik a robotok iránti kereslet, mivel a vállalatok számos ágazatban olyan új megoldásokat keresnek, amelyekkel a pandémia utáni időszakban növelni tudják a termelékenységüket és versenyképességüket. Tekintettel a kereslet élénkülésére, az ABB összeállított egy sor növekedési előrejelzést, amelyek tükrében megvizsgálja azokat a főbb trendeket, amik meghatározzák a robotok iránti keresletet a következő évben. 

A munkaerőpiac, ahogy a munkaadói oldal látja

2022. március 2. 19:56

A „Randstad HR Trends Survey 2022” riportja szerint a hazai cégek jelentős hányada részben vagy teljesen felépült a pandémia okozta válságból. Ennek következtében a döntően közép- és nagyvállalatoknál dolgozó, megkérdezett hazai szakemberek optimisták cégük idei üzleti teljesítményével kapcsolatban, 61%-uk számít az értékesítési volumen növekedésére. 

Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik

2022. február 23. 15:16

A vezető divat webáruházak kínálatát egy platformon összekötő Glami.hu keresőplatform országjelentése szerint 2021-ben tovább nőtt Magyarországon az e-kereskedelem részesedése a divatszegmensben. Az online értékesítés közel 23 százalékkal nőtt 2020-hoz képest, amivel az e-kereskedelem teljes divatkereskedelemben való részesedése 19,7%-ra emelkedett. Az idei évben a fizikai boltokban történő értékesítés újra elérheti járvány előtti szintet.

« 2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    »

vissza

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09