További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Infrastruktúra van, digitális tudás nincs – a Digitális Évtized tükre hazánkról
- Európa MI-nagyhatalommá válhat – Schneider Electric és NVIDIA közös fejlesztésekbe kezd
- Valódi színek, valódi élmény – A Samsung QLED új dimenziója
- Rejtett kockázatok nyomában: hogyan védekezzünk a belső fenyegetések ellen?
- Jog, laikusoknak – Hogyan segíthet az AI eligazodni a paragrafusok tengerében?
- Több mint egy dal: az LG újrahangolja az emberi kapcsolatokat
- Kritikus gondolkodás nélkül a digitális világban – veszélyben a magyar médiafogyasztók
- Holnaptól mesterséges intelligencia védi a pénzünket – indul a KVR
- Mesterséges intelligencia: Másképp látják a jövőt a döntéshozók és a felhasználók
- Így tanulnak a tanárok a jövő technológiájáról
- Bécs hivatalosan is pályázik az EU MI-gigagyárára
- Személyre szabott AI, maximális biztonsággal – így védi adataidat a Galaxy
- Digitális bérszámfejtés újratöltve – Így alakítja át a PS a HR-adminisztráció jövőjét
- A jövő MI-vel épül: A Bosch több milliárdot fektet az intelligens technológiákba
- Új korszak a magyar MI-fejlesztésben: nyelvi modellt adományozott az OTP a Gábor Dénes Egyetemnek
- Bankolás újratöltve: így alakítja át az AI a pénzügyi világot
- Ahol az AI találkozik a japán precizitással: bemutatkozik a Casio újdonsága
- Így spórol időt a mesterséges intelligencia a meetingeken
- Forradalom az adatközpontokban: a Schneider Electric felkészült az MI-korszakra
- Interaktív robotikai élménynap az ELTE-n
- Adatvédelem az okoseszközök világában
- Az ügyfélszolgálat új arcai a digitális korban
- Hiába az MI, ha az ember nincs felkészítve – figyelmeztet a Kyndryl-jelentés
- A magyar cégek 44%-a már használ AI-t – Te is készen állsz?
- Kis nyelvi modellek, nagy vállalati előnyök
- Így formálja a L’Oréal a holnap szépségiparát
- Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja
- A siker kulcsa: Motivált munkatársak és elégedett ügyfelek
- AI-alapú megoldások a jövő ügyfélszolgálataiban
- Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta
- A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
- Újabb rangos nemzetközi díjjal ismerték el a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásait
- Miért nem veszik fel decemberben a cégek a telefont?
- Jelentős fejlesztési potenciál rejlik a magyar vállalatok ügyfélszolgálati folyamataiban
- Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a United Call Centers
- Okos hívásrögzítéssel a kiemelkedő ügyfélélményért
- Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik