Marissa Mayer, a Yahoo vezérigazgatója a TechChrunch Disrupt konferencián jelentette be, hogy a havi aktív felhasználók száma elérte a 800 milliót, ezek közül pedig 350 millióan mobilról látogatják az oldalt.
Marissa Mayer több kérdéssel is szembesült az eseményen, melyek közül az egyik kiemelkedő a vállalat logója volt. Mayer elmondta, hogy a cég jobban összpontosít termékeire, mint csak magára a logóra. És így ezt a váltást dollármilliók nélkül is végre tudták hajtani. 18 év alatt egyszer sem változtattak a logón, Mayer viszont azt mondja, időnként kell egy kis változás.
A termékek tekintetében úgy nyilatkozott Mayer, hogy a cég gyakorta frissít, beleértve a Sreen Video Streaming App kiadását, valamint partnerkapcsolatait is folyamatos ápolja, fejleszti (többek között a Saturday Night Live-val és a Comedy Centrallal).
Yahoo új logó
A vállalat forgalma pedig igen jónak mondható a 800 millió havi egyedi látógatóval, ami nem tartalmazza a Tumblrt. Korábban már írtunk róla, hogy a Yahoo ezekkel az eredményekkel a rivális Google fölé kerekedett. A felhasználók már közel fele pedig már mobilról használja a Yahoo-t (350 millió), amely Mayer szerint hatalmas potenciált rejt a vállalat számára, és ő is főként erre a területre összpontosít.
Forrás: TheNextWeb.com