A Sixt elnyerte a Legjobb Szolgáltatás kategória fődíját a Handelsblatt tesztjén

forrás: Prím Online, 2013. szeptember 16. 12:41

Németország egyik legjelentősebb pénzügyi és üzleti lapja, a Handelsblatt szavatolja a Sixt szolgáltatásainak magas minőségét autóbérlési tesztjei által.

Többszörösen is díjnyertes minőségű szolgáltatást nyújt ügyfeleinek a Sixt Autókölcsönző. Amellett, hogy a Német Szolgáltatásminősítő Intézet díját már elnyerte, Németország legnagyobb autókölcsönző cégét választotta a legjobbnak a hamburgi Schad Institut is a Szolgáltatás kategóriában. A Handelsblatt megbízásából az Intézet 5 autókölcsönző teljesítményét vette górcső alá. A Szolgáltatás kategóriában a tesztelők két tulajdonságot is magas pontszámmal jutalmaztak: díjazták a gyors és minőségi e-mail-es válaszadást, valamint a megszokottnál hosszabb irodai nyitvatartási időket. A tesztelőkre ezeken túl szintén nagy hatással volt a Sixt Mobil Kulcs programja, mely megkönnyíti és felgyorsítja a gépkocsik átvételét, valamint értékelték az egyéni igényekre szabható foglalási felületet is az üzleti ügyfelek számára.