Vetélytársra akadt a Google?

Czipperer Dia, 2013. szeptember 17. 17:21

A Bing egyedi, új dizájnnal, valamint új logóval jelentkezik, melyeknek köszönhetően komoly vetélytársa lehet a Google-nak.

 

A Bingre szinte rá sem ismernek majd a felhasználók, ugyanis teljesen új dizájnelemekkel ruházták fel. Többek között új logót kapott, amely jobban kötődik a Microsofthoz. Az arany szín harmóniában van a Microsoft négyszínű logójában megtalálható színnel.

 

Hírek szerint ez tudatos döntés eredménye volt, mielőtt a végső változat megszületett vola, több száz logót tesztelt a vállalat.

 

Ám ez nem minden, ugyanis a kezelőfelült is teljesen új formát kapott: lecsupaszították, majd újra „felöltöztették”.

 

 

A potenciális vetélytárs

 

És hogy mitől lesz konkurencia a Google számára? Nos, mindjárt tisztul a kép. Az új funkciók között megtaláljuk a Google-nél már jól ismert „Page Zero”-t, amely azelőtt mutatja a lehetséges találatokat, mielőtt a teljes találati listát mutatná.

 

A „Pole Position” is új funkció, az a találati lista első elemét jelenti, amely igyekszik megadni a választ kérdésünkre. Ez csak akkor jelenik meg, ha a keresésünk egyértelmű.

 

Integráció

 

A Bing része lett a közösségi média is oly módon, hogy az oldalsávban már megjelennek az ismerősök Facebook és Twitter bejegyzései a témával kapcsolatban, illetve hasonló témákban.

 

A cél pedig az, hogy a felhasználókat is bevonják és aktivizálják, hiszen a jövőben a dizájnelemek majd az ő visszajelzéseik alapján módosulnak. Nálunk egyelőre még nem érhető el az új dizájn, de íme egy videó, amely közelebb hozza a megújult Binget a magyar felhasználókhoz is.