Az OzoneNetwork tévé idén is keresi a legjobb, legérdekesebb vagy legapróbb olyan ötleteket, amelyek már megvalósultak és hozzájárulnak a környezetünk megóvásához. A kis-, közép-, és nagyvállalatok mellett civilek és újságírók is pályázhatnak a díjra.
Az OzoneNetwork már 1,9 millió háztartásban nézhető. A csatorna tematikájában fontos szerepet kap a klíma,- és környezetvédelem. Az OzoneNetwork azonban nem csak környezetbarátnak akar látszani, hanem az is. A televízió munkatársai közül ugyanis sokan rendkívül tudatos, környezetbarát életet élnek – mondja Pálmai L. Ákos az Origo Zrt. programigazgatója.
A kiváló nézettségi adatokat elérő napi vélemény-, és vitaműsoruk az „Egyenlítő” műsorvezetője, Rideg Richárd és a stáb nagy része például bringával jár dolgozni. A kerekezés nem csak egészséges, de környezetbarát közlekedési megoldás is. A csatorna székhelyét olyan irodaházban alakították ki, ahol a fűtést-hűtést alternatív megoldásokkal tették környezetkímélővé. A műsorgyártás folyamatából pedig szinte teljesen száműzték a papír felhasználását, ezzel is csökkentik a papírgyártás során keletkező környezetterhelést.
Az Ozone Zöld-díjat idén 4. alkalommal adják át a novemberi Fenntarthatósági Csúcson. A díj odaítéléséről ebben az évben is a Magyar Klímatanács tagjai döntenek. Jelentkezési határidő: 2013. november 11. Az Ozone Zöld-díj célja a környezettudatos megoldások népszerűsítése és a fenntartható fejlődés fontosságának tudatosítása.
Kik pályázhatnak?
1. kis-, közép- és nagyvállalatok
2. civilek
3. civil szervezetek
4. újságírók
Bővebb információ a hivatalos oldalon található.