Nőtt az Apród

Czipperer Dia, 2013. szeptember 23. 15:39

Növekedett az Apród.hu, a jelenleg piacvezető online apróhirdetési oldal. Több mint 2,3 millió apróhirdetés van az oldalon, melyet egyre többen mobilról látogatnak.

 

Augusztusban az Apród.hu átlagos látogatószáma 640 ezer körül mozgott a tavalyi 252 ezerhez képest, és nőtt a hirdetések száma is. Egyre inkább friss hirdetésekkel van tele az oldal: 55%-uk egy hétnél nem régebbi.

 

Az Apród.hu hihetetlen ütemben fejlődik, hiszen két éve csupán, hogy elindult az oldal, azonban ennyi idő is elég volt ahhoz, hogy piacvezető pozícióra törjön.

 

Az eNet Kft. és a Budapesti Corvinus Egyetem nemrég megjelent közös tanulmányában egy összehasonlítás is szerepel,melyből  kiderül, hogy a másik meghatározó piaci szereplőnél augusztus végén mindössze 81,6 ezer egy hétnél frissebb hirdetés volt, ami a teljes hirdetésállomány 3,69 százalékát jelentette.

 

Az Apród esetében a hirdetések érvényességi ideje 60 napra módosult, melynek köszönhetően szinte csak aktuális ajánlatokkal találkozhatunk. Emellett több szűrő is került a rendszerbe, ezáltal könnyebben megtalálhatjuk, amit keresünk.

 

A mobilalkalmazásnak köszönhetően sokan keresik fel így az oldalt: már a felhasználók negyede kutat mobilján az ajánlatok után.

 

Apród.hu mobilalkalmazás

 

A siker nem csak hazai pályán könyvelhető el, ugyanis az adatok alapján ingatlan, állás és autó portáloknak is komoly vetélytársává vált.

 

Allegro Group megbízásából a Medián által elvégzett kutatás rámutatat az apróhirdetési oldalak sikerének titkára. Az ilyen oldalak legnagyobb előnye az aukciós oldalakkal szemben (az internetezők 54 százaléka szerint) az ingyenességük, valamint 33% szerint az, hogy itt sokkal egyszerűbben intézhetnek mindent (pl, vásárlás, hirdetésfeladás).