A 2013-as antalyai gálán a Sixt limuzin szolgáltatása sorozatban már harmadszorra nyerte el a World Travel Awards (WTA) díját, melyet a turizmus szektor Oscarjaként is emlegetnek. Ez alkalommal a Sixt kiemelkedő szolgáltatásain belül a limuzin- és sofőrszolgáltatást ismerték el a legjobbnak. A díj megítélésének alapjául az állandó, kiemelkedő színvonalon teljesítő szolgáltatások és a megbízható rendelkezésre állás szolgált.
A Sixt limuzin szolgáltatása üzleti utazók számára egyedülálló lehetőséget jelent fontos utazásaik alkalmával, emellett gyakori, hogy az üzleti élettől független események is szerves részét képezik az igénylők sorának: különféle rendezvényeken, reptéri transzferek esetében, valamint városnéző túrákon is előszeretettel veszik igénybe az ügyfelek a Sixt limuzin szolgáltatásait. Felső kategóriás gépkocsikkal és speciálisan képzett sofőrökkel áll a limuzin szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek rendelkezésére a Sixt. A szolgáltatás Európa-szerte elérhető és akár repülőtéri transzferről, akár “vörös szőnyeges” megjelenésről van szó, a VIP ügyfeleik is joggal számíthatnak a Sixt megbízható szolgáltatásaira.
Az üzleti élet résztvevői is kiemelkedő és teljes körű szolgáltatást vehetnek igénybe a Sixt-től, mellyel bármilyen fontos üzleti tárgyalásra kényelmesen és időben érkezhetnek. Nagy eseményeken akár több mint 100 sofőrrel rendelkező gépkocsi flotta is segítheti a mobilitást. Az Emirates légitársaság üzleti és első osztályú utasai is rendszeresen élvezik a Sixt sofőrszolgáltatását: a repülőtérről a városba történő sofőrös útjukat ingyenesen biztosítja a Sixt.