Az MMSZ szervezésében november 5-én lesz a Digital Hack konferencia, ahol az előadások témái azokról az új keletű digitális trendekről és technológiákról szólnak majd, amelyek az elmúlt egy évben születtek meg. A résztvevőknek szakemberek mutatják be, hogyan érdemes a gyakorlatban nekilátni egy új termék fejlesztésének vagy átalakítani egy meglévőt. Mindezen túl arra is fény derül, miképpen lehetséges egy vállalat üzleti innovációját folyamatossá tenni, ehhez milyen csatornák, kreatívok, médiumok, valamint a munkát segítő szoftverek használatosak.
A vállalatoknál kiemelt szerepet kap az üzleti innováció, ami az új vagy meglévő termékek és szolgáltatások fejlesztése mellett magában foglalja a kommunikációt, illetve a folyamatmenedzsmentet is.
A budapesti konferencián Szelei Szabolcs, a Google marketingvezetője kalauzolja el a szakma képviselőit egy olyan jövőbe, ahol a cégóriás által mind a 7 milliárd ember számára elérhetővé válik az ingyenes vezeték nélküli internet. A rendezvényen Vályi-Nagy Vilmos, infokommunikációért felelős államtitkár is jelen lesz, aki Magyarország infokommunikációs stratégiáját prezentálja majd, valamint Lacza Gábor tart előadást arról, hogyan építette fel a MyAudio márkát, ami jelenleg több tabletet, okostelefont vagy MP3 lejátszót ad el a hazai piacon, mint az Apple vagy a Samsung.
Az eseményen többek közt szó esik majd szenzorokról, amik akár mobiltelefonról irányítva könnyíthetik meg az életet, a digitális nyomtatásban rejlő marketinges lehetőségekről, továbbá olyan okos marketing szoftverekről, amikkel növelhető a vállalatok teljesítménye.
Terítékre kerül a hazai mobilmarketing kreatív és média szemszögből, továbbá a médiumok képviselői ismertetik az elmúlt év újdonságait, illetve beszámolnak a jelenlegi fejlesztéseikről. A nap zárásaként a „Tanulj a start-uptól” előadásokon ötleteket meríthetnek a résztvevők, új termék prototípus építése előtti validáló teszt létrehozásához, valamint bemutatásra kerül a „Lean” struktúra és az üzleti modell építésének, illetve folyamatos megújításának módszere.
A hazai start-up (tudás alapú vállalkozás) rendszer növekedésével olyan tudás, újító szemléletű gondolkodás és tenni akarás szabadult fel a digitális térben dolgozó vállalatok között, ami bármelyik kis-, közép- vagy nagyvállalat számára követendő példát nyújt. Annak érdekében, hogy adott vállalat (tevékenységi területtől függetlenül) új keletű terméket alkosson vagy „cutting-edge” technológiákkal szolgáltasson, szükségszerűen lépést kell tartani a digitális terület fejlesztéseivel. A start-up vállalatoktól való tanulás, adoptálás boldog és elégedetten fizető ügyfeleket eredményez.
Egy naptári év a digitális világban négynek felel meg. Ebből is látszik a változások nyomon követésének fontossága, hiszen egy év leforgása alatt akár egy egész szakma vagy annak eszköztára is nagymértékben változhat, ami különösképpen jellemző a marketing és a kommunikációs területekre. Az analóg korszak végén a lehető legnagyobb elérésre törekedtek a vállalatok, majd elkezdték a különböző réspiacokat megcélozni a digitális szolgáltatásokkal, jelenleg pedig egyre inkább az ügyfél-elégedettség került előtérbe. Amennyiben egy cég sikereket szeretne elérni, úgy üzletileg a lehető legjobban skálázható modellt kell felépítenie, valamint olyan termék vagy szolgáltatás létrehozására van szükség, ami maximálisan kielégíti ügyfelei igényeit, amiért hajlandóak időről-időre újra fizetni.
A konferencia időpontja: 2013. november 5. A korai jelentkezők 10.000 Ft +Áfa kedvezménnyel (39.900 Ft + Áfa áron) tudnak helyet biztosítani maguknak a korlátozott befogadóképességű rendezvényre, aminek az impozáns Boscolo Palace ad helyet.
Az eseményről további információ a www.marketingkonferencia.hu internetes oldalon található.