A marketing, reklám, PR területén dolgozol, és folyamatosan képben kell lenned a digitális világgal kapcsolatban? A Magyar Marketing Szövetség által szervezett Digital Hack elnevezésű konferencián minden kérdésedre választ kaphatsz, és a legújabb trendekkel ismerkedhetsz meg. A konferencia alcíme: Amit egy éve még nem tudhattál a digitális marketingben…
A november 5-én, Budapesten megrendezésre kerülő konferencián minden arról szól majd, milyen új trendek és technológiák születtek az elmúlt egy évben. A konferencia résztvevőinek szakemberek mutatják meg, hogyan érdemes a gyakorlatban nekilátni egy új termék fejlesztésének vagy átalakítani egy már meglévőt. Arra is fény derül, hogyan tudjuk cégünk saját üzleti innovációját folyamatossá tenni, és mindehhez milyen csatornákat, kreatívokat, médiumokat és munkát segítő szoftvereket használhatunk.
„Az online- és digitális marketing felnőtt az utóbbi években. Az online eladások a világon mindenütt csúcsokat döntenek, és az emberek kezében lévő mobileszközökön a másodperc töredéke alatt terjed az információ. Egy teljesen új világ épült fel az elmúlt évtizedben. Missziónk, hogy egyre többen tudják követni ezt a szüntelenül gyorsuló világot. A vállalatoknak is komolyan kell venniük a digitális marketinget és megváltozott szerepét a klasszikus vállalati marketingben.” – nyilatkozta Varga István, a konferencia egyik szervezője és „Az Év Honlapja” pályázat alapítója arról, hogy miben más ez a konferencia, mint az eddigiek.
A konferencián Szelei Szabolcs, a Google marketing vezetője kalauzol el minket a cégóriás által elképzelt jövőbe, ahol mind a 7 milliárd ember számára elérhető lesz az ingyenes vezeték nélküli internet, valamint Vályi-Nagy Vilmos, az Infokommunikációért felelős államtitkár prezentálja Magyarország infokommunikációs stratégiáját. Lacza Gábor pedig elmeséli, hogyan építette fel a MyAudio márkát, ami jelenleg több tabletet, okostelefont vagy MP3 lejátszót ad el a hazai piacon, mint az Apple vagy a Samsung. Szó lesz még a szenzorokról, amik akár mobiltelefonról irányítva is segíthetik életünket, a digitális nyomtatásban rejlő marketinges lehetőségekről és okos marketing szoftverekről is. Brindza Gábor, a Madhouse Termékfejlesztési igazgatója a hazai mobilhirdetési piacról beszél majd: „A mobil szó kapcsán valószínűleg senkinek nem az állandóság ugrik be, hanem valami, ami folyamatosan változik. Így van ez a mobilhirdetési-piaccal is, ami nem vár senkire, fejlődik, változik, új lehetőséget kínál a szereplőknek, ha úgy tetszik megmozgatja a piacot.”
A folytatásban szót kapnak a médiumok képviselői is, hogy bemutathassák azt, mi változott náluk az elmúlt évben, és merre tartanak jelenleg. Pőcze Balázs, a Mito kreatív igazgatója pedig az online videós piac változásairól tart majd előadást: "Régóta jelennek meg márkák mozgóképpel, online. A KFT tizenhét éve már streamelt koncertet, a BMW The Hire óta több mint tíz, a Will it Blend indulása óta hét év telt el, közben a Google stúdiót nyitott a YouTube sztároknak, és Netflix filmek szerepelnek az Emmyn. Amikor pedig egyre több fogyasztónál a kábelen érkező internet sávszélessége elég lesz ahhoz, hogy átférjen rajta a mozgókép, akkor ott csinálnak jó sok helyet a hirdetéseknek is. Már csak azt kell kitalálni, hogy mit kezdjünk vele."
A nap zárásaként a „Tanulj a startuptól” részben érdekes és színes előadásokat, friss szemléletmódot kaphatunk rengeteg információ mellett.
A konferencia időpontja 2013. november 5. További információért tájékozódj a www.marketingkonferencia.hu weboldalon, és jelentkezz online, még ma!