A LifeVit.com a Panasonic első komolyabb lépése a gyorsuló ütemben fejlődő japán elektronikus kereskedelem piacán, eddig ugyanis az ottani tradicionális elektronikai vállalatok ellenálltak ennek a fejlődési irányzatnak, s csupán a számítástechnikával és a perifériagyártással foglalkozó cégek indítottak online értékesítési oldalakat. Ennek hátterében az állt, hogy sokan fenntartásokkal fogadták az új kereskedelmi formát, nem bíztak annak hatékonyságában. A sikerek azonban a kétkedő vezetőket is meggyőzték arról, hogy ez a kereskedelmi forma jövedelmező és egyben továbbfejleszthető.
A LifeVit.com oldal hasznos információkkal szolgál majd a cég termékeiről, emellett sok link vezet el a Panasonic ottani országos kereskedelmi hálózatához, így az érdeklődők és a vásárlók kapcsolatba léphetnek a kiskereskedőkkel és a viszonteladókkal, választ kaphatnak az őket érintő kérdésekre, információt szerezhetnek árakról, vásárlói akciókról.
A Panasonic szerint a LifeVit.com csak a legnépszerűbb 5-600 termékét (televíziók, hifiberendezések) értékesíti majd elektronikus úton, amelyek mindössze 1 százalékát teszik ki a teljes, közel ötvenezres kínálati listának. A tervek szerint a cég a több mint 20 000 Japánban található Panasonic-márkakereskedést is igyekszik bevonni az elektronikus kereskedelembe.
Noha minden online bevétel a LifeVit.com oldalra érkezik majd, a cég azt reméli, hogy ezzel az eladási formával a már meglévő üzletekben is fellendül a forgalom, és nem lesz szükség arra, hogy a kisebb viszonteladók megszüntessék a kereskedelmet.