A francia Auchan számára kiváló referenciát jelentett, hogy a cég első magyarországi hipermarketjében, a budaörsi bevásárlócentrumban az ICL által szállított kereskedelmi (retail) rendszer a több mint kétéves üzemelés alatt egyszer sem állt le meghibásodás miatt.
A retail üzletág egyébként az ICL egyik legsikeresebb, valóban globális méretű üzletága, jelentős referenciákkal rendelkezik Angliában, Franciaországban, Skandináviában, a Benelux államokban, Spanyolországban, Portugáliában, Olaszországban, az USA-ban, Kanadában, Ausztráliában, a Távol-Keleten, 1998-tól pedig megjelent Közép-Európában is.
Az ICL-megoldás világméretű terjedése többek között olyan szolgáltatásoknak köszönhető, mint a törzsvevők számára kínált kedvezménykampányok és a statisztikai-elemző munkát megalapozó adatbányászati alkalmazások lehetősége. Az ICL megoldása Budaörsön az igen nagy igénybevétel mellett is hibátlanul működik, és rövid idő alatt elnyerte a kiszolgáló személyzet és a felhasználó partnercég szakembereinek elismerését.
Stark János, az ICL Hungary vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az ICL Hungary munkatársai a jövőben is teljes szakmai tapasztalatukkal és odaadásukkal támogatják az Auchan hipermarketek informatikai rendszereit.